Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-08@21:03:10 GMT

بندرانزلی نیازمند ۱۵ دستگاه اتوبوس شهری است

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۵۵۵۲۷

بندرانزلی نیازمند ۱۵ دستگاه اتوبوس شهری است

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری بندرانزلی گفت: این سازمان برای خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان نیازمند حداقل ۱۵ دستگاه اتوبوس شهری است.

«حسین بیک‌زاده» در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در ناوگان سازمان حمل‌ونقل شهرداری بندرانزلی ۲۰ دستگاه اتوبوس و ۱۰ دستگاه مینی‌بوس شهری فعال است که در پنج خط به شهروندان خدمات‌رسانی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سال گذشته سه دستگاه اتوبوس شهری فرسوده پس از تعمیر و بازسازی، وارد چرخه ناوگان حمل‌ونقل عمومی بندرانزلی شد، افزود: به منظور صرفه‌جویی در هزینه‌ها، اتوبوس‌های سازمان حمل‌ونقل شهرداری بندرانزلی توسط نیروهای فنی این سازمان تعمیر و بازسازی می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری بندرانزلی خاطرنشان کرد: در حال حاضر هفت دستگاه اتوبوس و سه دستگاه مینی‌بوس شهری فرسوده است که تا پایان سال جاری، چهار دستگاه اتوبوس بازسازی و وارد چرخه حمل‌ونقل عمومی می‌شود.

بیک‌زاده با بیان اینکه سازمان حمل‌ونقل شهرداری بندرانزلی علاوه بر شهروندان به ساکنان روستاهای منطقه آزاد و کارگران شهرک صنعتی خدمات‌رسانی می‌کند، تصریح کرد: این سازمان برای خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان، نیازمند حداقل ۱۵ دستگاه اتوبوس شهری است.

وی گفت: سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری بندرانزلی از حدود یک سال پیش پیگیر جذب اعتبارات مورد نیاز از سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور برای خرید اتوبوس‌های جدید است که امیدواریم هرچه سریع‌تر این امر محقق شود.

به گزارش ایمنا، بندرانزلی با ۱۴۰ هزار نفر جمعیت در ۴۰ کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع شده است.

کد خبر 576756

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بندر انزلی شهرداری بندرانزلی سازمان حمل ونقل مسافر ناوگان اتوبوسرانی بازسازی اتوبوس های ناوگان حمل و نقل شهری خدمات شهری گيلان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق دستگاه اتوبوس شهری خدمات رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۵۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال مجموعه آرادکوه نیازمند عزم جدی متولیان امور است

رضا محمدی اظهار کرد: حدود ۷۰ سال است که زباله‌ها در مجموعه آرادکوه دفع می‌شود و انتقال این مجموعه به همین راحتی نیست.

وی ادامه داد: منابع طبیعی با همکاری محیط زیست باید زمین مورد نیاز را در اختیار شهرداری قرار دهند تا اقدامات برای انتقال این مجموعه صورت بگیرد.

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تهران تاکید کرد: شهرداری تهران نیز موافق جابجایی این مجموعه است، اما هنوز زمینی برای انتقال آرادکوه به شهرداری تحویل داده نشده است.

محمدی با اشاره به خرید دستگاه زباله سوز ۶ هزار تُنی افزود: در صورت راه اندازی این دستگاه زباله سوز مشکلات محیط زیستی آرادکوه تا حدودی برطرف می‌شود و شهرداری تهران تلاش دارد هر چه زودتر این دستگاه زباله سوز را راه‌اندازی کند.

تاکید سازمان محیط زیست بر جابجایی بازیافت آرادکوه

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست روز گذشته با تاکید بر اینکه نظر این سازمان در بحث مجتمع پردازش و بازیافت زباله آرادکوه جابجایی آن است، گفت: رودخانه پسماند جنوب تهران در حال تخلیه است چرا که منابع آب و خاک را با مشکل مواجه می‌کرد.

علی سلاجقه افزود: در منطقه آرادکوه پیش از این اقدامات خوبی انجام گرفته است، اما نظر سازمان حفاظت محیط زیست جابجایی آن است. شهرداری تهران نیز استفاده از ظرفیت دانش‌بنیان‌ها برای حل مساله آرادکوه را مطرح کرده است و این موضوع در قالب کارگروه ملی مدیریت پسماند و به منظور تولید سوخت کارخانه‌های صنعت سیمان در دست پیگیری است.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست تاکید کرد: همچنین اقداماتی در جهت مکلف شدن صنایع منطقه جنوب تهران به انجام وظایف زیست‌محیطی در دست انجام است.

 مجتمع پردازش و بازیافت زباله «آرادکوه» حدود ۷۰ سال پیش در مساحتی یک هزار و ۴۰۰ هکتاری در ابتدای جاده قدیم تهران برای دفع زباله‌های پایتخت راه اندازی شد.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • تجهیز سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک به جاروب های صنعتی پیاده رویی
  • واگذاری خدمات پس از فروش اتوبوس‌های برقی را به شرکت‌های داخلی
  • ورود ۱۵۰۰ دستگاه اتوبوس به تهران تا پایان شهریور | خدمات پس از فروش اتوبوس های برقی بر عهده شرکت های داخلی خواهد بود
  • شهرک بازیافت در قم احداث می‌شود
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری صادر شد+ سند
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری با عمر کمتر از پنج سال صادر شد
  • صدور مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری دست دوم
  • رویکرد جدید ارائه خدمات در شهرداری اصفهان/ تقویت خدمات‌دهی در ایام اربعین حسینی
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری صادر شد
  • انتقال مجموعه آرادکوه نیازمند عزم جدی متولیان امور است