Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ما باید نهضت بازگشت به مساجد را احیاء کنیم. ما باید کار را به ریشه خودمان بازگردانیم و آن سخن امام راحل که گفتند «مساجد سنگر است، سنگرها را حفظ کنید.» را عملی سازیم.

به گزارش ایران اکونومیست، محمدمهدی اسماعیلی در نشست «جریان حلقه‌های میانی؛ پیشران حکمرانی مردمی» که از سوی مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری برگزار شد با بیان اینکه ما یک مجموعه وسیع از شبکه‌های مردمی را در اختیار داریم، اظهار کرد: ما بیش از ۹۴ هزار هیئت ثبتی داریم و البته آمار دقیق بسیار بیشتر از آن است که این امر، شبکه گسترده‌ای از ساختارها در اختیار می‌گذارد که نشان می‌دهد در حوزه فرهنگ نیازی به بودجه‌های هنگفت و آنچنانی نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما ۲۶ هزار کانون فرهنگی داریم، نزدیک به ۱۲۰ هزار مدرسه داریم که ۶۰ هزار مورد آن دانش‌آموزان زیادی دارند. ۲۸ هزار اماکن ورزشی هم داریم که از این مجموعه‌ها استفاده‌ای در جهت اهداف مورد نظر نمی‌کنیم.

وی افزود: ما حرف‌های نزده و کارهای نکرده زیاد داریم. ما امروز باید این شبکه‌های میانی که از اشخاص موثر حقیقی همچون روحانیون گرفته تا هیئات مذهبی، کانون‌های مساجد، موسسات فرهنگی و هنری و موسسات قرآنی را شامل می‌شود به کار بگیریم تا اهداف انقلاب اسلامی و بیانیه گام دوم را پیاده‌سازی کنیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی یادآور شد: ما باید نهضت بازگشت به مساجد را احیاء کنیم. ما باید کار را به ریشه خودمان بازگردانیم و آن سخن امام راحل که گفتند «مساجد سنگر است، سنگرها را حفظ کنید.» را عملی سازیم. الان چقدر این سخن عملی شده است؟ اگر در مسیر اصلی انقلاب حرکت کنیم همه اهداف این انقلاب قابل دسترسی است.

اسماعیلی تاکید کرد: در مجموعه دولت و با توجه به همگرایی که میان بخش‌های مختلف به وجود آمده است، این اراده وجود دارد که تغییراتی در جهت بیانیه گام دوم رخ دهد. امروز هیچ بهانه‌ای برای ساماندهی و سازمان‌بخشی به این مجموعه از سوی ما پذیرفتنی نیست. ما باید بتوانیم مسائل را حل کنیم و کار را پیش ببریم.

وی ادامه داد: ما نیازمند یک اصلاح جدی در حکمرانی فرهنگی هستیم که اگر این مهم رخ دهد، حتماً سایر جنبه‌های حکمرانی نیز اصلاح می‌شود و پیش می‌رود.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: حکمرانی مردمی ، محمدمهدی اسماعیلی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: حکمرانی مردمی محمدمهدی اسماعیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۸۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحدت در آزادی مطلق، کبریت بی‌خطر!

به گزارش "ورزش سه" در شرایطی که دانیال اسماعیلی‌فر با حکم کمیته انضباطی بازی مقابل تیم سابقش را به دلیل محرومت از دست داد وحدت حنانوف بعد از ماه‌ها در ترکیب اصلی پرسپولیس به میدان رفت.

حنانوف که چیزی حدود یک ماه مصدوم و دور از میدان بود آخرین بار در انزلی و حدود هفت ماه پیش برای پرسپولیس در ترکیب اصلی بازی کرده و بعد از آن یک نیمکت نشین محض بود که تعداد دقایق بقیه بازی‌هایش در لیگ برتر به اندازه یک بازی نود دقیقه‌ای دیگر هم نشد.

با این وجود وحدت مقابل سپاهان فیکس شد و در شرایطی که چندان تحت فشار قرار نگرفت در فاز حمله نیز مطابق انتظار حرفی برای گفتن نداشت.

حنانوف یک نفوذ فوق العاده با پاس عالی اورونوف داشت اما با وجود کنترل عالی و پیشروی با توپ در ارسال پاس به جلو برای آل‌کثیر تعلل کرد و یک موقعیت خوب را به باد داد. در یک صحنه هم نفوذ او بی‌نتیجه ماند چرا که کنعانی زادگان به شکل عجیبی به او پاس نداد و وحدت دست خالی برگشت.

حنانوف در کارهای تدافعی نسبتا کیفیت خوبی ارائه کرد و مثل همیشه نمایش پرجوش و خروشی داشت و هم روی هوا هم زمین مسلط بود. البته او یک اشتباه هم مرتکب شد که رضا شکاری قدر آن موقعیت را ندانست.

نکته عجیب اینکه در برخی از صحنه‌های این بازی بخصوص در نیمه دوم بازیکنان سپاهان کلا قید یارگیری با حنانوف را زده بودند و این بازیکن فضای خوبی مقابل خود می‌دید اما توان حمله و کارهای ترکیبی را نداشت و در فاز حمله یک کبریت بی‌خطر به نظر می‌رسید.
سرانجام وحدت در دقایق پایانی بازی تعویض شد و جای خود را به فرشاد فرجی داد که زمان چندانی برای خودنمایی در اختیار نداشت و تیمش هم ده نفره بود.

دیگر خبرها

  • آخرین خبر درباره جابجایی مهمانشهر رفسنجان
  • کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است
  • وحدت در آزادی مطلق، کبریت بی‌خطر!
  • تظاهرات در دانشگاه‌های آمریکا به چه معناست؟
  • ایثارگران میدان‌داران واقعی حکمرانی جمهوری اسلامی ایران هستند
  • شوراها عرصه ظهور حضور مردم در حکمرانی هستند
  • کارهای عمرانی در بشاریات رشد سه برابری داشته است
  • افزایش مشارکت مردم در حکمرانی و مردمی‌سازی جهش تولید اولویت است
  • مسئولیت علم در کلاس امام صادق(ع)
  • باید بعد از انتخابات «لیست‌بندی‌ها» را کنار گذاشت