Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-08@13:42:20 GMT

نفت تهران؛ تیم پرستاره دهه 90!

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۵۴۵۹۴

نفت تهران در سال 53 با تلاش های مرحوم حمید شیرزادگان متولد شد و تا 4 سال قبل که بعد از سقوط منحل شد، همواره یکی از تیم های خوب فوتبال ایران بود

بهترین روزهای تاریخ نفت تهران در دهه نود بود و آنها در سالهای میانی دهه نود با کسب عنوان سوم لیگ و قهرمانی در جام حذفی یکی از بهترین تیم های فوتبال کشور بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، بهترین های تاریخ باشگاه نفت تهران عبارت هستند از:

دروازه بان ها: منصور رشیدی، علیرضا بیرانوند، سوشا مکانی

مدافعان: احمد آل نعمه، حمید فرزام نیا، محسن بنگر، هاشم بیگ زاده، مهدی شیری، سیدجلال حسینی، مرتضی پورعلی گنجی، وریا غفوری، میثم حسینی، محمد دانشگر، میلاد فخر الدینی، بهرام میرشیبانی، عبدالعلی کلانتری

خط میانی: وحید امیری، محمد مایلی کهن، آرش رضاوند، امید عالیشاه، محسن یوسفی، علیرضا عزت کرامت، کمال کامیابی نیا، محسن یوسفی، ایمان مبعلی

مهاجمان: عیسی آل کثیر، حمید مجد تیموری، غلامرضا رضایی، مجید سلیم پور، سجاد شهباززاده، پیام صادقیان، محمد قاضی، ارسلان مطهری، رضا نوروزی، هادی نوروزی، ارسلان مطهری

بهترین بهترین ها:

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، مرتضی پورعلی گنجی، وریا غفوری، حمید فرزام نیا، محمد مایلی کهن، وحید امیری، ایمان مبعلی، کمال کامیابی نیا، پیام صادقیان، حمیدمجد تیموری

سرمربی: عارف سیدعلیخانی، علیرضا منصوریان

تیم نفت تهران در دهه شصت سیر پرتداومی داشت اما بازیکنان متوسط بسیاری در تیم نفت تهران مقطع مورد اشاره حضور داشته اند که البته بالاترین رتبه آنها در فوتبال تهران در دهه شصت، رتبه هشتم در مسابقات فوتبال سال 1361 تهران بود.

 

اخبار داغ 

پیام تبریک استراماچونی به مناسبت قهرمانی استقلال در لیگ برتر لیست مسافران کانادا 50 نفره شد / خروج نام رفقا از فهرست نهایی رسمی؛ آنخل دی ماریا از پاری سن ژرمن جدا شد تونل افتخار بازیکنان رئال مادرید و رئال بتیس برای یکدیگر / عکس

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نفت تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۴۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین فصل نوراللهی تقدیم به قلعه‌نویی

احمد نوراللهی که بعد از اختلاف با قلعه نویی جام ملت‌های آسیا را از دست داد و از تیم ملی دور شد، درخشش فوق العاده ای در ترکیب تیمش در لیگ امارات داشته است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ نوراللهی که سومین فصل حضورش را در فوتبال امارات پشت سر می‌گذارد، در تابستان گذشته و بعد از قهرمانی با شباب الاهلی راهی الوحده شد. هنوز لیگ امارات به پایان نرسیده ولی احمد نور چند روز قبل موفق شد با تیمش قهرمان لیگ کاپ فوتبال امارات شود.

با اینحال سرمربی تیم ملی هنوز معتقد است نوراللهی برای بازگشت به تیم ملی باید عذرخواهی کند. شاید امیر قلعه‌نویی هم برای تصمیم عجیب در خروج نام احمد نور از لیست بازیکنان تدارکاتی تیم ملی در آستانه جام ملت‌های آسیا باید از بازیکن آماده فوتبال ایران دلجویی می‌کرد.

واقعا در حال حاضر، نوراللهی یکی از آماده ترین و قبراق ترین هافبک‌های میانی بازیساز و جنگنده فوتبال ایران است که جایش در جام ملت‌ها هم خالی بود و شاید اگر چنین مهره موثری را می داشتیم، میدان را به قطر واگذار نمی‌کردیم.

احمد نوراللهی که دوران درخشانی را هم در پرسپولیس داشت، همراه سرخ‌پوشان موفق شده بود ۹ جام مختلف از جمله ۴ قهرمانی لیگ برتر، یک قهرمانی جام حذفی و یک سوپرجام را به دست بیاورد و همچنین دوبار هم نایب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کرد. حالا نوراللهی بعد از قهرمانی فصل قبل در لیگ امارات، امسال لیگ کاپ این کشور را برد تا دهمین جام قهرمانی دوران فوتبالش را کسب کند.

احمد نوراللهی در این فصل و به خصوص بعد از خط خوردن از تیم ملی عملکرد فوق العاده ای داشت و مجموعا روی ۱۷ گل تیمش در همه بازی‌ها تاثیر مستقیم داشت که برای یک هافبک میانی و تدافعی آماری فوق العاده به حساب می‌آید. 

دیگر خبرها

  • بهترین فصل نوراللهی تقدیم به قلعه‌نویی
  • تراکتور به سهمیه آسیا و فولاد به سقوط نزدیک‌تر شدند
  • چشمک تراکتور به سهمیه آسیا با سوپرگل شجاع
  • علیرضا فغانی در کنار داوران بین المللی فوتبال ایران
  • مدیر دفتر شهردار و دستیار ویژه ارتباطات مردمی منصوب شدند
  • جهانبخش در باشگاه صدتایی‌های فاینورد
  • مدیر دفتر شهردار تهران و دستیار ویژه ارتباطات مردمی منصوب شدند
  • برتری پرگل فاینورد در حضور علیرضا جهانبخش
  • (ویدئو) هشدار جدید حمید معصومی‌نژاد در فرمانیه تهران به مردم!
  • دردسر افتخارات تازه یک لژیونر برای استقلال