Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-01@05:10:58 GMT

قصه پرغصه فوتبال ما؛ جولان دلالها و افراد نالایق

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۵۴۱۷۸

نادر فریاد شیران، پیشکسوت فوتبال ایران یادداشتی را درباره وضعیت این روزهای فوتبال ایران در اختیار رسانه طرفداری قرار داده است...

طرفداری / نادر فریادشیران نوشت: درباره نکات فرهنگی و مدیریت کلان ورزش که منفعلانه در حال درجا زدن است می‌شود صدها مقاله و صدها نقد منصفانه داشت به شرطی که برای رصد مشکلات عدیده ورزش و به خصوص فوتبال ایران گوش شنوا و دلسوزی وجود داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منتقدان و دیگر عزیزان در برنامه های متعدد رادیویی و رسانه ای چقدر به مسائل مربوط به حوزه مدیریت ورزشی و فرهنگی پرداخته اند؟ سر در همه باشگاه های ما، عنوان "باشگاه فرهنگی ورزشی" نقش بسته و اکثر باشگاه ها تحت نظر وزارتخانه هستند ولی سو مدیریت را چه نهادی کنترل و نظارت می کند؟ هیچ نهادی!

اگر غیر از این هست بدهی های میلیاردی باشگاه‌ها و به خصوص فدراسیون فوتبال ایران به ویلموتس را چه کسانی به وجود آورده اند که الان افرادی مثل عزیزی خادم و ماجدی هم کاسه گدایی دست گرفته و 180 میلیارد ناقابل از دولت برای آمادگی تیم ملی می خواهند!

و یا به کارگیری بازیکنان بی کیفیت، کار چه کسانی بوده به جز مربیان، مدیران و دلالهای فاسد؟ فساد، حیف و میل، تباهی، تبانی، ارتباط با دلالها، بیشتر مواقع به کار گیری مدیران و مربیان فاسد کار چه کسی بوده است؟

چه نهادی باید کنترل و نظارت کند؟ عزل مربیان و مدیران با کارنامه درخشان مثل سیامک رحیمی پور، مدیر آکادمی باشگاه پیکان به چه دلیل صورت گرفته است؟ حتما چون آدم سالم و کاربلدی بود برکنار شده است، شاید هم مزاحم آقایان می شده!

و یا خانه نشین شدن ده ها مربی نام آشنا مثل آقایان:

همایون شاهرخی مهدی مناجاتی محمد مایلی کهن جلال چراغپور ابراهیم قاسمپور غلام پیروانی رسول کربکندی مسعود اقبالی حسین فرکی محمد خاکپور علی دایی اصغر مدیررستا محمد احمد زاده

 و ده ها مربی توانمند و جوان بیرون گود مانده را چه کسی باید به کار بگیرد؟

یا حق بانوان فوتبالیست و فوتسالیست های ما در باشگاه ها و تیم های ملی تا کی باید ضایع بشود و بررسی نشود چرا بانوان نمی توانند به ورزشگاه ها بیایند؟

این قصه پرغصه فوتبال ما حداقل برای افراد سالم و پاکدست مثل مربیان، داوران، مدیران، رسانه ها و کسانی که کارشان را درست انجام می دهند، تمامی ندارد.

با احترام، نادر فریادشیران

اخبار داغ 

رکنا برگشت پیام تبریک استراماچونی به مناسبت قهرمانی استقلال در لیگ برتر لیست مسافران کانادا 50 نفره شد / خروج نام رفقا از فهرست نهایی رسمی؛ آنخل دی ماریا از پاری سن ژرمن جدا شد تونل افتخار بازیکنان رئال مادرید و رئال بتیس برای یکدیگر / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۴۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی سپاه فتح استان

سردار خرمدل فرمانده سپاه فتح استان در این مراسم با اشاره به اهمیت تقویت بنیه فرهنگی و عقیدتی در جامعه گفت: باید ماموریت فرهنگی و عقیدتی سپاه در چارچوب برنامه‌های تدوین شده به نحو شایسته ایی انجام شود.

وی افزود: راه اندازی سازمان‌ها و تشکل‌های عقیدتی سیاسی و فرهنگی و تقویت آنها برای مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی سپاه فتح استان
  • ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ خونِ شجاعی و الهامی از مورایس و بقیه رنگین‌تر است؟ +فیلم
  • ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ شجاعی و الهامی خود را بالاتر از مورایس می‌دانند؟
  • برگزاری نشست تعاملی مدیران شرکت ملی انتقال گاز ایران و مخابرات منطقه خوزستان
  • علاقمندی کشور‌های آفریقایی برای بهره‌مندی از توانمندی‌های حوزه سلامت ایران
  • فرش قرمز زیر پای تیمِ جدید استقلال!
  • یک بار دیگر پادشاهی ایران در فوتسال آسیا به همگان اثبات شد
  • ایلان ماسک راه جولان خودروهایش در چین را باز کرد
  • هیچ مربی‌ای در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • هیچ مربی در کبدی ایران حذف نمی‌شود