Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@03:04:55 GMT

مشکلات مردم با دستگاه قضا نصب العین متولیان است

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۵۶۷۴۱

مشکلات مردم با دستگاه قضا نصب العین متولیان است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد مصدق صبح یکشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: خراسان جنوبی در تمام عرصه‌ها اعم از شرکت در انتخابات و حضور در مراسمی که انقلاب نیاز دارد، نمونه است.

وی بیان کرد: ما هم در قوه قضائیه در این دوره تحول و تعالی برنامه‌ریزی کرده‌ایم که مشکلات مردم در کوتاه‌ترین مدت حل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام مصدق با بیان اینکه مشکلاتی که مردم در ارتباط با دستگاه قضا دارند را نصب العین خودمان قرار دادیم، گفت: بنا به فرموده‌ای از امام حسین (ع)، حاجت‌های مردم نسبت به کارگزاران نعمت‌هایی است که خداوند به این افراد ارزانی داشته است.

معاون اول قوه قضائیه اظهار کرد: برای کارگزاران انقلاب اسلامی اعم از قوه قضائیه نعمتی فراهم شده تا به مردم خدمت کنند.

وی با بیان اینکه امید است بتوانیم قدمی در راه حل مشکلات مردم برداریم، اظهار کرد: همچنین امیدواریم خدمت به مردم ذخیره‌ای برای آخرتمان قرار گیرد.

کد خبر 5495986

منبع: مهر

کلیدواژه: حجت الاسلام محمد مصدق قوه قضاییه بیرجند بوشهر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه احتکار آلودگی هوا گرد و غبار ویروس کرونا گرد و خاک آمار کرونا خراسان رضوی هدفمندی یارانه ها سیدابراهیم رئیسی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۶۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مشکلات دارویی برطرف شود

به گزارش خبرنگار مهر، «سیدمحمد حسینی» معاون رییس‌جمهور در امور مجلس، امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روز گذشته مجلس کار خوبی انجام داد و نمایندگان اشکالی که شورای نگهبان در مورد اجاره بها گرفته بود را رفع و نهایی کردند.

وی افزود: چون در آستانه تابستان و فصل نقل و انتقالات هستیم و امیدواریم شورای نگهبان هم زودتر تصویب کند تا در وزارت راه و شهرسازی به آن عمل شود.

حسینی افزود: نکته بعدی، تحقیق و تفحص مجلس در مورد سازمان آفات بود که بیشتر به دوران دولت قبل و تا ۱۴۰۰ مربوط می شود.

وی گفت: ضمن آنکه بحث اجرای ماده ۲۳۴ را داشتیم که به وزارت بهداشت و برخی دستگاه‌ها مربوط می‌شد و در مورد کمبود داروها توضیحاتی داده شد و نمایندگان قانع شدند که این مورد به قوه قضاییه ارسال نشود.

حسینی اظهار کرد: دستگاه‌های مختلف از جمله صمت و اقتصاد و وزارت بهداشت همه تلاش خود را می‌کنند تا مشکلات دارویی برطرف شود و مساله ابلاغ به قوه قضاییه منتفی شد چون جرمی مرتکب نشده است و کمبودهایی بوده و تمام تلاش دولت بر جبران این موارد است.

کد خبر 6087456

دیگر خبرها

  • دادسرای انتظامی قضات با شکات حرفه‌ای برخورد کند
  • پورمختار: مراکز پژوهشی، راهکارهای عملی برای مشارکت مردم در جهش تولید ارائه کنند
  • راه حل برون رفت از مشکلات کشور ایمان به شعار ما می‌توانیم است
  • سرعت رسیدگی به پرونده ۸ مهر انتظار از قوه‌ قضائیه است
  • سرعت، دقت و اتقان در رسیدگی به پرونده هشت مهر زاهدان را از قوه‌ قضائیه انتظار داریم
  • قادری: باید بدون توجه به تحریم‌ها کشور را به بالاترین حد توانمندی برسانیم
  • کل مشکلات مربوط به مالکیت استقلال و پرسپولیس امروز حل خواهد شد
  • تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مشکلات دارویی برطرف شود
  • دهه نود بدترین دهه زندگی مردم بود
  • ضرب الاجل دستگاه قضایی به متولیان ساماندهی جاده های نهاوند