Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمهدی هاشمی گفت: بررسی‌های ما در راستای حفظ حقوق عامه نشان داد برخی متخلفان به صورت غیرمجاز از آب چشمه ساوه که منبع اصلی تامین آب اهالی مراوه تپه است، برداشت و زمین‌های کشاورزی را آبیاری می‌کنند.

هاشمی گفت: با ورود دستگاه قضایی، برداشت کنندگان غیرمجاز آب از این چشمه شناسایی و برای متخلفان پرونده تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او می گوید: در بازدید چشمه ساوه متوجه شدیم فردی با انحراف آب چشمه به سمت یک آبندان اقدام به پرورش ماهی می‌کرد که بلافصله دستور هدایت آب به مسیر اصلی آن صادر و برای فرد متخلف پرونده قضایی تشکیل شد.

هاشمی گفت: مسئولان اداره منابع آب شهرستان مراوه تپه و کلاله هم باید درباره به موقع گزارش نکردن برداشت‌های غیرمجاز از آب این چشمه و ترک فعل پاسخگو باشند.

به گفته هاشمی برداشت‌های غیرمجاز از آب چشمه ساوه که منبع اصلی تامین آب آشامیدنی مردم مراوه تپه است اهالی این منطقه را در طول سال به ویژه روز‌های گرم تابستان با کمبود آب مواجه می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگستری تشکیل پرونده تخلفاتی دست اندازی مراوه تپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۷۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد ۱۶ حلقه  چاه غیرمجاز در مناطق «گلاهک» دماوند

به گزارش خبرنگار مهر، حسن زحمتکش، صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران از انسداد ۱۶ حلقه چاه غیرمجاز در مناطق «گلاهک» دماوندخبر داد. وی اظهار کرد: این اقدام با همکاری واحد حقوقی و گروه گشت و بازرسی و اخذ دستور قضایی در جهت صیانت از منابع آبی انجام شده است.

مدیر امور منابع آب دماوند گفت: ۱۶ حلقه چاه غیر مجاز در روستاهای «گلاهک» به عمق ۷۶۵ متر و آبدهی ۶.۵ لیتر در ثانیه پر و مسدود شده اند.

وی با بیان اینکه این تعداد چاه در جهت اجرای طرح احیاء و تعادل بخشی آب های زیرزمینی و صیانت از منابع آبی مسدود شده اند، افزود: با انجام این عملیات از خروج ۲۵ هزار متر مکعب آب از سفره های زیرزمینی این امور جلوگیری خواهد شد.

زحمتکش در پایان از همکاری پرسنل محترم کلانتری رودهن که در این امر همراه و یاری رسان بودند تشکر و قدرانی کرد.

کد خبر 6093047

دیگر خبرها

  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان یک آمر به معروف
  • تشکیل پرونده برای ضاربان آمر به معروف که برای ۳دختر نوجوان ایجاد مزاحمت کرده بودند | آخرین وضعیت جوان باغیرت و ۲ اراذل و اوباش
  • پرونده قضایی برای ضاربان شهید الداغی تشکیل شد
  • مراقب این قارچ‌ها باشید!
  • شناسایی متهم برداشت غیرمجاز یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی در تربت حیدریه
  • انسداد ۱۶ حلقه  چاه غیرمجاز در مناطق «گلاهک» دماوند
  • هاشمی: از حرف‌هایم سوء برداشت شد/ با یک فرد مشکل داشتیم
  • خرید تضمینی گندم ۳۰ درصد افزایش یافت
  • مسدود شدن ۴۰۰ حلقه چاه غیرمجاز در سطح کرمانشاه
  • برخورد قضایی با برداشت‌های غیرمجاز از سد‌های تامین کننده آب مشهد