Web Analytics Made Easy - Statcounter

 سرهنگ  محمد روهنا گفت: در پی کسب خبری از پلیس شهرستان جوین مبنی بر سرقت مقادیر زیادی سیم‌های مسی کابل‌های سوخته و انتقال اموال سرقتی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پاسگاه عباس‌آباد قرار گرفت.

او  گفت : طی بررسی‌های اطلاعاتی و فنی مشخص شد متهم با یک دستگاه خودرو پراید قصد جابجایی اموال سرقتی را از جوین به سطح شهرستان دارد که با هوشیاری و سرعت عمل مأموران خودرو در محور سبزوار به اسفراین شناسایی و در فرصتی مناسب متوقف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی اسفراین گفت :  در بازرسی از خودرو متهم، ۱۵۴ کیلوگرم سیم مسی سرقتی کشف شد که  ارزش سیم‌های کشف‌شده بیش از ۳۸۵ میلیون ریال برآورد شده است.

سرهنگ روهنا گفت :  راننده خودرو دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و اموال سرقتی جهت کسب تکلیف قضایی به پاسگاه منتقل‌شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۶۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۵ متهم حفاری غیرمجازو کشف ۲ دستگاه گنج‌یاب در نیشابور

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،فرمانده انتظامی نیشابور گفت:در پی کسب اخباری مبنی بر فعالیت افرادی سودجو در زمینه حفاری غیرمجاز در بخش سرولایت نیشابور، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پاسگاه انتظامی خواجه‌آباد قرار گرفت.
سرهنگ حسین احمدی افزود: ماموران تیم گشتی پاسگاه انتظامی خواجه آباد حین گشت‌زنی به خودرو تیبا در محدوده یکی از روستا‌های بخش سرولایت مظنون که با استفاده از علایم هشدار دهنده خودرو متوقف شد.
وی گفت: در بازرسی از خودرو ۲ دستگاه گنج یاب به همراه کلیه متعلقات، تعدادی وسایل حفاری غیرمجاز کشف و تعداد ۵ نفر متهم نیز دستگیر شدند که متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۵ متهم حفاری غیرمجازو کشف ۲ دستگاه گنج‌یاب در نیشابور
  • مزایده اموال متهم پرونده صندوق سرمایه گذاری بهمئی
  • مزایده اموال شناسایی شده متهم پرونده کثیرالشالکی بهمئی
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان کشف شد
  • مزایده اموال شناسایی شده متهم پرونده کثیرالشالکی شهرستان بهمئی
  • متهم به ۴۶ فقره سرقت کامپیوتر خودرو در مشهد به دام افتاد
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • کشف ۲۸ کیلوگرم حشیش از قاچاقچی حرفه‌ای در تهران