Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-«ولید القططی» از اعضای ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین شنبه شب گفت که ارتش رژیم صهیونیستی پس از جنگ شش روزه اعراب در سال 1967 دیگر نتوانست هیچ پیروزی علیه ملل اسلامی و عربی به دست آورد.
به گزارش خبرگزاری آریا، وی که در مراسم نخستین سالگرد عملیات شمشیر قدس (سیف القدس) و یادبود آزادسازی جنوب لبنان تحت عنوان «حتماً عائدون» (حتماً باز می‌گردیم)، در نوار غزه سخن می‌گفت، تأکد کرد یادبود شمیر قدس آغاز مبارزه برای تحقق این وعده الهی است که خداوند خطاب به یهودیان فرمود: با دست‌های خودشان و نیز دست های شما مؤمنان، منازل خود را ویران می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تأکید کرد: ما شاهد یک واقعیت ملموس هستیم که تناقضات درونی در رژیم صهیونیستی شدت گرفته است و اعتماد به ارتش و فرماندهی اسرائیلی کاهش یافته و ایدئولوژی صهیونیست‌ها نیز به شدت متلاشی شده است.
القططی تأکید کرد: ارتش رژیم صهیونیستی که مدعی شکست ناپذیری است، (پس از جنگ 6 روزه در سال 1967) نتوانسته است، پیروزی علیه ملل اسلامی و عربی به دست بیاورد.
وی افزود که تنگنای بزرگ و شکست اسرائیل یک مشکل وجودی را برای رژیم صهیونیستی ایجاد کرده و نشان می دهد که این مسأله موجب فروپاشی داخل در اسرائیل شده است.
القططی ادامه داد ما به عنوان ملت فلسطین و امت عربی و اسلامی و محور مقاومت نیازمند ایمان، بیداری، تلاش برنامه ریزی شده و تأثیرگذار هستیم تا پیروزی بزرگ برای زوال رژیم صهیونیستی و تحقق وعده الهی محقق شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فلسطین رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۶۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنیه در گفتگو با النخاله: هرگز از مواضعمان کوتاه نخواهیم آمد

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) به دبیرکل جنبش جهاد اسلامی اطمینان داد که مقاومت هرگز در مذاکرات آتش‌بس از مواضع و خواسته‌های اصلی کوتاه نخواهد آمد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، تلفنی با زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی گفتگو کرد که طی آن تصمیم مقاومت در خصوص موافقت با پیشنهاد توافق آتش بس و نیز جزئیات توافق پیشنهادی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

استقبال ایران از پاسخ حماس به طرح سیاسی پایان جنگ علیه غزهموافقت حماس با طرح پیشنهادی قطر و مصر برای آتش‌بسبیانیه حماس صهیونیست‌ها را به خیابان‌ها کشاند

هنیه و النخاله در این تماس تلفنی، تدابیر مطلوب و لازم برای تضمین اجرای توافقنامه را بررسی کردند.

هنیه به النخاله تاکید کرد که مقاومت هرگز از خواسته‌های عقب نشینی فراگیر دشمن، مبادله اسیران، بازسازی و پایان محاصره نوار غزه کوتاه نخواهد آمد.

رئیس دفتر سیاسی حماس و دبیرکل جهاد اسلامی از اتحاد میدانی و سیاسی گروههای مقاومت که وارد نبرد تاریخی در طوفان الاقصی با دشمن شدند، تمجید کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عملیات جدید مقاومت اسلامی عراق علیه رژیم صهیونیستی
  • هنیه در گفتگو با النخاله: هرگز از مواضعمان کوتاه نخواهیم آمد
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه «یاردن» ارتش اسرائیل
  • هیأت مذاکره‌کننده تل‌آویو در حال بررسی پاسخ حماس است
  • حمله موشکی گردان‌های قدس به «سدیروت» و «مفلاسیم»
  • عضو حماس: دستور تخلیه رفح تحولی خطرناک است
  • جهاد اسلامی اقدام رژیم صهیونیستی در تعطیلی دفتر الجزیره را محکوم کرد
  • جهاد اسلامی: شاهد ساعات حساس و تعیین‌کننده در جریان مذاکرات با اشغالگران هستیم
  • طرح توهمی نتانیاهو برای غزه بعد از قتل عام فلسطینی‌ها
  • ممنوعیت استفاده از کلمه «اسرائیل» در رسانه‌های عراقی