Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر جهاد کشاورزی گفت: عرضه و توزیع مویرگی گوشت قرمز، برنج، شکر در سطح خرده و عمده فروشی‌ها به‌صورت حداکثری و بدون وقفه در حال انجام است و در تامین کالا‌های اساسی هیچ مشکلی وجود ندارد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، «سید جواد ساداتی‌نژاد» در جلسه قرارگاه امنیت غذایی ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ با بیان اینکه هیچ‌گونه کمبودی در تامین اقلام مصرفی موردنیاز مردم وجود ندارد، افزود: عرضه و توزیع مویرگی گوشت قرمز، برنج، شکر در سطح خرده و عمده فروشی‌ها به‌صورت حداکثری و بدون وقفه در حال انجام است و در تامین کالا‌های اساسی هیچ مشکلی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه با تدابیر اندیشیده شده میزان ذخایر و عرضه کالا‌های اساسی در بهترین شرایط ممکن قرار دارد اظهار داشت: این موضوع زمینه‌ساز آرامش هرچه بیشتر بازار در آینده و به دنبال آن آرامش خاطر شهروندان است.

وی یادآور شد: وزارت جهاد کشاورزی به‌عنوان محور اصلی امنیت غذایی کشور باید تامین، تولید و توزیع اقلام مصرفی سبد غذایی خانوار را به‌صورت روزانه رصد و تقویت کند.

ساداتی نژاد تصریح کرد: عرضه و توزیع مویرگی گوشت قرمز، برنج، شکر در سطح خرده و عمده فروشی‌ها به‌صورت حداکثری و بدون وقفه در حال انجام است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: توزیع کالاهای اساسی تامین کالا گوشت قرمز بدون وقفه در حال انجام وجود ندارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۶۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین زمین برای ساخت هشت هزار و ۵۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان های سراوان و گلشن

حامد ریگی  گفت: با توجه به تاکید دولت مبنی بر اجرای کامل طرح نهضت ملی مسکن با هدف خانه دار شدن اقشار کم درآمد جامعه، این اداره همسو با سیاست‌های اداره کل راه و شهرسازی استان اهتمام ویژه‌ای در این زمینه دارد بطوریکه در گام نخست زمین مورد نیاز برای اجرای طرح در قالب ۵۰۰ هکتار تامین شده است.

وی ادامه داد: تاکنون ساخت ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در سراوان با پیشرفت فیزیکی بیش از ۴۰ درصد در حال انجام و همزمان برای یک‌هزار متقاضی دیگر نیز پرونده تشکیل شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی سراوان بیان کرد: در حال حاضر ساخت واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در سه شهر گشت، گلشن و سیرکان به‌ صورت ویلایی و در شهر سراوان به صورت ۲ طبقه در دستور کار قرار دارد و همزمان با پیشرفت فیزیکی واحدهای این طرح، صدور اسناد اراضی آن به متقاضیان در حال انجام است.

وی با بیان اینکه امکان نام نویسی طرح نهضت ملی مسکن همچنان فراهم است، تصریح کرد: متقاضیان برای ثبت‌نام باید به سامانه saman.mrud.ir رجوع و نام‌نویسی کنند.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تامین ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات از مرز ۴٫۲ میلیارد دلار گذشت
  • وفور کالاهای اساسی و آرامش در بازار/ تخلف برخی کسبه به بهانه مالیات ارزش افزوده
  • توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی
  • ۴۱۳ هزار تن کالاهای اساسی به مازندران وارد شد
  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • تامین زمین برای ساخت هشت هزار و ۵۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان های سراوان و گلشن
  • امام تعمیرات پروژه آبرسانی به کرمانشاه از سد گاوشان
  • ۴ میلیارد و ۴۴۴ میلیون دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات تامین شد
  • کارخانه های آرد مازندران نوسازی و بهسازی می شود
  • ریز ارز پرداختی کالاهای اساسی و تجاری/چقدر ارز پرداخت شد؟