Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-29@18:30:24 GMT

قانون رتبه بندی فرهنگیان تغییر کرد؟

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۵۷۹۰۰

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: خبرهایی درباره اعمال برخی تغییرات در آئین نامه رتبه بندی فرهنگیان شنیدم که در صورت درست بودن اخبار این کار اصل قانون را زیر سوال می‌رود. ناطقان: جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز یکشنبه یکم خردادماه مجلس طی تذکر شفاهی اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی رتبه بندی فرهنگیان را چندی پیش به تصویب رساند که کار بزرگی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: مجلس به دولت حداکثر سه ماه فرصت داد تا آئین نامه اجرای رتبه بندی فرهنگیان را تصویب کند؛ اخیراً شنیدیم تغییراتی در آئین نامه رتبه بندی فرهنگیان در حال تصویب است که اصل قانون را زیر سوال می‌برد و نباید این اتفاق بیفتد.


عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس عنوان کرد: اخیراً شورای عالی انقلاب فرهنگی تصمیمی درباره زمان برگزاری کنکور سراسری گرفته که منجر به نگرانی داوطلبان کنکور هستند و صدها هزار داوطلب در بلاتکلیفی هستند.

کوچکی نژاد گفت: مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی برخلاف قانون مجلس است. لازم است تقاضای دو فوریت در مورد طرح اصلاح قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور هر چه سریع‌تر در دستور کار قرار گیرد. منبع: مشرق برچسب ها: قانون ، رتبه بندی فرهنگیان ، تغییر

منبع: ناطقان

کلیدواژه: قانون رتبه بندی فرهنگیان تغییر رتبه بندی فرهنگیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۷۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه مهم قالیباف به رئیسی

رئیس مجلس شورای اسلامی ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد.

به گزارش ایلنا، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور ۲ قانون را برای اجرا ابلاغ کرد.

۱- قانون تفسیر ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی

۲- قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت گنت ترکیه به داوری

دیگر خبرها

  • اقدامات آموزشی و رتبه بندی معلمان
  • وزیر کار: تعیین دستمزد توسط مجلس گلایه‌ها را کاهش می‌دهد
  • مالیات بر سوداگری و سفته بازی مشمول مردم نمی شود
  • تحمیل فراقانونی کردن سلطنت در قانون اساسی
  • ۱۲۷ هزار نفر عضو شورا در کشور وجود دارد
  • فرمول تعیین حقوق کارگران تغییر می‌کند؟
  • فرمول تعیین دستمزد کارگران تغییر می‌کند؟
  • نامه مهم قالیباف به رئیسی
  • افت ۴ پله‌ای رتبه علمی ایران
  • روایت عضو شورای عالی کار درباره دستمزد کارگران/ فرمول تعیین حقوق کارگران تغییر می‌کند؟