Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@17:53:22 GMT

بازدید علی دایی از چند مدرسه خیرساز صالح آباد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۵۴۸۲۸

بازدید علی دایی از چند مدرسه خیرساز صالح آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از صالح آباد (خراسان رضوی)، علی دایی، چهره سرشناس فوتبال کشورمان به همراه نازی صفاری، خیر مدرسه ساز مقیم آمریکا از ۴ فضای آموزشی خیرساز روستای آزادده و صالح آباد بازدید کردند.

علی دایی در بازدید از مدرسه خیرساز سید صبور معینی با اشاره به لزوم توسعه فضاهای آموزشی مورد نیاز برای مناطق محروم کشور گفت: باید به امر آموزش در مناطق محروم کشور اهمیت بیشتری داده شود و دانش آموزان مناطق محروم نیازمند توجه و نگاه ویژه ای هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در مناطق محروم دانش آموزان مستعد زیادی وجود دارند و همین دانش آموزان آینده سازان جامعه هستند و انتظار می رود نهادهایی همچون آستان قدس رضوی از دانش آموزان محروم شهرستان صالح آباد و شهرستانهای دیگر حمایت بیشتری داشته باشند.

یاسر رسولی رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان صالح آباد نیز در این بازدید گفت: از علی دایی، افتخار ورزش کشورمان و همچنین خانم صفاری خیر ارجمند مدرسه ساز تشکر می کنم که با سفر به صالح آباد ثابت کردند که دغدغه توسعه بیشتر فضاهای آموزشی و رفع نیازهای دانش آموزان شهرستان صالح آباد را دارند و این موضوع برای ما بسیار ارزشمند است.

وی افزود: علی دایی به همراه خانواده گرامیشان و همچنین خانم صفاری، خیر مدرسه ساز با حضور در صالح آباد و طی مسافتی طولانی باعث دلگرمی فرزندان و مردم این آب و خاک شدند.

گفتنی است در سالهای گذشته ۳ فضای آموزشی و یک نمازخانه توسط خانم نازی صفاری، خیر مدرسه ساز ایرانی مقیم آمریکا در روستای آزادده و شهر صالح آباد ساخته شده است و خانم صفاری از این مدارس نیز حمایت و پشتیبانی مداوم داشته اشت.

 

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹

منبع: فارس

کلیدواژه: خیر مدرسه ساز صالح آباد مناطق محروم دانش آموزان مدرسه ساز صالح آباد علی دایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۴۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۲ مدرسه در شهرستان گناباد بازسازی شد

به گزارش خبرنگار مهر، مجید فدوی عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طی یک سال گذشته ۴۲ مدرسه در مناطق شهری و روستایی شهرستان گناباد با اعتبارات نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس و مشارکت خیران بازسازی شدند اظهار کرد: در همین مدت علاوه بر ساماندهی ۶۵ ملک مازاد آموزش و پرورش، شش چمن مصنوعی هم نصب شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش گناباد با بیان اینکه از آغاز سال تحصیلی تا کنون ۳۸ کلاس درس با صرف اعتبار ۱۲ میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال در شهرستان گناباد هوشمندسازی شد، افزود: برای هوشمند سازی هر کلاس درس به طور متوسط ۳۲۰ میلیون ریال هزینه شده است.

وی کلاس‌های هوشمند را در ارتقا بهره وری آموزشی و مشارکت پذیری دانش آموزان مؤثر دانست و تصریح کرد: این کلاس‌ها فرصت‌های یادگیری بیشتری را برای دانش آموزان فراهم، فرآیند یادگیری را سرگرم کننده و به دانش آموزان کمک می‌کند فناوری‌های جدید را بهتر فرا بگیرند.

فدوی با اشاره به تحصیل ۱۷ هزار و ۶۱۴ دانش‌آموز در مدارس مناطق شهری و روستایی گناباد خاطرنشان کرد: از این تعداد ۹ هزار و ۵۶۵ نفر در دوره ابتدایی، چهار هزار و ۷۹۶ نفر در دوره اول متوسطه و ۲ هزار و ۲۸۸ نفر در دوره دوم متوسطه مشغول به تحصیل هستند.

کد خبر 6088736

دیگر خبرها

  • اجرا آموزش فرهنگ ترافیک در ۱۰ مدرسه همدان 
  • مدرسه، جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش‌آموزان
  • تحویل ۷۰ کلاس درس به دانش آموزان دشت آزادگان و هویزه
  • دشمن به دنبال ایجاد یاس و ترس در دل ما است
  • تاریخی: مدرسه جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش‌آموزان است
  • دشمن به دنبال ایجاد یاس و ترس در دل ماست/ مدرسه جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش آموزان
  • معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد + عکس
  • بعضی استان‌ها مدرسه اوتیسم ندارند/ نحوه استخدام معلم در مدارس اوتیسم
  • ۴۲ مدرسه در شهرستان گناباد بازسازی شد
  • افتتاح مدرسه خیرساز در منطقه پردیسان قم