Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی بهادری جهرمی شنبه شب درباره اینکه آیا دولت برنامه یا تصمیمی برای افزایش قیمت بنزین یا دیگر فرآورده‌های نفتی در دستور کار دارد، افزود: خیر، دولت هیچگونه تصمیم یا حتی برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین یا سایر فراورده‌های نفتی وجود ندارد.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در پاسخ به این سوال ایرنا که منظور امروز رییس جمهور از گرفتن تصمیمات سخت اقتصادی چه بود، خاطرنشان کرد: سخنرانی رییس محترم جمهور در «نخستین رویداد بین‌المللی خصوصی‌سازی در اقتصاد ایران» و مرتبط با مسأله خصوصی سازی بود و به شکل شفاف هم نسبت به لزوم گرفتن تصمیمات سخت و جدی در مقابله با رانت‌خوارانی که سال‌ها حقوق مردم را پایمال کرده‌اند بیان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهادری جهرمی ادامه داد: این صحبت پیش از این هم مطرح و تاکید شده بود به‌جای برخورد صرف با مفسد باید ریشه فساد خشکانده شود و بسترهای فسادزا از بین رود.

وی تاکید کرد: از آنجا که برخورد قضایی صرف به تنهایی نمی‌تواند راه حل برخورد با مفاسد باشد، رئیس‌جمهور این موضوع را مطرح کرد.




بیشتر بخوانید:

تحولی در راه است ؟ / رییس جمهور: قرار است تصمیم‌های سخت بگیریم / اشکال ندارد برخی با ما موافق نباشند بلاتکیفی ، صدای بهارستان را هم درآورد / سخنگوی کمیسیون سیاست خارجی: مجلس انقلابی باید تکلیف دولت را در مذاکرات احیای برجام مشخص کند ۲۱۲۱

کد خبر 1633471

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: علی بهادری جهرمی سهمیه بندی بنزین دولت یازدهم سخنگوی دولت حذف ارز ترجیحی فساد اقتصادی مبارزه با مفاسد اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۴۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش نرخ بی‌کاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلامگفت حس سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در جمع مردم جنوب غرب پایتخت در امام زاده حسن گفت: در ابتدای دولت گفتیم که هر سال باید یک میلیون شغل ایجاد می‌شد که اگر می‌شد امروز با مشکل روبرو نبودیم.


وی ادامه داد: امروز از وعده خود عقب نیستیم، در بسیاری از استان‌ها نرخ بی‌کاری در کشور کاهشی است، مسئله مسکن هم مهم است. اگر در سال‌های قبل سالی یک میلیون مسکن ساخته می‌شد، امروز در تهران و استان‌ها مشکل مسکن نداشتیم.

رییس جمهور تصریح کرد: هم قانون می‌گوید و هم نیاز کشور است که یک میلیون مسکن ساخته شود، اگر این اتفاق رخ دهد نیاز مردم برطرف خواهد شد.

وی ادامه داد: آن‌چه که شهدای عزیز ما جان خود را نثار آن کردند، توجه به قوانین خداوند و اجرای آن در همه عرصه‌های زندگی است

رییسی خاطرنشان کرد: آن‌چه در وصایای شهدا آمده، اجرای عدالت است، یعنی آن ظرفیتی که در کشور وجود داردبر اساس عدالت توزیع شود.

رییس جمهور تصریح کرد: امروز طبق برنامه‌ریزی‌ها مشکلات آبی و برقی کشور در حال برطرف شدن هستند.

کد خبر 6088713 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • واکنش خبرگزاری دولت به انتقادات پیرامون دکترای افتخاری رئیسی در پاکستان
  • استقبال بازار جهانی از محصولات دانش بنیان وطنی
  • کاهش نرخ بی‌کاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست
  • گزارش امیرعبداللهیان از سفر رئیسی به سریلانکا و پاکستان
  • بازتاب گسترده سفر رئیسی به پاکستان در رسانه‌های این کشور
  • تکذیب انتقال حماس به کشورهای دیگر از سوی سخنگوی این جنبش
  • خبرگزاری دولت: سریلانکایی‌ها به رئیسی لقب «شیر خاورمیانه» را داده‌اند
  • سفر خارجی رئیسی بعد از «وعده صادق» نشان از اقتدار کشور است
  • حسینی: اینکه عده‌ای مطرح می‌کنند شنبه‌ها تعطیل باشد، جای تعجب دارد + فیلم
  • عصبانیت شدید ارگان دولت از مطرح شدن نام رئیسی در برخورد با بی‌حجابی