Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@15:56:36 GMT

ممنوعیت تردد در محور خور به طبس برطرف شد

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۵۶۷۲۹

ممنوعیت تردد در محور خور به طبس برطرف شد

رئیس پلیس راه استان اصفهان از ممنوعیت سه ساعته تردد در محور خور به طبس طی شب گذشته خبر داد و گفت: درحال‌حاضر مشکل این محور برطرف شده و وضعیت همه محورهای استان عادی است.

سرهنگ «اصغر زارع» در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شب گذشته در محور خور به طبس طوفان شدید شن درگرفت که از ساعت ۱۱ تا ۲ بامداد در این محور محدودیت و ممنوعیت تردد مقطعی اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی وضعیت کنونی تردد در جاده‌های استان را عادی دانست و افزود: درحال‌حاضر مشکل برطرف شده و وضعیت همه محورهای استان به شرایط عادی بازگشته است؛ اما در صورت ایجاد خطر محدودیت تردد اعلام می‌شود.

رئیس پلیس راه استان اصفهان از آمادگی پلیس راه برای مدیریت تردد در هنگام حوادث احتمالی مانند گردوغبار خبر داد و گفت: تنها به دلیل وزش باد شدید، جاده‌های شرق استان بسته نخواهد شد؛ بلکه این اقدام در هنگام ایجاد محدودیت دید و احتمال خطر تصادفات جاده‌ای صورت می‌گیرد.

وی با توصیه به رانندگان درمورد مدیریت سفر، خاطرنشان کرد: رانندگان وظیفه دارند که در صورت وزش باد خطرناک و ایجاد محدودیت دید، در پارکینگ محل پارک حاشیه راه‌ها توقف کنند تا دچار حادثه نشوند.

سرهنگ زارع با اشاره به کنترل و نظارت پلیس راه بر همه جاده‌های استان، گفت: مشکل گردوخاک و طوفان شن بیشتر در محور شرق اصفهان وجود دارد، در قسمت غربی استان نیز وزش باد اتفاق می‌افتد اما طوفان و گردوغبار شدید ایجاد نمی‌کند.

وی طوفان شدید شب گذشته در محور خور به طبس را بدون ایجاد خسارت به وسایل نقلیه عبوری از این منطقه دانست و افزود: پس از گذشته سه ساعت از مسدود شدن راه، شرایط در این محور به وضعیت عادی بازگشت و اکنون عبور و مرور در این محور جریان دارد.

کد خبر 576779

منبع: ایمنا

کلیدواژه: رييس پليس راه استان اصفهان سرهنگ زارع ممنوعیت تردد خودرو ممنوعیت تردد جاده ای ممنوعیت تردد به دلیل مداخلات جوی خیزش گردوغبار باد شدید و گرد و غبار مسدود شدن جاده شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق محور خور به طبس پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۶۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار

به گزارش خبرنگار مهر، ترافیک در محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) محدوده گیلاوند سنگین گزارش شده است.

همچنین تردد در محورهای چالوس، هراز، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورها، ترافیک در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا حصارک، آزادراه قزوین - کرج حدفاصل مهر ویلا تا ساسانی و محور تهران - پاکدشت محدوده خاور شهر سنگین است.

همچنین براساس آخرین اطلاعات از وضعیت جوی، برخی از محورهای استان‌های فارس، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان و یزد دارای بارش باران است.

کد خبر 6088447 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند تا ۱۰ خردادماه
  • ترافیک ورودی شهرستان جعفرآباد به‌زودی برطرف می‌شود
  • اعلام وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • محور کندوان یکطرفه می شود
  • تردد عادی در راه ها/ محور کندوان یکطرفه می‌شود
  • تردد عادی در راه ها/ محور کندوان یکطرفه می شود
  • تردد این خودروها در جاده چالوس ممنوع شد
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • (ویدئو) بارش سنگین برف بهاری در جاده شاهرود - توسکستان