Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه،نماینده ولی فقیه در استان  و استاندار آذربایجان‌غربی از حضور رئیس جمهور در استان با صدور بیانیه ای مشترک قدردانی کردند.

 در این بیانیه آمده است:در روز جمعه سی‌ام اردیبهشت ماه، میزبان رئیس جمهور انقلابی و جمعی از کابینه جهادی و پر تلاش دولت مردمی در بیست و یکمین سفر استانی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چند که به علت شیوع ویروس کرونا امکان انجام دیدارهای عمومی با جمع بیشتری از مردم مومن استان در شهرستان‌ها و مناطق مختلف فراهم نگردید، اما شور و شوق ایجاد شده در اقشار مردم این استان در حمایت از رییس‌جمهور محترم و هیئت دولت و ابراز شادمانی از سفر پر خیر و برکت حضرت آیت الله رئیسی به این استان نمادی وصف‌ناپذیر از اتحاد و همدلی را از خود به جای گذاشت و بار دیگر برگی زرین از افتخارات این مردم‌ را بر صفحه تاریخ ثبت نمود.

علی رغم فشردگی برنامه‌ها، حضور رئیس جمهور محترم در شهرستان مرزی پیرانشهر و بازدید از پایانه مرزی تمرچین با تاکید بر رویکرد دولت مردمی در توسعه صادرات و روانسازی مراودات گمرکی برای حل مشکلات معیشتی مرزنشینان، دیدار با اقشار مختلف مردم غیور مهاباد و نشستن به پای دغدغه‌های مردم خونگرم میاندوآب، دیدار با اقشار مختلف و نخبگان در مرکز استان ، حضور در نشست تخصصی فعالین اقتصادی، تجار و بازرگانان  و جلسه شورای اداری همراه با سفر جمعی از وزرا به عنوان نمایندگان ویژه رئیس جمهور به نقاط مختلف استان و بازدید میدانی از   پروژه‌ها بار دیگر گویای نگاه خاص دولت به ظرفیت های بی نظیر استان و نقش آن در مناسبات ملی و منطقه ای و تلاش جهادی برای عدالت محوری، محرومیت‌زدایی  دولت مردمی جهت  توسعه این خطه از ایران عزیز اسلامی بود .

مصوبات این سفر تاریخی به طور قطع دستاوردهای درخشانی را برای آذربایجان‌غربی به همراه خواهد داشت‌. حمایت قاطبه مردم شهید پرور استان از تلاش روزافزون دولتمردان صدیق در سایه رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای( مدظله العالی) تثبیت و تحکیم گفتمان عدالت، مردمداری و کار جهادی برای اعتلای ایران اسلامی بود. 

 اینجانبان، از آحاد مردم شریف استان، بهذویژه نمایندگان محترم مردم در مجلس خبرگان رهبری، اعضای شورای تامین،  نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، ائمه محترم جمعه، علما و روحانیت معزز، فرمانداران ،نخبگان ، کسبه و اصناف و اصحاب رسانه که از روزهای پیش از سفر و در حین اجرای آن با تلاشی چشمگیر  اطلاع رسانی و پوشش خبری کم نظیری را ارائه نمودند و تمامی اقشار مختلف استان که با اتحاد و همدلی خود در زمینه سازی، استقبال، بازدیدها، جلسات و نشست های مرتبط با این سفر خاطره ساز همکاری و همراهی داشته و جلوه‌هایی ماندگار از پیوند دولت و امت را به یادگار گذاشتند، تقدیر و تشکر می‌نماییم.

ضمن قدردانی از حضور مجاهدانه ی ریاست محترم جمهور و دولت مردمی در آذربایجان غربی امیدواریم به یاری خداوند متعال دستاوردها و برکات این سفر با اجرایی شدن مصوبات و تحقق تصمیمات اتخاذ شده و نیز تامین اعتبارات لازم فصل جدیدی از رشد و پیشرفت استان سرافراز  آذربایجان غربی را فراهم نماید.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رییس جمهور سفر استانی آذربایجان غربی آذربایجان غربی رئیس جمهور دولت مردمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۴۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به مناسبت روز کارگر با حضور در سه واحد تولیدی، با اهدای گل این روز را به کارگران زحمتکش تبریک گفت.

وی بیان کرد: شما افسران صنعتی و سربازان امام زمان (عج) در این عرصه هستید و برای نایب امام زمان (عج) سربازی می‌کنید.

امام جمعه قزوین اضافه کرد: کارگران از دوران مبارزات انقلاب تا دفاع مقدس و پس از آن همیشه در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی گفت: تولید کالای با کیفیت موجب جلب اعتماد مردم، ارتقای معیشت و امنیت شغلی خود و رونق اقتصادی در کشور می‌شود.

شرکت‌های سپهر الکتریک، بهمن دیزل و کاشی الوند، سه واحد تولیدی بود که امام جمعه به مناسبت روز کارگر در آنها حضور یافت و روز کارگر را تبریک گفت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • تاکید رئیس‌جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هرچه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات
  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رئیس جمهور
  • علم‌الهدی: دستاورد‌های دولت برای مردم ملموس نیست
  • مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان با حضور رئیس جمهور افتتاح خواهد شد 
  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد
  • تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت در دستور کار دولت باشد
  • رئیسی: خیزش دانشجویان غربی حامی مظلومین غزه خاموش نخواهد شد
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزیران باشد / خیزش دانشجویان و نخبگان غربی با اعمال خشونت خاموش نمی‌شود