Web Analytics Made Easy - Statcounter

والیبال بانوان به رشته‌های اعزامی بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی اضافه شد​​​​​​

سرپرست کاروان ایران در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی از اضافه شدن والیبال بانوان به رشته‌های اعزامی به این رویداد خبر داد.

به گزارش طرفداری، اصغر رحیمی سرپرست کاروان ایران، گفت:

با اعلام کناره‌گیری تیم والیبال بانوان کشور قزاقستان از حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی، تیم والیبال بانوان کشورمان جواز حضور در این مسابقات را به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین تیم والیبال بانوان‌ کشورمان نیز به لیست رشته‌های اعزامی به این رویداد اضافه شد.

پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی به میزبانی شهر قونیه ترکیه از 18 لغایت 28 مرداد ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

اخبار داغ 

پیام تبریک استراماچونی به مناسبت قهرمانی استقلال در لیگ برتر لیست مسافران کانادا 50 نفره شد / خروج نام رفقا از فهرست نهایی رسمی؛ آنخل دی ماریا از پاری سن ژرمن جدا شد تونل افتخار بازیکنان رئال مادرید و رئال بتیس برای یکدیگر / عکس

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: همبستگی کشورهای اسلامی والیبال بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۶۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ پیشنهاد ایران به سران کشورهای اسلامی در خصوص رژیم اشغالگر

۶ پیشنهاد ایران به سران کشورهای اسلامی در خصوص رژیم اشغالگر

دیگر خبرها

  • استقرار هزاران نیروی نظامی روسیه در اطراف شهر راهبردی اوکراین/ تنش شدید میان مسکو و کشورهای اروپایی با آغاز رزمایش اتمی روسیه
  • استقرار ده ها هزار نیروی نظامی روسیه در اطراف شهر راهبردی اوکراین/ تنش شدید میان مسکو و کشورهای اروپایی با آغاز رزمایش اتمی روسیه
  • اعلام همبستگی جمعی از دانشجویان ایرانی با دانشجویان آمریکایی
  • ۶ پیشنهاد ایران به سران کشورهای اسلامی در خصوص رژیم اشغالگر
  • دختران ورزشکار ایرانی یک الگو در کشورهای مسلمان هستند
  • موضع‌گیری وزیر خارجه عربستان درباره جنگ غزه
  • موضع‌گیری وزیر خارجه عربستان درباره جنگ غزه در نشست گامبیا
  • برگزاری مسابقات والیبال بانوان فرهنگی در هرمزگان
  • اجرای طرح بانو توانا در رشته‌های آبی وشنا در کشور
  • اجرای طرح بانو توانا در رشته‌های آبی وشنا درکشور