Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@20:47:12 GMT

ماجرای «تصمیم سخت» چه بود؟

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۵۵۰۶۷

ماجرای «تصمیم سخت» چه بود؟

پیش از ظهر امروز رئیسی در اولین رویداد خصوصی‌سازی در ایران سخن گفت که بخشی از اظهاراتش مبنی بر اینکه «قرار است تصمیم‌های سختی بگیریم» مورد توجه قرار گرفت. - اخبار رسانه ها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، برخی رسانه‌ها این تعبیر رئیس جمهور را مرتبط با شایعه افزایش قیمت بنزین تفسیر کردند اما نگاهی به متن سخنان رئیسی نشان می‌دهد آنچه او درباره اخذ تصمیمات سخت گفته مربوط به برچیدن بسترهای فسادزا بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیسی با تاکید بر لزوم پرهیز از افراط و تفریط و ارزیابی واقع‌بینانه روند خصوصی‌سازی در کشور گفته است: این ارزیایی‌ها باید با نگاه واقع بینانه و با هدف عبرت‌آموزی و به شکل همه‌جانبه صورت گیرد تا چنانچه ساختارها دچار مشکل است، اصلاح و از بروز رفتارهای فسادانگیز و تشکیل پرونده‌های تخلف و مجازات در دستگاه قضایی جلوگیری شود.

رئیسی پیشتر اطمینان داده بود که هیچ‌گونه افزایش قیمتی در بنزین نخواهیم داشت.

منبع: فرهیختگان

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۵۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای ۹ تفاهم نامه با حلقه‌های میانی و گروه‌های مردمی با هدف مردمی سازی سلامت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، دکتر حسن نجفی افزود: هدف از انعقاد این تفاهم نامه‌ها جلب مشارکت، همکاری و همراهی مردم در تصمیم سازی، تصمیم گیری، نظارت و اجرای برنامه‌های حوزه سلامت می‌باشد. وی اظهار داشت: این تفاهم نامه‌ها با حلقه میانی و گروه مردمی قرارگاه تحول اجتماعی، مدرسه تشکیلاتی اسلامی مضمار، انجمن حقوق شهروندی ندای رسای عدالت، شورای مردمی منطقه صفائیه، شرکت فناور آتی سلامت ایساتیس، شورای مردمی محله محمودآباد، قرارگاه جهادی شهید ابراهیم هادی، شورای مردمی محله صدرآباد و قرارگاه محله اسلامی حضرت بقیه الله (عج) به امضاء رسید. دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد به منظور مردمی سازی سلامت، تا کنون با ۱۸ حلقه میانی و گروه‌های مردمی تفاهم نامه منعقد کرده است.

دیگر خبرها

  • امضای ۹ تفاهم نامه با حلقه‌های میانی و گروه‌های مردمی با هدف مردمی سازی سلامت
  • رسانه عبری زبان: همه دست آوردهایمان بر باد رفته است
  • اثرات تورم بر زندگی مردم با اختصاص سهمیه بنزین به نفر خنثی می شود
  • تمرکز بر توسعه سبد سوختی کشور با تکیه بر افزایش مصرف CNG و LPG ضروری است
  • افزایش تولید با ورود بخش خصوصی به توسعه میادین نفت و گاز
  • کوچ پرستاران از بخش دولتی به خصوصی
  • رسانه‌های صهیونیستی: نتانیاهو از ترس نمی‌تواند تصمیم بگیرد
  • افزایش جذابیت صنعت نیروگاهی کشور برای بخش خصوصی
  • پشت پرده تصمیم رئیس جمهور چین برای ملاقات با وزیر خارجه آمریکا / توسعه و تقویت اقتصادی، راهکار چین برای مقابله با تحریکات آمریکا / چین بر جذب سرمایه گذاری خصوصی از آمریکا متمرکز است
  • از افزایش تراز آب دریاچه ارومیه تا آغاز تولید بنزین از متانول