Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا مهران فاطمی عصر شنبه در آیین کلنگ زنی پروژه ۴۰۰ واحدی شهرک شهدا در میبد افزود: طی چهار سال تعهد ساخت و ساز ۶۰ هزار مسکن محقق می‌شود.

وی اظهار کرد: مشکل زمین در میبد رفع شده و بخشی هم نیاز به الحاق دارد که در شورای مسکن رفع آن مصوب شد.

فاطمی در نشست با مسئولان دانشگاه میبد نیز گفت: باید با اجرای یک طرح و بر اساس شرایط ویژه و همچنین ارایه تسهیلات ویژه طرح نهضت ملی مسکن در اراضی دانشگاه اقدام به واگذاری زمین به اساتید و کارکنان دانشگاه برای ساخت و ساز مسکن همزمان با ساخت خوابگاه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار یزد همچنین پیشنهاد داد که هر یک از واحدهای صنعتی تا قبل از انتشار دفترچه کنکور سازمان سنجش شرایط را برای بورسیه شغلی پنج نفر از داوطلبان دانشگاه اعلام کنند تا دانشجویان انتخاب شده از بین چند برابر ظرفیت آموزش ببینند و به دنبال آن بر اساس تعهد اشتغال بهترین استعدادها استخدام شوند.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی  نیز گفت: دانشگاه میبد تربیت کننده تیم‌های جوان دانشجو و نیروهایی است که می‌توانند در سطوح مختلف در کشور موثر باشند و ایفای نقش داشته باشند.

سید جلیل میرمحمدی با اشاره به نگاه ویژه آیت الله اعرافی امام جمعه به آموزش عالی اظهار کرد: توسعه کیفی و تقویت زیرساخت‌های دانشگاه و بنیان‌گذاری نرم‌افزارها مطالبه امام جمعه میبد است و باید مطالبه مسئولان نیز همین موارد باشد و همچنین عضو هیات علمی دانشگاه بتواند تئوریهای خود در عرصه عملی حرف برای گفتن داشته باشد و دانش خود را به منصه ظهور برساند.

رییس دانشگاه میبد هم با ارایه توضیحاتی مرتبط به وضعیت و فعالیتهای دانشگاه میبد گفت:  ماده هفت قانون حمایت از خانواده و جمعیت مصوب مهرماه ۱۴۰۰ مجلس شورای اسلامی همه مراکر آموزش دولتی را مکلف به احداث ، تکمیل و تجهیز خوابگاههای متاهلی کرده‌است.

عباس نیک‌نژاد ادامه داد: امروز کلنگ احداث خوابگاه متاهلی دانشگاه بر زمین زده شده که با توجه به برنامه‌ریزی ساخت این مکان به صورت ۱۵ بلوک و هر کدام در سه طبقه و زیر بنای بلوک ۳۰۰ متر مربع و زیربنای یک هزار متر مربع برای هر طبقه برآورد اعتبار برای ساخت و ساز یک طبقه بلوک به میزان ۱۲ میلیارد تومان اعتبار شده است که نیاز به مساعدت برای تامین دارد.

وی تعداد دانشجویان دانشگاه میبد را سه هزار نفر برشمرد و گفت:  از این تعداد دانشجو  ۴۲۲ متاهل هستند.

رییس دانشگاه میبد همچنین به راه اندازی سالن ورزشی خواهران دانشگاه که ساخت و تکمیل آن به سه میلیارد تومان نیاز دارد، اشاره کرد و گفت: معوقات مختلفی نیز داشته‌ایم که مورد پیگری برای رفع و پرداخت آنها شده است.

مرکز شهرستان ۱۰۷ هزار نفری میبد در ۵۰ کیلومتری شمال غرب شهر یزد واقع شده‌است.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی میبد خوابگاه یزد نهضت ملی مسکن مهران فاطمی مسکن دانشگاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی میبد خوابگاه مجلس شورای اسلامی میبد خوابگاه یزد نهضت ملی مسکن مهران فاطمی مسکن دانشگاه دانشگاه میبد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۵۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید خبرنگاران از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهر پرند

صبح امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت خبرنگاران از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهر پرند بازدید کردند. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077165 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • احداث ۱۰۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوی
  • هزینه مسکن ملی پرند متری ۱۰ میلیون تومان
  • (تصاویر) پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر جدید پرند
  • بازدید خبرنگاران از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهر پرند
  • ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند آماده تحویل
  • آغاز ساخت ۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن پلاک‌های فرسوده تهران
  • ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد مسکن ملی در حال ساخت است
  • مازندران در تعهد ساخت ۷۰ هزار واحد مسکن حمایتی عقب ماند
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • پرداخت ۴۶ هزارمیلیارد ریال به حساب سازندگان نهضت ملی مسکن سیستان وبلوچستان