Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، «سید عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش «أنصارالله» یمن با چهره های برجسته استان «إب» دیدار و گفتگو کرد. وی در این دیدار گفت: دشمن به دنبال سیطره کامل بر یمن هستند.

بر اساس این گزارش، عبدالملک الحوثی عنوان کرد: دشمن به دنبال آن است تا مردم یمن همگرایی، وحدت و قدرت خود را از دست بدهند تا بتواند به طور کامل بر کشور مسلط شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما نمی پذیریم که تصمیمات آمریکایی ها را در کشور اجراء کنیم.

رهبر جنبش انصارالله همچنین تصریح کرد: این خیانتکاران و مزدوران هستند که تصمیماتشان را افسران سعودی و اماراتی مصادره کرده اند. به هر حال، ما به مسیر خود ادامه می دهیم تا به استقلال و آزادی دست پیدا کنیم. دخالت خارجی در کشورمان مردود است.

کد خبر 5495974 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: یمن عبدالملک الحوثی انصارالله روسیه اوکراین رژیم صهیونیستی ایالات متحده امریکا فلسطین ناتو فنلاند جو بایدن عراق لبنان جنگ اوکراین مسکو حمله روسیه به اوکراین سوئد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۶۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا قصد دارد این ۳ کشور را به آتش جنگ اوکراین بکشاند

به گزارش همشهری‌آنلاین، وی که رئیس سابق حزب اپوزیسیون «برای زندگی» (FLP) و حزبی غیرقانونی در اوکراین شناخته می شود در مصاحبه با خبرگزاری تاس گفت: آمریکایی ها مسیر را برای این منظور فراهم کرده اند، چرا که (قوای) اوکراینی ها رو به اتمام است و آمریکایی که بدنبال قربانیان جدید برای این جنگ که به نفع آنها می باشد، هستند.

بنابراین گزارش رهبر اپوزوسیون «کی یف» در ادامه گفت: دیگر بر کسی پوشیده نست که بخش دفاعی آمریکا (پنتاگون) به بهای مرگ صدها هزار اوکراینی کسب درآمد می کند و ناتو نیز (با ادامه این جنگ) احتمالا درصدد خارج ساختن پول از اروپاست؛ آنها بدنبال آن هستند تا ملت های منطقه بالتیک، لهستان، آلمان و فرانسه در آتش این جنگ بیافکنند.

مدودچوگ افزود: غرب به سرکردگی آمریکا، خشونت و جنایت علیه مخالفان را بعنوان یک روند معمول سیاسی به کار می بندند.

به گزارش ایرنا، کنگره آمریکا و بدنبال آن کاخ سفید طی هفته های اخیر بسته کمک های مالی به ارزش ۶۱ میلیارد دلار برای کی یف را تصویب و پنتاگون نیز کمک ۶ میلیارد دلاری برای ادامه جنگ در اوکراین را اعلام کرد.

این درحالی است که روسیه در مورخ ۵ اسفند ۱۴۰۰ بدنبال نادیده گرفتن دغدغه های امنیتی از سوی غرب به سرکردگی آمریکا عملیات نظامی علیه اوکراین را به اجرا گذاشت و از آنزمان تاکنون کشورهای غربی در راس آنها آمریکا با حمایت های هنگفت مالی و نظامی، مسیر هرگونه دیپلماسی برای پایان دادن به آتش این جنگ را مسدود ساختند.

کد خبر 848893 منبع: ایرنا برچسب‌ها خبر ویژه روسیه - اوکراین ایالات متحده آمریکا

دیگر خبرها

  • الحوثی: خیزش دانشجویان در آمریکا مقامات این کشور را رسوا کرد
  • خیزش دانشجویان در آمریکا مقامات این کشور را رسوا کرد
  • دشمن به دنبال تأثیرگذاری بر قوه تشخیص و شناخت مردم است
  • راه حل مسئله فلسطین، ایجاد کشور مستقل در تمامی سرزمین‌های فلسطینی با پایتختی قدس است
  • آمریکا قصد دارد این ۳ کشور را به آتش جنگ اوکراین بکشاند
  • نبنزیا: شورای امنیت به گروگان آمریکا تبدیل شده است
  • دشمن به دنبال بزرگنمایی مشکلات کارگران است
  • شبکه آمریکایی‌: بایدن به دنبال اعطای پناهندگی به برخی از آوارگان فلسطینی است
  • چاپ سوم «سیطره» در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود
  • چند کشور غربی به دنبال کاهش فروش تسلیحات نظامی به اسراییل هستند