Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از جروزالم پست، حدود ۵۷ تن از نمایندگان کنگره آمریکا در نامه‌ای خطاب به پلیس فدرال این کشور خواستار رسیدگی و تحقیق مستقل درباره ترور شیرین ابوعاقله خبرنگار فلسطینی شبکه الجزیره شدند. این نامه روز جمعه برای پلیس فدرال فرستاده شد.

شیرین ابو عاقله خبرنگار سرشناس شبکه الجزیره در جریان تهاجم ارتش رژیم صهیونیستی به جنین به شهادت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایندگان کنگره آمریکا در این نامه نوشتند: ما از وزارت خارجه و پلیس فدرال، افی بی آی می‌خواهیم که به طور مستقل درباره مرگ خبرنگار الجزیره تحقیق و بررسی کنند.

آندره کارسون نماینده ایالت ایندیانا در مجلس نمایندگان کنگره آمریکا در پستی توئیتری نوشت: ما مرگ ابوعاقله را نه تنها یک تراژدی می‌دانیم بلکه ترور این خبرنگار فلسطینی را حمله به آزادی همه آمریکایی‌ها تلقی می‌کنیم.

برچسب‌ها کنگره آمریکا الجزیره شبکه الجزیره

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کنگره آمریکا الجزیره شبکه الجزیره کنگره آمریکا الجزیره شبکه الجزیره نمایندگان کنگره کنگره آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۴۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایرلند و اسپانیا خواستار به‌رسمیت شناختن کشور فلسطین هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، «سیمون هریس» (Simon Harris) نخست وزیر ایرلند امروز دوشنبه با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) بر لزوم به رسمیت شناختن کشور مستقل فلسطینی تاکید کرد.

نخست وزیر ایرلند در این خصوص ادامه داد: ایرلند و اسپانیا خواستار به رسمیت شناختن فلسطین هستند.

«سیمون هریس» در ادامه نوشت: به رسمیت شناختن رسمی فلسطین به عنوان بخشی از اذعان به اینکه راه حل دو دولتی راهی برای ایجاد صلح و ثبات در منطقه است، مهم به شمار می آید.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه پیشتر اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته ۵ کشتار و جنایت دیگر را در این باریکه مرتکب شده است.

این وزارتخانه افزود که در این حملات ۵۲ فلسطینی شهید شده و ۹۰ نفر هم زخمی شدند. شمار شهدای جنگ علیه غزه تا این لحظه به ۳۴ هزار و ۷۳۵ نفر و شمار مجروحان نیز به ۷۸ هزار و ۱۰۸ نفر رسیده است.

کد خبر 6098679

دیگر خبرها

  • نمایندگان آمریکا افشاگری‌های «تهران‌تایمز» را تأیید کردند
  • واشنگتن‌پست: دلیل تعلیق رابرت مالی نگه‌داری اسناد محرمانه در تلفن شخصی و به سرقت رفتن آنها از طریق حمله سایبری بود/ اعضای ارشد کنگره آمریکا خواستار توضیح شدند
  • ایرلند و اسپانیا خواستار به‌رسمیت شناختن کشور فلسطین هستند
  • هشدارهای آمریکا درباره سفر به آلمان جدی شد
  • سازمان همکاری‌ اسلامی نسل‌کشی فلسطینی‌های غزه را محکوم کرد
  • ببینید | لحظه پلمپ دفتر شبکه خبری الجزیره قطر توسط پلیس اسرائیل در تل‌آویو
  • یورش پلیس اسرائیل به دفاتر الجزیره پس از تعطیلی این شبکه
  • ببینید | یورش نظامیان صهیونیست به دفتر «الجزیره» در قدس اشغالی
  • یورش پلیس رژیم صهیونیستی به دفاتر الجزیره پس از اعلام تعطیلی این شبکه
  • یورش نظامیان صهیونیست به دفتر «الجزیره» در قدس اشغالی+ فیلم