Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@18:32:13 GMT

کلینیک‌های خودرویی به چرخه اقتصادی شهر کمک می‌کند

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۵۵۵۲۴

کلینیک‌های خودرویی به چرخه اقتصادی شهر کمک می‌کند

‌معاون ساماندهی و برنامه‌ریزی سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه احداث کلینیک‌های خودرویی در نقاط مختلف شهر اصفهان در دستور کار سازمان است، گفت: تکمیل این پروژه با هزینه‌ حدود ۶۰۰ میلیارد تومانی برای احداث، به چرخه اقتصادی شهر کمک خواهد کرد.‌

نوید زندی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با تجمیع پراکندگی‌های شغلی امکان احداث کلینیک‌های خودرویی در نقاط مختلف شهر وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه کلینیک خدمات خودرویی در زمینی به مساحت ۱۸۰۰ متر با مشارکت بخش‌خصوصی احداث می‌شود، ادامه داد: هدف از ایجاد کلینیک خودرویی، بسترسازی با امکانات رفاهی در جهت آسایش بیشتر استفاده‌کنندگان است.

معاون ساماندهی و برنامه‌ریزی سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: در راستای حذف آلایندگی‌ها و مزاحمت‌های خدمات خودرویی، آلودگی صوتی و نظم‌دهی به منظر شهری و رفع سد معبر اجتماعی و همچنین حذف ضایعات، اقدام به راه‌اندازی کلینیک خودرویی کردیم که در این کلینیک‌ها صافکاری، لاستیک‌فروشی و تعمیرات تجمیع شده است.

وی احداث کلینیک‌های خودرویی را در مسیر رفع ترافیک شهر و پراکندگی‌های شغلی دانست و تصریح کرد: معیارهای مختلفی برای مکان‌یابی کلینیک‌های خودرویی در ذهن است که از آن جمله می‌توان به قیمت مناسب زمین، دسترسی مناسب به زیرساخت‌ها، ویژگی‌های زیست‌محیطی و نزدیک نبودن به منطقه مسکونی که عامل ایجاد سروصدا شود، در احداث کلینیک‌های خودرویی نقش دارد.

زندی با بیان اینکه احداث کلینیک‌های خودرویی در نقاط مختلف شهر اصفهان در دستور کار سازمان است که در حال حاضر مطالعات و مکان‌یابی آن انجام شده است، خاطرنشان کرد: تکمیل این پروژه با هزینه احداث در حدود ۶۰۰ میلیارد تومانی به چرخه اقتصادی شهر کمک خواهد کرد.‌

کد خبر 576617

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کلینیک خودرو شهر کلانشهر شهرداری اصفهان مدیریت شهری شهرداری برنامه ریزی شهری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۵۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث بزرگراه در محور خاش- سراوان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، اکبری افزود: محور خاش- سراوان یکی از معابر رسمی و مهم در محدوده این استان با کشور پاکستان است که نقش مهمی در مبادلات تجاری و توسعه اقتصادی این استان و شرق کشور دارد که با پیگیری‌های این اداره کل برای نخستین بار ساخت بزرگراه در این مسیر از محل اعتبارات ملی آغاز شد.
وی ادامه داد: طول کلی محور خاش- سراوان ۱۵۱ کیلومتر است که بر اساس برنامه ریزی انجام شده ساخت بزرگراه در این مسیر در قالب شش قطعه اجرایی می‌شود.
مدیرکل راه و شهرسازی استان هدف از ساخت بزرگراه را افزایش ایمنی و کاهش تصادفات جاده‌ای، افزایش سرعت و ظرفیت مسیر، تسهیل در تردد زوار اربعین و توسعه و رونق اقتصادی این خطه برشمرد.
اکبری با بیان اینکه وقتی مبحث ترانزیت در سیستان و بلوچستان در اولویت قرار دارد، انتظار می‌رود که شبکه بزرگراهی نیز تسهیل کننده آن باشد، گفت: امید می‌رود با اجرای این طرح ها، روند توسعه راه که زیربنای پیشرفت همه بخش‌های دیگر است، سرعت گرفته و علاوه بر ایجاد اشتغال بیشتر، شاخص‌های توسعه اقتصادی نیز روز به روز گسترش یابد.

دیگر خبرها

  • ارتقای سطح سلامت روان اقشار کم‌برخوردار
  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود
  • بررسی مشکلات اتباع شهرستان برخوار 
  • افت فشار و کمبود برق مانع پیش روی توسعه اقتصادی تیران
  • اجرای زیرسازی ۸۶ کیلومتر راه روستایی در استان اصفهان
  • چرخه مدیریت پسماند گیلان با احداث زباله سوز تکمیل می شود
  • مسؤولان اصفهان عزمی جدی برای ساماندهی منطقه جوی‌آباد ندارند
  • زیرسازی ۸۶ کیلومتر راه روستایی در استان اصفهان انجام شد
  • احداث بزرگراه در محور خاش- سراوان
  • ساماندهی فضای کسب و کار؛ جهش تولید و صنعت در استان اردبیل