Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@22:55:14 GMT

50 سند مالکیتی در جزیره هرمز به مردم اعطا می‌شود

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۵۶۱۴۴

50 سند مالکیتی در جزیره هرمز به مردم اعطا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی دوستی در آئین اهدای سند مالکیتی به مالکان در محله نایبند جنوبی بندرعباس اظهار داشت:  مشکل اسناد مالکیت موضوع بسیار شایعی در سراسر هرمزگان است.

وی افزود: جزیره هرمز، میناب و عمده محلات بندرعباس درگیر این موضوع هستند حتی طرح های مسکن مهری که ۱۴سال پیش شروع شد با وجود اینکه به اتمام رسیده‌اند اما اسناد آنها هنوز صادر نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار هرمزگان ادامه داد: با تشکیل شورای حاکمیت، صدور اسناد مالکیت در برخی از محلات بندرعباس آغاز و تعدادی هم به مرحله صدور رسیده است.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه سوم خرداد ماه ۵۰ سند در جزیره هرمز اعطا خواهد شد، گفت: صدور سند اراضی تحت مالکیت دولت و یا در مالکیت نهادهای تحت نظر رهبری همچون ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و بنیاد مستضعفان حل می‌شود.

دوستی در خصوص اراضی که مالکیت خصوصی دارند، بیان کرد: سعی می کنیم از طریق مذاکره با نمایندگان حقوقی شرکت مینرال اکسپورت مسائل باقی مانده را حل کنیم چرا که قطعه زمینی به مساحت ۳۵۰ هکتار مشخص شده و بعضی اختیارات که در حوزه وزیر راه می‌باشد نیز گرفته شده است.

وی افزود: پس از مذاکره ابتدا سند مالیکت به نام دولت زده می‌شود و در گام بعدی صدور سند به مردم منتقل می‌شود که می‌توانند از تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی طرح اقدام مسکن ملی نیز برخوردار شوند.

استاندار هرمزگان با اشاره به طرح‌های شهردار و شورای شهر بندرعباس در اصلاح معابر و خیابان‌ها خاطرنشان کرد: از آنجایی که مردم ولی نعمتان هستند و حق به گردن ما دارند لذا وظیفه داریم پاسخگوی محبت‌های آن‌ها باشیم.

گفتنی است، عصر شنبه ۳۱ اردیبهشت امسال در راستای تحقق یکی از قول‌های ریاست جمهوری مبنی بر واگذاری مالکیت اراضی در محلات مختلف استان به مردم، با پیگیری استاندار هرمزگان و کمک ستاد اجرایی فرمان امام به طور نمادین پنج سند مالکیتی به صاحبان منازل مسکونی اعطا و روند اعطای اسناد سایر افراد ساکن در نایبند جنوبی بندرعباس نیز در حال انجام است. 

انتهای پیام/۸۸۰۵۰

 

منبع: فارس

کلیدواژه: استاندار هرمزگان مهدی دوستی جزیره هرمز مالکیت دولت استاندار هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۶۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسناد مالکیت ۸۷۴ هکتار زمین طرح نهضت ملی مسکن استان بوشهر صادر شد

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده ظهر یکشنبه در حاشیه واگذاری اسناد مالکیت اراضی نهضت ملی مسکن در جنوب استان بوشهر اظهار کرد: در راستای طرح نهضت ملی مسکن برای تأمین مسکن افراد کم درآمد، اسناد مالکیت ۲ پلاک جمعاً به میزان ۸۷۴ هکتار که به مدت ۱۸ سال با پلاک‌های مجاور، تداخل داشته صادر شد.

وی افزود: پس از رفع تداخل، اسناد آن در کمترین زمان در ثبت شهرستان عسلویه، ثبت و اسناد آن صادر و به متقاضیان واگذار شد.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: در استان بوشهر تاکنون اسناد مالکیت ۱۴۷۴ هکتار زمین دولتی برای طرح نهضت ملی مسکن صادر شده است.

وی گفت: با پیگیری‌ها و اقدامات مستمر صورت گرفته، استان بوشهر در بین استان‌های کشور، رتبه نخست در صدور اسناد مالکیت اراضی نهضت ملی مسکن را کسب کرده است.

کد خبر 6090982

دیگر خبرها

  • شاخص برخورداری گلستان از صدور اسناد مالکیت، هفت درصد بالاتر از میانگین کشوری
  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • صدور ۲ هشدار سطح نارنجی و زرد هواشناسی در هرمزگان
  • امیر آشتیانی: راهبرد نیروهای مسلح تأمین امنیت خلیج فارس و تنگه هرمز است
  • راهبرد نیروهای مسلح تأمین امنیت خلیج فارس و تنگه هرمز است
  • لزوم همکاری فرمانداران برای رفع موانع تحقق حداکثری حدنگاری استان کرمان
  • رفع موانع تحقق حداکثری حدنگاری استان کرمان با همکاری فرمانداران
  • اسناد مالکیت ۸۷۴ هکتار زمین طرح نهضت ملی مسکن استان بوشهر صادر شد
  • گذری کوتاه بر تاریخ و زندگی اسطوره استعمارستیزی جزیره هرمز ایران