Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، طبق اعلام ستاد مقابله با کرونا و آمارهای ارائه شده از سوی دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان و شاهرود طی ۲۴ ساعت منتهی به انتهای شنبه هیچ بیمار کرونایی در استان سمنان جان خود را از دست نداده است.

طبق اعلام کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونای استان سمنان، ۳۹ فرد مشکوک به کرونا در شبانه‌روز گذشته به مراکز درمانی استان مراجعه کردند در بازه زمانی مذکور همچنین تست کرونای هفت نفر به صورت قطعی مثبت شد که شش نفر از آنها به صورت سرپایی خدمات درمانی دریافت و برای استراحت به منزل رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم اکنون یک بیمار کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان سمنان بستری است اما آمارها از رشد عجیب و غریب کرونا طی همین یک هفته اخیر حکایت دارد تا جایی که در هفته گذشته در بیشترین حالت دو تست مثبت به ثبت می‌رسید که این رقم امروز به هفت رسیده است.

نگاهی به رنگ بندی اعلام شده از سوی ستاد مقابله با کرونا، مبنی بر آمارهای صادره از سوی دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان و شاهرود نشان می‌دهد که شهرستان‌های دامغان، سرخه، آرادان، میامی و مهدی شهر وضعیت زرد هستند.

همچنین شهرستان‌های شاهرود، سمنان و گرمسار وضعیت آبی به سر می‌برند که نشان از تثبیت شرایط در استان دارد.

توصیه دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان و شاهرود واکسیناسیون افراد بالای پنج سال در استان سمنان است تا شاهد کاهش شیوع بیماری کرونا باشیم از سوی دیگر رعایت فاصله گذاری اجتماعی از دیگر توصیه‌های شبکه بهداشت و درمان است.

از امروز مراکز تجمیعی واکسیناسیون در استان سمنان تعطیل می‌شوند و مراکز بهداشت تنها واکسن کرونا را تزریق خواهند کرد دلیل این تصمیم هر چند کاهش ساعات کاری مراکز اعلام شده است.

کد خبر 5495910

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشكی سمنان دانشگاه علوم پزشکی شاهرود ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه احتکار خطبه های نماز جمعه آلودگی هوا گرد و غبار ویروس کرونا گرد و خاک خراسان رضوی آمار کرونا هدفمندی یارانه ها سیدابراهیم رئیسی مشهد استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۶۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقاط حادثه خیز جاده‌های گیلان شناسایی و رفع شود

به گزارش خبرنگار مهر، رضا اکبری عصر شنبه در جلسه ایمنی راه‌های استان گیلان اظهار کرد: آمار تصادفات رانندگی در کشور بالا است و ما متوجه آن هستیم و اعتقاد داریم باید برای کنترل آن اقدامات لازم را انجام دهیم.

معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ضمن تاکید بر لزوم سرمایه‌گذاری در حوزه زیرساخت و جاده سازی استاندارد افزود: در حوزه جاده سازی باید حداکثر تلاش و مسؤولیت پذیری را به خرج دهیم تا آمار تصادفات رانندگی کاهش پیدا کند.

اکبری از محدود بودن بودجه سازمان راهداری کشور سخن گفت و تصریح کرد: با وجود اینکه بودجه ما در این سازمان اندک است با این حال باید در راستای وظایف ذاتی خود، ایمنی سازی راه‌ها و کسب رضایتمندی مردم قدم برداریم.

وی تحلیل علت تصادفات را نیز در جهت کاهش آمار تصادفات ضروری خواند و بیان داشت: رؤسای ادارات راهداری در شهرستان‌ها باید تمام نقاطی که تصادفات آن بیشتر از جاهای دیگر است شناسایی کنند تا مشخص گردد سازمان راهداری چگونه می‌تواند در این خصوص کمک کرده و آمار را کاهش دهد.

معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای افزود: تابلوهای راهنمایی و رانندگی در استان گیلان محو هستند و باید برای حل این مشکل چاره اندیشی شود زیرا با توجه به مسافر خیز بودن گیلان، این موضوع می‌تواند یکی از علل بالا بودن تصادفات رانندگی باشد.

کد خبر 6090225

دیگر خبرها

  • تعداد فروشگاه‌های صنایع‌دستی استان سمنان به ۱۹ باب افزایش یافت
  • تعداد فروشگاه‌های صنایع‌ دستی استان سمنان به ۱۹باب رسید
  • شور و هیجان وصف ناشدنی در مسابقات کشتی نونهالان استان سمنان
  • ۳۰۰ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز جمع‌آوری شد
  • عملیات کنترل آفت در ۵۰۰ هکتار از تاغزارهای شاهرود آغاز شد
  • انجام ۳ ماموریت پلیسی در استان سمنان/کلاهبردار به دام پلیس افتاد
  • نقاط حادثه خیز جاده‌های گیلان شناسایی و رفع شود
  • دستگیری سارقان سیم و کابل در شاهرود
  • انتظار ۹ ساله تمام شد/ پرواز حجاج استان سمنان در آسمان سرزمین وحی
  • شهید مطهری الگو و نمونه معلم تراز انقلاب اسلامی است