Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی مهدوی‌کیا، سرمربی تیم امید ایران، اسامی نهایی بازیکنان امید ایران را جهت حضور در اردوی عراق و رقابت‌های قهرمانی زیر ۲۳ سال در ازبکستان را پس از جایگزینی رضا کاخ‌ساز و پارسا جعفری دو دروازه‌بان پیکان و ذوب‌آهن به جای سینا سعیدی‌فر و علیرضا رضایی دروازه‌بانان استقلال اعلام کرد.

برهمین اساس پارسا جعفری، میلاد کر، محمد‌حسین اسلامی ومحمد خدابنده‌لو از ذوب‌آهن و یاسین سلمانی و آریا یوسفی از سپاهان در تیم ملی فوتبال امید حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تیم ملی امید پس از انجام دو بازی دوستانه با تیم ملی زیر ۲۳ سال عراق، هفتم خرداد بغداد را به مقصد استانبول و سپس به مقصد تاشکند ازبکستان ترک خواهد کرد.

رقابت‌های قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا از یازده خرداد در ازبکستان آغاز می‌شود و تیم ملی زیر ۲۳ سال ایران با تیم‌های ازبکستان، قطر و ترکمنستان هم گروه است و در اولین بازی یازدهم خرداد به مصاف تیم ملی زیر ۲۳ سال قطر می‌رود.

امیر علی صادقی، یاسین سلمانی، آریا یوسفی، علیرضا باویه، محمد مین حزباوی، رضا کاخ‌ساز، عرفان شهریاری خلجی، سامان فلاح ورنامی، پارسا جعفری، میلاد کر، محمدحسین اسلامی، محمد خدابنده‌لو، پیام پارسا، احمد شریعت‌زاده، محمدحسین زواری، محمد قربانی، محمد‌مهدی احمدی، مهدی هاشم‌نژاد، امیر جعفری صیقلانی، علی‌جواد کالمرزی ثابت، یادگار رستمی، بلال آرازی، علی پیلارام و علیرضا خدایی اسامی کامل ملی‌پوشان امید است

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم ملی امید تیم ملی فوتبال زیر ۲۳ سال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۸۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طالبان خواستار افزایش همکاری‌های تجاری با ازبکستان شد

الهام محمدوف سفیر آذربایجان در کابل با مولوی محمد یعقوب مجاهد سرپرست وزارت دفاع دیدار کرد.
وزارت دفاع در یک اعلامیه ازقول مولوی محمد یعقوب مجاهد نگاشته است که بازگشایی سفارت آذربایجان در کابل یک اقدام مثبت بود و ما خواهان آغاز هرچه زودتر همکاری‌های اقتصادی و تجارتی با آذربایجان هستیم.
سفیر آذربایجان نیز تاکید کرده‌است که کشورش ضمن تقویت روابط، آماده گسترش همکاری‌ها با دولت و مردم افغانستان است.

پیش از این نیز یک هیأت رسمی ازبکستان به ریاست جمشید خواجه‌یوف، معاون نخست وزیری آن کشور برای همکاری‌های اقتصادی بیشتر به افغانستان سفر کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • انتقاد رضا درویش از امید عالیشاه؛ بازیکن باتجربه نباید این چنین کند!
  • طالبان خواستار افزایش همکاری‌های تجاری با ازبکستان شد
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تساوی یک نیمه‌ای پرسپولیس و سپاهان
  • اوسمار: حضور هواداران در بازی با سپاهان به ما کمک می‌کند
  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان
  • وضعیت 2+2 مصدوم سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو
  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک
  • لیورپول محمد صلاح را در لیست فروش گذاشت
  • مهم ترین نکته لیست تیم ملی والیبال؛ میلاد عبادی‌ پور خط خورد!
  • رسمی؛ لیست نهایی تیم ملی والیبال اعلام شد