Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی خان احمد در دیدار با استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در مرحله نخست این طرح افزون بر ۷ هزار و ۱۳۸ روستا با بیش از ۱۹ هزار میلیارد تومان اعتبار و درمرحله دوم نیز ۶ هزار روستا از آب شرب سالم و پایدار برخوردار خواهد شد.

با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی آبرسانی به ۴۴ روستای استان چهارمحال و بختیاری در مرحله نخست طی یک بازه زمانی ۳۰ ماهه انجام می‌شود، در تلاش هستیم ظرف سه سال آینده مشکل قطعی آب در روستا‌های چهارمحال و بختیاری رفع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آبرسانی به ۱۳ هزار روستای کشور در قالب طرح‌های محرومیت‌زدایی باید به‌صورت جهادی و بر اساس استاندارد‌های فنی با سرعت انجام شود؛ ملاحضات فنی و ایمنی در این پروژه‌ها باید مورد تاکید قرار بگیرد.

پروژه‌های آبرسانی در روستا‌ها باید به‌گونه‌ای باشد که تا سال‌ها تاثیرگذاری بالایی داشته باشد.

در این نشست غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: این استان با یک محرومیت تاریخی دست و پنجه نرم می‌کند؛ هزار و ۴۰۰ گروه جهادی در چهارمحال و بختیاری وجود دارد و اجرای پروژه آبرسانی به روستا‌های شهرستان خانمیرزا می‌تواند به‌عنوان یک الگوی موفق در کشور ارائه شود؛ در اقدامات جهادی باید علاوه بر کمیت، کیفیت نیز مورد توجه قرار بگیرد.

وزارت نیرو در راستای محرومیت‌زدایی نیز می‌تواند علاوه بر آبرسانی در روستا‌ها به حوزه سدسازی و آبخیزداری ورود پیدا کند، ایجاد سد‌های کوچک در حوزه تامین آب پایدار می‌تواند موثر باشد؛ ظرفیت استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر در این استان وجود دارد کرد.

قرارگاه امام حسن مجتبی می‌تواند در حوزه آبرسانی به روستاها، مسکن، راه روستایی و آبخیزداری ورود پیدا کند، در سفر ریاست جمهوری به چهارمحال و بختیاری بودجه خوبی برای استان پیش‌بینی شده است، باید برای جذب این اعتبارات ظرفیت‌سازی کنیم.

پارسال ۳۲۸ واحد مسکونی ویژه محرومان در چهارمحال و بختیاری ساخته شده است؛ کار فرهنگی در کنار کار عمرانی در دستور کار گروه‌های جهادی قرار بگیرد.

۷۷ روستا در چهارمحال و بختیاری با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی آبرسانی می‌شود

سردار علی‌محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) در پایان جلسه گفت: سپاه برای حل مشکلات اساسی کشور در قالب گروه‌های جهادی برای کمک به دولت سیزدهم ورود پیدا کرده است تا بخشی از مشکلات مردم حل شود.

۷۷ هزار روستا در کشور نیازمند شبکه آبرسانی است؛ قطعا انجام کار گسترده، مشکلاتی را در پی دارد، اگر این مشکلات رفع شود، کار تسریع می‌شود.

بیشتر بخوانید

آغاز ساخت مخزن ذخیره آب روستای سرچاه شهرستان اردل

مقرر شد با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی به ۷۷ روستا در چهارمحال و بختیاری آبرسانی شود، که در مرحله اول آبرسانی به ۴۴ روستا در دستور کار قرار گرفت.

تامین مصالح، امکانات و برداشتن معارضان باعث بروز مشکل در اجرای این پروژه می‌شود، اگر مجوزات لازم اخذ شود، آمادگی برای احداث شبکه راه روستایی و آبرسانی نیز وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آب شرب سالم قرارگاه امام حسن مجتبی آبرسانی چهارمحال و بختیاری روستا ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۵۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب ۲ معلم چهارمحال و بختیاری به عنوان معلمان نمونه کشور

امین سلیمانی برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از قرارگیری ۲ معلم این استان در جمع ۱۵ معلم نمونه کشور خبر داد.

وی گفت: «سلمان رستمی»، آموزگار ابتدایی شهرستان بروجن و «جعفر عالی‌پورهفشجانی»، دبیر مقطع متوسطه اول ناحیه ۲ شهرکرد به عنوان معلمان نمونه کشوری انتخاب شدند و در جمع ۱۵ برگزیده قرار گرفتند.

سلیمانی افزود: همچنین «سیده سارا بخشایش»، دبیر متوسطه دوم بروجن نیز به عنوان معلم نمونه استان امسال انتخاب شد.

بیشتر بخوانید

معرفی آموزگار منتخب نمونه در مدارس غیردولتی چهارمحال و بختیاری

وی اضافه کرد: براساس دستورالعمل جدید، معلمان نمونه در ۲ گروه معلمان شامل یک معلم از هر دوره تحصیلی و گروه کیفیت‌بخشی مدیر، معاون، مراقب سلامت، مربی پرورشی، مشاور انتخاب شدند که سه نفر از معلمان به عنوان معلم نمونه استانی و ۵ نفر نیز به عنوان گروه کیفیت‌بخشی معرفی شدند. همچنین از بین۳ معلم نمونه استانی دو نفر از آنان به عنوان معلم نمونه کشوری انتخاب شدند.

سلیمانی گفت: همچنین «فرخنده رحیمی»، مدیر آموزشگاه از ناحیه دو شهرکرد، «فاطمه نجفی»، معاون آموزشگاه از ناحیه ۲ آموزش و پرورش شهرستان شهرکرد، «اکرم پیرایش»، مراقب سلامت ناحیه یک شهرکرد، «مریم توکلی»، مربی پرورشی کوهرنگ و «فرشاد احمدی»، مشاور ناحیه یک شهرکرد به عنوان گروه کیفیت‌بخشی استان معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • انتخاب ۲ معلم چهارمحال و بختیاری به عنوان معلمان نمونه کشور
  • ۵۰ میلیارد دلار صادرات غیرنفتی در کشور انجام شد
  • اجرای ۴۲۵ میلیارد تومان طرح آبرسانی در روستاهای لرستان
  • نشان طلای رقابت‌های جام جهانی در دستان دختر چهارمحال و بختیاری
  • نشان طلای انتخابی جام جهانی در دست ووشوکار چهارمحال و بختیاری
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • تأمین آب آشامیدنی پایدار برای روستای «سرپله» آبدانان
  • تامین آب آشامیدنی روستای کهن دژ
  • تأمین آب آشامیدنی کهن دژ در بخش ناغان شهرستان کیار
  • آب آشامیدنی روستای کهن دژ در شهرستان کیار تامین شد