Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-28@06:11:18 GMT

چند همسری برای رهبران طالبان ممنوع شد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۵۴۱۳۹

چند همسری برای رهبران طالبان ممنوع شد

در این فرمان که خبرگزاری باختر منتشر کرده، چندهمسری «غیرضروری و پرهزینه» خوانده شده و تاکید شده است که اعضای طالبان باید از ازدواج دوم، سوم و چهارم پرهیز کنند.

در متن کوتاه فرمان منسوب به رهبر طالبان، اداره امر به معروف و نهی از منکر مسئول جلوگیری از چندهمسری اعضای این گروه شده است.

شواهد معتبری درباره زنده بودن ملا هبت‌الله آخندزاده وجود ندارد اما طالبان گاه به گاه به نقل از او فرمان‌هایی نشر می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمستان گذشته هم به نقل از ملا هبت‌الله به رهبران و فرماندهان طالبان دستور داده شد از انتخاب بیش از یک همسر خودداری کنند.

در آن زمان گفته شده بود که چندهمسری سران طالبان «باعث انتقاد دشمنان» می‌شود.

311311

کد خبر 1633430

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: طالبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۴۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محسن رضایی: غرب دست از حماقت بردارد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: رهبران غربی برای نجات رژیم صهیونسیتی در برابر ارزش‌ها و دانشگاه‌های خود ایستاده‌اند؛ دست از حماقت بردارند.

به گزارش ایسنا، محسن رضایی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس با استفاده از هشتگ «حماقت در مقابل آزادی» و انتشار تصاویری از حمله نیروهای امنیتی به دانشگاهی در آمریکا، نوشت: «بحران ارزش های لیبرال در مقابل مقاومت انسان‌های آزادیخواه از ‎غزه به سرعت در حال انتقال به درون غرب است. به گونه‌ای که رهبران غربی برای نجات رژیم صهیونسیتی و نتانیاهو در برابر ارزش‌ها و دانشگاه‌های خود ایستاده‌اند. دولتمردان غربی دست از حماقت بردارند.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مقاومت فلسطین: تنها در صورت تغییرات اساسی پیشنهاد اسرائیل پذیرفته می‌شود
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • اتوبوس‌هایی که به فرمان خانم‌ها حرکت می‌کنند
  • پیوستن رهبران فناوری دنیا به هیئت فدرال ایمنی هوش مصنوعی آمریکا
  • فرمان کنترل اوپک به دست امارات می‌افتد؟
  • رهبران مقاومت در غزه آماده نبرد در رفح هستند
  • آیا لغو فرمان رشد در ایتالیا باعث سقوط فوتبال این کشور می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)
  • محسن رضایی: غرب دست از حماقت بردارد
  • دیدار یحیی السنوار با نیروهای مقاومت در خیابان‌های غزه
  • اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی