Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@04:54:04 GMT

مشکلات روستاییان به مسوولان منعکس و پیگیری می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۵۴۰۶۶

مشکلات روستاییان به مسوولان منعکس و پیگیری می‌شود

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی عصر شنبه در بازدید از روستاهای مرزی "خشکلان" و "ساوجی" شهرستان مریوان اظهار داشت: هدف از سفر به روستاها، به ویژه نقاط مرزی، شناسایی مشکلات و کمبودها،

انعکاس آن به مسوولان و تلاش برای رفع آن است.

وی بر لزوم تلاش مسوولان و دستگاه‌های مختلف برای رفع دغدغه‌های روستانشینان مرزی تاکید کرد و یادآور شد: توجه به روستاها و ارائه خدمات مناسب به روستانشینان، کمک به توسعه استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در کردستان با تاکید بر لزوم پیگیری مشکلات روستانشینان، خدمت به مردم، سرکشی از روحانیون و رسیدگی به امور روستاها را یک وظیفه و افتخار دانست و اضافه کرد: در این راستا از هیچ تلاشی دریغ

نخواهیم کرد.

حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی کار فرهنگی در سطح روستاها را یک ضرورت دانست و اظهار داشت: با فرهنگ‌سازی و اجرای برنامه‌های فرهنگی می‌توان مانع بسیاری از مشکلات و آسیب‌ها شد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با حضور در منازل ماموستا ملا یوسف حسینی و ماموستا عبدالله نیک‌خواه امامان جماعت روستاهای “خشکلان و ساوجی” مریوان، از آنان تجلیل کرد.

شهرستان مریوان در ۱۱۰ کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

برچسب‌ها روستائیان مریوان کردستان سنندج نماینده ولی فقیه کردستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روستائیان مریوان کردستان روستائیان مریوان کردستان سنندج نماینده ولی فقیه کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۴۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمینه بهبود وضعیت معیشتی‌ کارگران فراهم شود

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: متولیان اداره کار ضمن تکریم واقعی کارگران، زمینه بهبود وضعیت معیشتی‌شان را فراهم کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی ظهر امروز در بازدید میدانی از اداره‌کل کار کردستان که به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر انجام شد، ضمن قدردانی از تلاش‌های کارگران، بر ضرورت توجه بیشتر به این قشر تلاشگر و زحمتکش تأکید کرد.

وی با اشاره به فرموده‌ای از پیامبر گرامی اسلام(ص) گفت: جایگاه کار و کارگر در آموزه‌های اصیل، غنی و متعالی اسلام ناب محمدی(ص) از جایگاهی رفیع و شأنی والا برخوردار است تا جائی‌که کسی‌که به دنبال روزی حلال برای تأمین زندگی خود و خانواده‌اش می‌رود، مانند کسی است که در راه خدا جهاد می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان افزود: هفته کارگر فرصت مغتنمی برای ادای احترام و قدردانی از مردان و زنان جهادگری است که با تلاش و کوشش با کمترین بهره‌گیری، بیشترین بهره‌دهی و سودمندی را نثار و ایثار جامعه می‌کنند

وی تصریح کرد: کارگران مردان و زنان شرافتمندی هستند که همواره با تلاش شبانه‌روزی، تعهد و پشتکار فراوان خود زمینه رشد، توسعه و پیشرفت کشور را فراهم کرده و دستاوردهای بزرگی به میهن عزیز خود اهداء می‌کنند.

پورذهبی با بیان اینکه بی‌شک پیشرفت اقتصادی و صنعتی هر جامعه‌ای بدون  اعمال نقش کارگران زحمتکش اتفاق نمی‌افتد، عنوان کرد: همه دستاورد های بزرگ در سایه کار است. از این قشر تلاشگر انتظار می‌رود که در سال‌جاری برای تحقق شعار سال؛ «جهش تولید با مشارکت مردم»، بیش از پیش تلاش کرده و متولیان این حوزه نیز ضمن تکریم واقعی کارگران، زمینه بهبود وضعیت معیشتی‌شان را فراهم کنند.

وی با اشاره به فرموده پیامبر اکرم(ص) یادآور شد: کسی‌که حقوق کارگری را پایمال کند، خداوند اعمال او را تباه و او را از بهشت محروم می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان تأکید کرد: دیدار با کارگران صرفاً به مناسبت‌ها ختم نشود و ما آمادگی شنیدن و پیگیری مطالبات قشر زحمت‌کش کارگری در هر موقعی از سال را داریم.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • چند خبر کوتاه از بردسکن و رخ
  • استفاده از نیروهای مردمی فرصتی طلایی/ باید از مسوولان مطالبه کنیم
  • شرکت‌های تعاونی استان سمنان به حوزه کشت کم آب‌بر ورود می‌کنند
  • زمینه بهبود وضعیت معیشتی‌ کارگران فراهم شود
  • مسوولان مشکلات قشر کارگری را احصا و رفع کنند
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • ارائه آموزش‌های مهارتی به روستاییان و عشایر خوزستان
  • هشدار استاندار قم نسبت به کم کاری برخی از مدیران
  • نماینده مجلس: طرح هادی از تخلف ساخت وساز در روستاهای البرز می کاهد
  • تجلیل از شورا‌های برتر شهر و روستا در قم