Web Analytics Made Easy - Statcounter



یک راننده پیک‌ اینترنتی در درگیری خونین خیابان پوراتحاد منطقه نیاوران با ضربه چاقو به قتل رسید.

به گزارش تسنیم، عصر روز جمعه 30 اردیبهشت ماه، درگیری مرگبار حدود 20 مرد جوان در خیابان پوراتحاد منطقه نیاوران به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، تیمی از مأموران کلانتری 123 نیاوران راهی محل حادثه شدند و پس از پایان دادن به درگیری با مرد جوانی مواجه شدند که از ناحیه سینه هدف ضربه چاقو قرار گرفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امدادگران اورژانس که همزمان با تیم پلیسی به صحنه رسیده بودند، مرد جوان را به بیمارستان شهدای تجریش انتقال دادند اما اقدامات درمانی فایده‌ای نداشت و مرد جوان چند ساعت بعد بر اثر ضربه چاقو فوت کرد.

بدین ترتیب تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با هماهنگی قاضی محمدرضا صاحب‌جمعی بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تحقیقات ابتدایی را کلید زدند.

تحقیقات جنایی نشان داد، درگیری میان رانندگان یکی از پیک‌های اینترنتی به دلیل پایین بودن نرخ سفارشات رخ داده است که 2 نفر دیگر به صورت سطحی در درگیری مجروح شدند.

ماموران پلیس با رصدهای اطلاعاتی، 3 متهم اصلی درگیری مرگبار را شناسایی کردند و با هماهنگی بازپرس ویژه قتل آنها را دستگیر و به اداره پلیس منتقل کردند.

بنا بر این گزارش، متهمان با دستور بازپرس ویژه قتل برای شناسایی عامل اصلی جنایت در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفتند و تحقیقات در خصوص این پرونده ادامه دارد.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۵۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راننده تاکسی، زنان را بعد از تجاوز می‌کشت

راننده هندی زنان مسافر را به مکان‌های خلوت می‌برد و بعد از تجاوز آن‌ها را به قتل می‌رساند.

به گزارش همشهری، ۲۸ فوریه امسال پلیس هند در جریان کشف جسدی در منطقه جنگلی اوتار پرادش از ایالت‌های شمالی هند قرار گرفت. مأموران پلیس بلافاصله خود را به محل کشف جسد رساندند و بعد از بررسی صحنه جرم، جسد را به پزشکی قانونی منتقل کردند.

در آنجا مشخص شد که جسد متعلق به زنی ۵۵ ساله اهل منطقه موهالی است که روز گذشته ناپدید شده و خانواده‌اش پلیس را در جریان قرار داده‌اند.

در تحقیقات بعدی پلیس معلوم شد که قتل این زن مشابه قتل دیگری در سال گذشته است. پلیس مطمئن شد که با یک قاتل سریالی روبه‌روست که در سال ۲۰۲۲ یک زن ۴۰ ساله را به همین روش به قتل رسانده است.

در جریان تحقیقات پلیس، لباس خونی مردانه در منطقه جنگلی نزدیک دریاچه داناس حوالی محل جنایت پیدا شد که پلیس حدس زد باید لباس قاتل باشد. با این سرنخ تحقیقات گسترده‌ای برای پیدا کردن قاتل سریالی آغاز شد و پلیس توانست رد قاتل را پیدا و هویتش را با نام مونوکومار ۳۸ ساله و راننده تاکسی شناسایی کند. مونو اول ماه می‌در مخفیگاهش توسط پلیس دستگیر شد.

در بازجویی‌ها، پلیس متوجه شد که او همچنین در سال ۲۰۱۰، یک دانشجوی ۲۲ ساله را به قتل رسانده است. مونو کومار در اعترافاتش به پلیس گفت که به‌عنوان راننده به جا‌های مختلف رفت‌وآمد دارد، حتی به ایالت‌های همسایه نیز می‌رود و مسافر می‎برد. قربانیانش نیز از مسافرانش بوده‌اند که آن‌ها را به منطقه خلوت و جنگلی برده و به قتل رسانده است.

آخرین قربانی را نیز ابتدا به او تجاوز کرده و بعد از خفه‌کردن با سنگ سرش را شکسته و گوشواره و خلخالش را دزدیده و فرار کرده است. پلیس معتقد است که، چون متهم راننده تاکسی بوده و به ایالت‌های مختلف سفر می‌کرده، ممکن است در ایالت‌های دیگر نیز مرتکب جنایات مشابهی شده باشد. تحقیق در این زمینه ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • تماشاگر یک کنسرت ویژه در فرهنگسرای نیاوران باشید
  • سرنوشت تلخ و هولناک مرد گمشده
  • قتل پسر جوان در درگیری خیابانی
  • قتل خونین پسر جوان در درگیری خیابانی
  • راننده تاکسی، زنان را بعد از تجاوز می‌کشت
  • قتل پسر جوان طی درگیری خیابانی
  • سرنوشت هولناک مرد گمشده
  • قتل در یکی از محلات قدیمی یزد/ قاتل دستگیر شد
  • درگیری فرانسوی‌ها با پلیس پس از حذف پی‌اس‌جی
  • نزاع بر سر متلک ۳ شرور به دختر جوان