Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-01@22:25:11 GMT

پرداخت سود سنواتی سهامداران ۷ شرکت با سجام

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۵۵۲۹۲

پرداخت سود سنواتی سهامداران ۷ شرکت با سجام

مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) از پرداخت سود سنواتی سهامداران ۷ شرکت از طریق اطلاعات سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) خبر داد. محمد باغستانی با اشاره به نامه سازمان بورس و اوراق بهادار به تمامی ناشران ثبت شده نزد این سازمان مبنی بر پرداخت مطالبات سنواتی سهامداران گفت: تاکنون مطالبات سنواتی هفت شرکت از طریق سمات به حساب ۳۶۹ هزار سهامدار واریز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اسامی ۷ شرکت پرداخت کننده سود سنواتی

وی در ادامه افزود: شرکت‌های سرمایه‌گذاری پردیس (۲ بار، یک مرحله مطالبات سنواتی و در مرحله بعد حق تقدم استفاده نشده)، بیمه حکمت صبا، بیمه نوین، سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری، سیمان درود، بورس انرژی و سرمایه‌گذاری خوارزمی، ناشرانی هستند که سمات سود سنواتی و حق تقدم استفاده نشده سهامداران آن‌ها را پرداخت کرده است.

۳۸ شرکت نیز در صف تکمیل مدارک

مدیرعامل سمات خاطر نشان کرد: هم اکنون ۳۸ شرکت نیز در صف تکمیل مدارک برای پرداخت سود سنواتی مطالبات سهامداران خود هستند که امیدوارم بتوانیم هرچه سریعتر این مطالبات را به حساب سهامداران واریز کنیم.

شرط دریافت سود‌های سنواتی

مدیرعامل سمات با بیان اینکه ارائه خدمات مطلوب به سهامداران در گرو ثبت نام و احراز هویت تمام سهامداران بازار سرمایه در سامانه سجام است، از سهامدارانی که تاکنون اقدام به ثبت نام و یا احراز هویت در این سامانه نکرده‌اند، درخواست کرد هر چه سریعتر این اقدام را انجام دهند تا این شرکت بتواند در سال ۱۴۰۱ سود مجامع و مطالبات سنواتی تمام شرکت‌ها را از طریق اطلاعات سامانه سجام پرداخت کند.

سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) با هدف ایجاد سامانه‌ای یکپارچه، فراگیر و ارائه خدمات مطلوب به سهامداران بازار سرمایه راه‌اندازی شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت www.sejam.ir به صورت حضوری و غیرحضوری ثبت نام خود را در این سامانه انجام دهند و به باشگاه بزرگ مشتریان بازار سرمایه ملحق شوند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: پرداخت سود سامانه جامع اطلاعات مشتریان سجام شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار مطالبات سنواتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۵۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور برای جلوگیری کسر امتیاز از نفت!

به گزارش "ورزش سه"، شکایت بازیکنان سابق نفت مسجدسلیمان از این باشگاه به دلیل عدم پرداخت مطالبات‌شان خبرساز شده و با وجود اینکه برخی از نفرات پیشین این تیم حکم قطعی مبنی بر کسر امتیاز از نفتی‌ها را گرفته‌اند، این اتفاق نیفتاده و در جدیدترین مصاحبه نیز عماد میرجوان به این موضوع پرداخته است.

میرجوان درباره شکایت از نفتی‌ها عنوان کرد: بنده در سال 1401 از باشگاه نفت مسجدسلیمان شکایت کردم ولی هنوز مطالبات خود را نگرفتم. با مدیران این باشگاه تماس گرفتم که گفتند پیگیری می‌کنیم، اما جواب من را نمی‌دهند.

او ادامه داد: فدراسیون فوتبال حکم قطعی خود را در این پرونده به نفع من صادر کرده و دو بار برای باشگاه نفت مسجدسلیمان نامه کسر امتیاز فرستاده، اما این اتفاق نیفتاده است.

مهاجم سابق نفت مسجدسلیمان اضافه کرد: برخی تیم‌ها در لیگ یک به دلیل بدهکاری با کسر امتیاز مواجه شدند و مطالبات خود را پرداخت کردند تا امتیازهای‌شان برگردد، اما برای تیم نفت مسجدسلیمان چنین اتفاقی نیفتاده است.

میرجوان یادآور شد: به ما می‌گویند به دلیل اینکه باشگاه نفت مسجدسلیمان با ارتباطاتی که در سازمان لیگ دارد، کسر امتیاز نخواهد شد و دستور آمده تا از آنها کسر امتیاز نکنند که برای ما عجیب است.

دیگر خبرها

  • خبری مهم برای عرضه اولیه های بورسی
  • پرداخت همه مطالبات معلمان تا پایان اردیبهشت+ فیلم
  • افزایش ۳ برابری برگزاری مجامع الکترونیک با سامانه «دیما»
  • کدام خودروی سایپا 700 میلیون تومان شد؟
  • خبر خوش برای استقلال در آستانه بازی با تراکتور
  • ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • پرداخت ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال
  • پتروشیمی‌ها پول خوراک را به‌موقع پرداخت کنند
  • افزایش سه برابری برگزاری مجامع الکترونیک در بازار سرمایه
  • دستور برای جلوگیری کسر امتیاز از نفت!