Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و جوانان در دیدار با کارکنان اداره کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی، روابط عمومی را یکی از اهرم ها و بازوان توانمند مدیران نهادها و سازمان ها دانست و گفت: دید جامع روابط عمومی باید در تمام پیکره وزارت ورزش و جوانان جاری و ساری باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ نشست صمیمی دکتر سیدحمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان، با کارکنان اداره کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی این وزارتخانه به مناسبت گرامیداشت 27 اردیبهشت ماه روز روابط عمومی و اطلاع رسانی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر ورزش و جوانان در این نشست با تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی و قدردانی از زحمات کارکنان روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اظهار داشت: شخصیت سازمانی ما در گرو فعالیت جامع، مستمر و به هنگام روابط عمومی است.

وی افزود: روابط عمومی سازمان‌ها باید همزمان با فعالیت‌های رسانه‌ای، فعالیت‌های اجتماعی و روابط عمومی درون سازمانی و برون سازمانی را مد نظر قرار دهند. فعالیت‌های اجتماعی یکی از مهمترین مباحث حوزه روابط عمومی بوده و به واسطه ماموریت‌های سازمان متغیر است و باید در تمامی ابعاد مورد توجه قرار گیرد.

دکتر سجادی در ادامه با تخصصی دانستن فعالیت‌های روابط عمومی و اطلاع‌رسانی، بر آموزش‌های تخصصی و حرفه‌ای برای روابط عمومی‌ها تاکید کرد و گفت: در عصر ارتباطات و تکنولوژی‌های رسانه‌ای، باید کارشناسان این حوزه همگام با دانش روز، در دوره‌های آموزشی تخصصی حضور یافته و با آگاهی و دانش، با استانداردهای روز جهان همگام شوند.

وی با اشاره به اهمیت نقش روابط عمومی در پویایی، نظم و نشاط هر سازمانی تصریح کرد: با برنامه‌ریزی و نگرش جامع، باید فضای مناسب را برای ارتباط، اطلاع‌رسانی و تکریم مخاطبان درون سازمانی و برون سازمانی فراهم ساخت.

وزیر ورزش و جوانان در پایان با اشاره به پدیده سقف شیشه‌ای، تاکید کرد: با اطلاع‌رسانی جامع و کامل، صحیح و سریع، باید پاسخگوی نیازهای هموطنانمان در تمامی نقاط کشور باشیم تا بتوانند به سهولت به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کرده و دچار پدیده سقف شیشه‌ای نشوند و بدانند که در حوزه‌های ورزش و جوانان در هر لحظه می‌توانند از چه امکانات، خدمات و تسهیلاتی استفاده کنند. این روابط عمومی ها هستند که باید جلوی این پدیده را برای مخاطبان خود بگیرند و نسبت به آگاه سازی جامعه اقدام کنند.

شایان ذکر است در این نشست که با حضور اسماعیل احمدی، مشاور وزیر ورزش و جوانان و محسن معتمدکیا، سرپرست اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی، برگزار شد، کارکنان این اداره کل با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در حوزه‌های تخصصی خود، به بیان پیشنهادات و مسائل مرتبط پرداختند.

در پایان وزیر ورزش و جوانان با اهدای لوح تقدیر، از خدمات کارکنان این اداره کل قدردانی کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان سیدحمید سجادی اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزیر ورزش و جوانان ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۴۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد

ایسنا/تهران نصرت الله اسلامی به عنوان سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد منصوب شد.

به گزارش ایسنا، بر اساس حکمی از سوی علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، جناب آقای نصرت الله اسلامی به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد منصوب شد.

همچنین طی جلسه ای با حضور آقایان حسین پور و طوسی معاونین اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و سهیل غلامی معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان ملارد از زحمات ۴ ساله رسول ضابطیان رئیس سابق این اداره تقدیر شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سرانه فضای‌ورزشی مهاباد ۳۵ سانتی‌مترمربع است
  • استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر صدرا
  • برگزاری نشست تبیین الزامات اطلاع‌رسانی دولت در ایلام
  • انتصاب مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس
  • آغاز عملیات حفر چاه عمیق زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت 
  • سومین نشست صمیمی؛ مدیرعامل پست بانک ایران با معاونین ادارات مستقل و ستادی برگزار شد
  • رفع تصرف بخشی از اراضی ملی در البرز مرکزی شمالی
  • یکی از روش‌های نوین در پیشگیری، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی عمومی است
  • رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار