Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اورژانس فارس گفت: بالگرد اورژانس داراب کودک دو ساله‌ای را که دچار سوختگی با شیر داغ شده بود از درمانگاه رستاق به بیمارستان امام حسن مجتبی داراب انتقال داد.

دکتر محمدجواد مرادیان گفت: در چهلمین عملیات اورژانس هوایی فارس یک مصدوم تصادفی و یک کودک دو ساله را که بدلیل افتادن در ظرف شیر داغ دچار سوختگی شده بود را به بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) داراب منتقل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: این کودک دچار ۲۷ درصد سوختگی شده بود و وضعیت عمومی ایشان مطلوب گزارش شده است.

رییس اورژانس فارس ضمن اشاره به انجام عملیات دیگر اورژانس هوایی فارس در کازرون، گفت: بالگرد شیراز نیز بیمار سکته مغزی را که نیاز به مداخلات درمانی فوق تخصصی داشت را از بیمارستان کازرون به بیمارستان نمازی شیراز منتقل کرد.

رییس اورژانس فارس گفت: اورژانس هوایی فارس از ابتدای سال تاکنون ۴۱ عملیات را در سطح استان پهناور فارس انجام داده است که در این عملیات‌ها ۴۳ مددجو از خدمات اورژانس هوایی استفاده کرده اند.

مرادیان گفت: اورژانس هوایی فارس دارای پنج فروند بالگرد مستقر در شهر‌های شیراز، لار، جهرم، داراب و آباده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اورژانس فارس بالگرد داراب حوادث فارس اورژانس هوایی فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۵۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فارس بارانی می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس،مدیرکل هواشناسی فارس از ورود سامانه بارشی از ظهر امروز به استان خبر داد و گفت: این سامانه بارشی، تا فردا در استان فعالیت دارد.
مسعود حقیقت افزود: این سامانه با رعد و برق و صاعقه، وزش باد و حتی در برخی نقاط هم بارش تگرگ همراه خواهد بود.
او با بیان اینکه این سامانه در شهرستان‌های کازرون، مرودشت، سپیدان، شیراز، سروستان، خفر، فسا، استهبان، نی‌ریز و داراب  همچنین در نیمه جنوبی و در شهرستان‌های فیروزآباد، قیر و کارزین، فراشبند، لار و لامرد، داراب و زرین دشت  فعال است که می‌تواند موجب آبگرفتگی معابر شود.
 در روز‌های چهارشنبه و پنج‌شنبه هفته جاری هم  سامانه بارشی قوی وارد استان می‌شود.

دیگر خبرها

  • خارج کردن تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲٫۵ ساله
  • جراحی تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲ ساله بندرعباسی
  • خارج کردن تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲/۵ ساله
  • تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک بندرعباسی خارج شد
  • مصدومیت ۶ نفر در پی تصادف تریلی و پراید
  • بارش‌های رگباری و بهاری از بعد از ظهر امروز در فارس
  • فارس بارانی می‌شود
  • نجات کودک ۳ ساله از چاه ۷ متری در شیراز
  • انجام ۶ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • وزیر تندرو صهیونیستی پس از واژگونی خودرویش به بیمارستان انتقال یافت