Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@22:13:13 GMT

روایتی از مهاجرانی که کشتی آنها غرق می‌شود

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۵۷۸۴۷

روایتی از مهاجرانی که کشتی آنها غرق می‌شود

نمایش قاره هفتم از سه خرداد ماه در عمارت سیمرغ روی صحنه می‌رود.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ نمایش قاره هفتم به نویسندگی احسان نگهبان و میلاد ظهوریان، طراحی و کارگردانی احسان نگهبان و تهیه کنندگی حسین مومنیان از سه خرداد ماه، هرشب ساعت ۱۹ در عمارت سیمرغ روی صحنه می‌رود.

احسان صاحبدادی، علی فراستی، نیلوفر پناهی، حسام نورمحمدی، نازنین جعفری و محمد پوریا هلالی بازیگران این اثر نمایشی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از دیگر عوامل نمایش قاره هفتم می‌توان به مشاور کارگردان: میلاد ظهوریان؛ دستیار کارگردان: فربد تاجیک، احسان صاحبدادی؛ منشی صحنه: آذین آزموده؛ برنامه ریز: فربد تاجیک؛ طراح صحنه و نور: احسان نگهبان؛ طراح گریم و لباس: نیلوفر حسن خانی؛ اجرای دکور: محمدپوریا هلالی؛ آهنگساز و تنظیم کننده: میلاد جسمی؛ مدیر روابط عمومی: سیدمحمدصادق سیادت؛ طـراح تـیـزر: علی فراستی؛ تـصـویـر بـردار: رضا تیموری؛ طراح گرافیک: علی فراستی، امیرحسین راد؛ عکاس:رضا تیموری؛ طراح پوستر: یوسف خسروی؛ طراح بروشور: معین خطسیاه؛ تبلیغات مجازی: احسان حیدری؛ مشاور تبلیغات: امیرحسین راد و مدیر اجرایی: حسام نورمحمدی اشاره کرد.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: مهاجرانی که به صورت غیر قانونی از دریا آرافورا به سمت استرالیا راهی می‌شوند، درست وسط راه کشتی آن‌ها غرق می‌شود و در کف اقیانوس منتظر شما هستند... کُمَک!

علاقمندان جهت رزرو بلیط این نمایش که هر روز از ۳ خردادماه به مدت ده شب در عمارت سیمرغ روی صحنه می‌رود؛ می‌توانند به سایت تیوال و یا گیشه این تماشاخانه به آدرس خیابان نوفل لوشاتو، بن بست زیبا مراجعه نمایند.

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۷۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) از دست دادن «مهاجرانی» یک اشتباه بزرگ در تاریخ تلویزیون بود

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) از دست دادن «مهاجرانی» یک اشتباه بزرگ در تاریخ تلویزیون بود
  • مستند «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم «هنر و تجربه» شد
  • حضور فرهاد ناظرزاده‌کرمانی در اجرای نمایش «نظامِ ابن عربی»
  • تقدیم اجرای «نظامِ ابن عربی» به فرهاد ناظرزاده‌کرمانی
  • بازیگران و عوامل «گنجشک مفرغی» معرفی شدند
  • لیلا بلوکات با «خارشتر» به صحنه تئاتر می‌آید
  • نگاهی متفاوت به جنگ در تئاتر/ روایتی به پنج گویش متفاوت از  سرانجام وقایع جنگ
  • آغاز پیش‌ فروش بلیت اجرا‌های «امشب به صرف بورش و خون»
  • آغاز پیش‌فروش بلیت اجراهای خرداد «امشب به صرف بورش و خون»
  • روایتی از تشابه ماجرای بابک خرمدین با فیلمی که نامش تغییر کرد