Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-01@15:44:48 GMT

بازار روغن نباتي آرام گرفت

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۵۷۸۰۵

خبرگزاری آریا-رئیس اتحادیه تولیدکنندگان روغن نباتی گفت: با افزایش تولید روغن نباتی، تولید این محصول از تقاضای بازار پیشی گرفته و آرامش در بازار روغن نباتی برقرار شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی اتحادیه تولیدکنندگان روغن نباتی، عبدالرحیم گلستانی اظهار داشت: پس از اعلام قیمت‌های جدید روغن نباتی، تقاضای کاذب در بازار روغن نباتی به شدت کاهش یافت و با تلاش زیاد کارخانجات روغن نباتی طی اردیبهشت ماه ثبات و آرامش به بازار روغن نباتی بازگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: مشکل توزیع روغن نباتی در سراسر کشور نیز برطرف شده و به زودی برخی نارسایی‌های موجود نیز برطرف می‌شود.
گلستانی خاطرنشان کرد: در سال گذشته به رغم تولید 2.2 میلیون تن انواع روغن نباتی به دلیل قیمت پایین روغن نباتی در کشور تقاضای کاذب در بازار وجود داشت و رکورد شکنی در تولید نیز جوابگوی نیاز بازار نبود.
رئیس هیات مدیره اتحادیه تولیدکنندگان روغن نباتی تصریح کرد: در صورت تامین روغن خام مورد نیاز کارخانجات روغن نباتی مشکلی برای تنظیم بازار روغن نباتی وجود نخواهد داشت.
وی افزود: به دلیل کاهش مواد اولیه کارخانجات و همچنین غیر واقعی بودن قیمت روغن نباتی، تولید روغن نباتی طی فروردین ماه سال جاری کاهش محسوسی داشت که این روند در اردیبهشت ماه و پس از اصلاح نرخ ارز واردات کالا‌های اساسی تا حد زیادی بهبود یافت و بازار روغن نباتی به روال عادی بازگشت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بازار روغن بازار روغن نباتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۷۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعهد تولیدکنندگان داخل بر تامین ۴۰ درصد مودم‌های فیبر نوری

به گزارش خبرنگار مهر، امیر لاجوردی رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در پاسخ به سوال یکی از کاربران مبنی بر تولید مودم نسل ششم در داخل کشور گفت: هفته پیش دقیقاً همین‌کار را کردیم. در جهت حمایت از مصرف کننده و تولید داخل، با تفاهم با تولیدکنندگان عزیز داخلی و اپراتورها قرار شد چهل درصد نیاز اپراتور، در تامین مودم پروژه فیبر، از داخل تامین شود البته به شرطی که تا شش ماه آینده محصولی با کیفیت مناسب تولید شود.

کد خبر 6092720 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • پازوکی :تولیدکنندگان خواستار افزایش قیمت لوازم خانگی هستند/ واردات لوازم خانگی همچنان ممنوع است
  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در لرستان
  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در الیگودرز
  • قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۱۲ اردیبشهت ۱۴۰۳
  • کمبودی در عرضه چای نداریم
  • نیاز تولیدکنندگان به حمایت های عملی
  • تعهد تولیدکنندگان داخل بر تامین ۴۰درصد مودم‌های پروژه فیبرنوری
  • تعهد تولیدکنندگان داخل بر تامین ۴۰ درصد مودم‌های فیبر نوری
  • آفریقا، هدف ویژه صادراتی روغن موتور ایران
  • محصولات سبز نفت سپاهان امسال وارد بازار می‌شوند