Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ وحید قویدل روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مرزبانان در راستای نشاط و شاداب سازی محیط مدارس روستاهای مرزی و با همکاری آموزش و پرورش ۱۵ کلاس درس همراه با چند دیوار مدرسه به متراژ کلی ۸۵۰ مترمربع را با رنگ‌های شاد نقاشی و رنگ آمیزی کردند.

وی افزود: رنگ آمیزی و نقاشی این مدارس توسط ۲ استادکار همراه با چهار نیروی کاری در مدت ۲۰ روز انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده هنگ مرزی سردشت با بیان اینکه برای نقاشی و رنگ آمیزی این مدارس یک میلیارد ریال هزینه شد، اضافه کرد: مدارسی در این طرح زیباسازی شد که به لحاظ فضای محیطی برای دانش آموزان مناسب نبودند.

سرهنگ قویدل اضافه کرد: این آمادگی وجود دارد تا اگر مدارس روستاهای مرزی دیگری نیز به رنگ آمیزی و شاداب سازی داشته باشد توسط این هنگ مرزی تعمیر، بازسازی و رنگ آمیزی شود.

به گزارش ایرنا، شهرستان سردشت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و دارای چهار شهر، سه بخش ربط، مرکزی و وزینه با۶ دهستان و ۲۴۶ روستا و جمعیت ۱۲۰ هزار نفر است.

در این شهرستان ۲۵ هزار و ۱۲۴ نفر دانش آموز با هزار و ۴۳ کلاس درس با تدریس ۱۸۴۵ معلم مشغول به تحصیل هستند.

برچسب‌ها مناطق محروم مدارس آذربایجان غربی سردشت مناطق مرزی مرزبانی نقاشی دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مناطق محروم مدارس آذربایجان غربی مناطق محروم مدارس آذربایجان غربی سردشت مناطق مرزی مرزبانی نقاشی دانش آموزان رنگ آمیزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۶۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه نقاشی گروهی دانش آموزان ابتدایی شاهرود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ حسین رنجبر مسئول برگزاری نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه ۹۳ اثر در تکنیک‌های اسکرچ برد، آبرنگ و کلاژ به تماشا گذاشته شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برپایی کلاس درس دانش آموزان فلسطینی در چادرها
  • طالبان هیچ‌گونه قاعده و قانونی در حوزه مرزبانی ندارد
  • تقویت مدارس دولتی با اولویت مدارس دولتی مناطق حاشیه‌ای
  • خراسان رضوی ۲۰ هزار بازمانده از تحصیل دارد
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت
  • کلاس‌های مدارس ابتدایی استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه دایر است
  • نمایشگاه نقاشی گروهی دانش آموزان ابتدایی شاهرود
  • تکلیف کلاسهای درس شلوغ مشخص شد ‌
  • امدادرسانی ارتش به دانش آموزان کنکوری در سیلاب