Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@23:10:05 GMT

بازگشت بازیکن مغضوب مجیدی پس از ۳۵۶ دقیقه

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۵۷۳۵۲

بازگشت بازیکن مغضوب مجیدی پس از ۳۵۶ دقیقه

بازیکن مغضوب تیم استقلال پس از حدود ۴ بازی نیمکت نشینی سرانجام فرصت بازی پیدا کرد.

به گزارش مشرق، شاید کمتر کسی تصور می‌کرد اگر قرار باشد استقلالی‌ها در ضربات پنالتی پایان بازی با نساجی در جام حذفی یک ضربه پنالتی از دست بدهند، زننده آن ضربه عزیز بک آمانوف باشد؛ و شاید کمتر کسی تصور می‌کرد که پس از آن پنالتی منجر به حذف استقلال، این هافبک خوش تکنیک و خوش فکر برای مدتی نسبتاً طولانی از حضور در دیدارهای تیمش محروم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

استقلال بعد از قهرمانی نای بردن نداشت/ شاگردان مجیدی در دو قدمی جام طلایی +فیلم

آمانوف که یکی از مهم‌ترین پنالتی‌های فصل استقلال را از دست داد تا آبی پوشان در ورزشگاه آزادی از راهیابی به دیدار نیمه نهایی جام حذفی محروم شده و در نتیجه جام حذفی را از دست بدهند، پس از آن در ۳ بازی مقابل سپاهان، شهرخودرو و فولاد فرصت بازی پیدا نکرد و مقابل آلومینیوم اراک هم در ترکیب تیمش قرار نگرفت. اما در دقایق پایانی و در حالی که ۴ دقیقه از اوقات قانونی بازی باقی مانده بود آمانوف به جای امیر حسین حسین زاده وارد بازی شد تا مشخص شود غضب مجیدی نسبت به این بازیکن فروکش کرده و آمانوف می‌تواند در بازی‌های باقی مانده برای تیمش به میدان رود.

استقلال در هفته بیست و نهم لیگ برتر میهمان تیم مس رفسنجان است و از آنجایی که آبی پوشان پایتخت در هفته بیست و هفتم قهرمانی شان را در فصل بیست و یکم تثبیت کردند، این بازی هم مثل بازی گذشته برای آنها جنبه تشریفاتی دارد. این دیدار ساعت ۲۰ روز سه شنبه ۳ خرداد در رفسنجان برگزار می‌شود.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال فرهاد مجیدی استقلال خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۷۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجم مغضوب لیورپولی‌ها در بارسلونا! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رونالد آرائوخو، بازیکن بارسلونا، در اینستاگرامش استوری‌ای منتشر کرده که در آن عکسی با داروین نونیز، مهاجم لیورپول، به چشم می‌خورد. این دو بازیکن در تیم ملی اروگوئه هم‌تیمی هستند و در بارسلونا با هم دیدار کرده‌اند.

مطابق آخرین شایعات، داروین نونیز پس از فصل سخت و پرفشاری که در لیورپول پشت سر گذاشته، به عنوان جانشین احتمالی روبرت لواندوفسکی در بارسا دیده می‌شود.

شاگردان کلوپ تقریباً تمام شانس خود را برای قهرمانی در لیگ برتر از دست داده‌اند. این مهاجم اروگوئه ای با وجود داشتن فصلی فوق العاده، در هفته‌های اخیر بازیکن تعویضی بوده و بهترین روزهای ممکن را پشت سر نمی‌گذارد.

نونیز پس از توهین برخی از هواداران، تمامی عکس‌های لیورپولی را در اینستاگرام خود حذف کرد و تنها تصاویری با تیم ملی و بنفیکا را در صفحه‌اش باقی گذاشت.

هنوز هیچ تصمیمی در مورد وضعیت لواندوفسکی و فروش احتمالی او وجود ندارد، اما رابطه خوب نونیز با آرائوخو می‌تواند این مهاجم را به بارسلونا نزدیک کند.

دیگر خبرها

  • متس هوملس بهترین بازیکن دیدار پاری سن ژرمن - دورتموند
  • مهاجم مغضوب لیورپولی‌ها در بارسلونا! (عکس)
  • عزت‌‎اللهی در نقش مهندس الاهلی!
  • بلانکو: خوشحالم به تیمم کمک کردم
  • ۲ بازیکن استقلال بازی با فولاد را از دست دادند
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نساجی
  • مهاجم کلیدی استقلال در آستانه محرومیت از بازی با فولاد
  • بازگشت کمال به آزادی: امیدوار به خاطرات شیرین
  • مهاجم استقلال به بازی با ذوب‌آهن رسید
  • مغضوب قطری‌ها در دو ماه، ۱۱ کیلو کم کرد!