Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهران باهری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: به دلیل بروز ریزگردها و آلودگی شدید هوا در شهرستان کرمان و فهرج مدارس این شهرستانها در همه مقاطع تعطیل شدند.

وی افزود: با توجه به ضرورت برگزاری امتحانات نهایی تصمیم گرفته شده امتحانات در این مقطع برگزار و دانش آموزان پس از اتمام امتحان به منازل باز گردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در شهرستان کرمان مدارس چترود، شهداد، ماهان تعطیل شده اند.

کد خبر 5495901

منبع: مهر

کلیدواژه: آموزش و پرورش کرمان تعطیلی مدارس مدارس بوشهر کرمانشاه احتکار خطبه های نماز جمعه آلودگی هوا گرد و غبار ویروس کرونا گرد و خاک خراسان رضوی آمار کرونا هدفمندی یارانه ها سیدابراهیم رئیسی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۵۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۲۱ هزار و ۱۶۹ داوطلب استان کرمان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش

ایسنا/کرمان رئیس جهاددانشگاهی استان کرمان از برگزاری آزمون استخدامی مشاغل کیفیت ‌بخشی وزارت آموزش و پرورش توسط مرکز آزمون جهاد دانشگاهی خبر داد و گفت: این آزمون در استان کرمان با حضور ۲۱ هزار و ۱۶۹ داوطلب، روز جمعه(۱۴ اردیبهشت ماه) برگزار خواهد شد.

دکترمهدی بازمانده امروز ۱۲ اردیبهشت ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: این آزمون با شرکت ۱۷ هزار و ۳۱۷ داوطلب زن و ۳۸۵۲ داوطلب مرد در استان کرمان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: این آزمون به منظور استخدام مربی امور تربیتی و سبک زندگی، مربی امور تربیتی و مشاوره، مربی تربیتی بدنی و سلامت و مشاور تخصصی در استان کرمان است.

رئیس جهاد دانشگاهی استان کرمان گفت: با توجه به بعد مسافت داوطلبان تا مرکز استان و در راستای ارائه خدمات مناسب‌ تر، این آزمون در شهرستان‌های کرمان، زرند، سیرجان، بم، جیرفت، کهنوج و رودبار جنوب برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: آزمون استخدامی مشاغل کیفیت ‌بخشی وزارت آموزش و پرورش با شرکت ۷۸۶۲ نفر در مرکز استان کرمان، ۳۹۳۲ نفر داوطلب در شهرستان جیرفت، ۸۶۲ نفر در شهرستان رودبار جنوب، ۱۶۳۶ نفر در کهنوج، ۱۷۹۵ نفر در زرند، ۲۳۰۰ نفر در شهرستان بم و ۲۷۶۰ نفر داوطلب در شهرستان سیرجان برگزار می‌شود.

بازمانده بیان کرد: مرکز آزمون سازمان جهاددانشگاهی استان کرمان با بیش از ۲۱ هزار داوطلب جزء یکی از بزرگترین مراکز این آزمون در کشور است.

رئیس جهاد دانشگاهی استان کرمان با اشاره به اینکه داوطلبان از روز گذشته می‌توانند کارت ورود به جلسه آزمون خود را از پایگاه hrtc.ir  مرکز آزمون جهاددانشگاهی بگیرند، افزود: باجه رفع نقص احتمالی کارت ورود به جلسه داوطلبان آزمون در مرکز شهرستان‌های برگزارکننده آزمون در استان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • زیرساخت‌های ورزش مدارس در میامی توسعه یافت
  • آژیر قرمز آموزش عمومی؛ معدل سال آخر دبیرستانی‌ها ۸ تا ۱۰!
  • افت شدید تحصیلی دانش آموزان در دولت رئیسی/ معدل سال آخر دبیرستانی‌ها ۸ تا ۱۰!
  • رقابت ۲۱ هزار و ۱۶۹ داوطلب استان کرمان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • کامیون حامل بیسکویت طعمه حریق شد
  • مدارس چند شهر خوزستان فردا سه‌شنبه تعطیل شد
  • اردوی جهادی دانشجومعلمان پردیس های اردبیل برگزار شد
  • آزمون نهایی طرح ملی «زندگی با آیه ها» در آستارا برگزار شد
  • چرا مدارس خوزستان تعطیل شدند ؟
  • چرایی برگزاری امتحانات پایه نهم در روزهای پنجشنبه