Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد محمدی‌زاده روز یکشنبه در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا آزادسازی خرمشهر و امام شهیدان افزود: این موضوع در شهر بوشهر یک پروژه نیست و شهرداری باید به طور حتم چند کار اساسی را انجام دهد.

وی اظهارداشت: با پشتیبانی مردم فداکار، نظام و دولت انقلابی کارهای بزرگی برنامه‌ریزی شده که در استان بوشهر اجرایی خواهد شد و همه شوراها و شهرداران و فرمانداران باید فقط به خدمت به عام مردم فکر کنند و خدمت خاص نباید مدنظر آنان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی‌زاده ادامه داد: هر گونه اختلاف و درگیری ممنوع است و باید همه با وحدت و همبستگی تلاش کنند برای مردم عزیز و انقلابی کار کنند.

وی اظهار کرد: پروژه دریاچه خلیج فارس در جوار گذر امام علی شهر بوشهر اجرایی خواهد شد و حداقل ۱۰ هکتار از ساحل این بندر برای گسترش فضای تفریح اختصاص می یابد.

محمدی زاده ادامه داد: تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی و جاده سرتل-تنگک از جمله‌های پروژه‌هایی است که امسال افتتاح خواهد شد.

استاندار بوشهر عنوان کرد: همچنین در سال جاری عملیات اجرایی احداث حداقل یک پالکینگ طبقاتی در بوشهر آغاز خواهد شد و تلاش می شود تا به ۲ پارکینگ افزایش پیدا کند.

وی یادآور شد: فانوس دریایی بوشهر نیز با سرمایه گذاری بخش خصوصی باید امسال عملیات اجرایی آن آغاز شود.

محمدی زاده افزود: میوه و تره بار در بوشهر از همه جای ایران گران‌تر است و این موضوع باید با ساماندهی میدان میوه و تره بار مرکزی این شهر حل شود که در این ارتباط  این مهم با کمک بخش خصوصی در دستور کار است که بایدهر چه سریع تر عملیات شود.

برچسب‌ها بوشهر آزادسازی خرمشهر احمد محمدی زاده

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر آزادسازی خرمشهر احمد محمدی زاده بوشهر آزادسازی خرمشهر احمد محمدی زاده محمدی زاده خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۶۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید شهرداری بوکان بر استمرار طرحهای عمرانی و توسعه فضای سبز نالشکینه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  امیر احمدی در بازدید از پروژه تفرجگاهی نالشکینه که با همراهی فرماندار شهرستان بوکان انجام شد، اظهار کرد: نالشکینه بخشی از هویت شهر بوکان است و تمام اقدامات انجام گرفته باید طبق طرح‌های از قبل کارشناسی شده و هدفمند باشد.

وی ضمن تقدیر از فعالیت‌های انجام گرفته در سال‌های پیش در نالشکینه بر لزوم ادامه فعالیت‌های عمرانی و فضای سبز در این مکان در سریع‌ترین زمان ممکن توسط بخش‌های مختلف شهرداری تاکید کرد.

سرپرست شهرداری بوکان گفت: فعالیت‌های عمرانی و توسعه فضای سبز در نالشکینه توسط بخش‌های مختلف شهرداری آغاز شده است.

احمدی همچنین در بازدید از پروژه احداث بخش جنوبی خیابان سی متری نالشکینه با بیان اینکه به زودی بخش جنوبی سی متری نالشکینه آسفالت و زیر بار ترافیک خواهد رفت، تصریح کرد: این معبر مهم در هدایت خودروهای عبوری به بخش شمال و جنوب شهر بوکان نقش مهمی ایفا خواهد کرد.

وی در این راستا ادامه داد: ساماندهی، اجرای فضای سبز و همچنین آسفالت آن در دستور کار قرار گرفته است و به‌زودی این معبر به بخش شمالی خود واقع در دامنه نالشکینه متصل خواهد شد.

دیگر خبرها

  • طرح‌های توسعه و تجهیز مدارس امسال با جدیت دنبال می‌شود
  • عملیات اجرایی بیمارستان عسلویه نیمه نخست امسال آغاز خواهد شد
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی بوشهر نیز با سازمان نوسازی مدارس کشور
  • تاکید شهرداری بوکان بر استمرار طرحهای عمرانی و توسعه فضای سبز نالشکینه
  • بودجه شهرداری‌های زنجان ۳ برابر شد
  • نالشکینه بخشی از هویت شهر بوکان است
  • نوری؛ استاندار: برای پیشرفت مازندران برنامه داریم
  • ۵۰ میلیارد تومان دیگر به حل مشکلات پسماند گیلان اختصاص یافت
  • ۱۷۰۰ میلیارد تومان در حوزه راهداری استان بوشهر تخصیص یافته است
  • همایش جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها برگزار شد