Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-جلسه هماهنگی و بررسی اجرای طرح های اولویت‌دار استان آذربایجان شرقی بعدازظهر امروز(شنبه) به ریاست دکتر محمد مخبر معاون اول رییس جمهور و با حضور تعدادی از وزرا در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛دکتر مخبر در این جلسه با اشاره به توسعه و تقویت شبکه بهداشت کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: در مقابله با شیوع کرونا و همچنین واکسیناسیون سراسری در دولت سیزدهم، کادر درمان و شبکه بهداشت با سربلندی این آزمون های بزرگ را پشت سر گذاشتند و البته این مراقبت ها و رعایت پروتکل های بهداشتی باید ادامه داشته باشد تا مردم با مشکلی مواجه نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این جلسه که معاون اجرایی رییس جمهور، وزرای جهاد کشاورزی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش، راه و شهرسازی، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ورزش و جوانان، رییس سازمان حفاظت محیط زیست، استاندار آذربایجان شرقی، معاونین و مسئولین دستگاه های مربوطه و استانی حضور داشتند، مقرر شد با اتخاذ تدابیر لازم مشکلات راه های روستایی استان های سردسیر از جمله آذربایجان شرقی حل شود. 

همچنین در ادامه ضمن بررسی مصوبات توسعه ای، اشتغالزایی و عمران آبادانی استان آذربایجان شرقی، توافقات دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل برای اجرای طرح‌های اولویت‌دار این استان تصویب شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: استانداری آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۸۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌ های ریلی کشور برگزار شد

تین نیوز

جلسه بررسی مسائل، راهکارهای رفع موانع و تامین مالی مهمترین طرح های ریلی کشور با حضور رئیس جمهور برگزار شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، آیت الله سیدابراهیم رئیسی روز پنجشنبه در ادامه برگزاری جلسات پیگیری موضوعات ویژه، در نشستی با حضور معاون اول رئیس جمهور، رئیس دفتر رئیس جمهور، وزرای راه و شهرسازی، نفت، امور اقتصادی و دارایی، رئیس کل بانک مرکزی، رئیس سازمان برنامه و بودجه و تعدادی دیگر از معاونین ایشان و مدیران دستگاه های اجرایی به بررسی راهکارهای تسریع در اجرا و تکمیل مهمترین طرح های ریلی کشور از جمله خط آهن سریع السیر تهران مشهد و خط آهن رشت آستارا پرداخت.

مشکلات موجود در مسیر اجرا و تکمیل این طرح ها، راهکارهای رفع موانع و بررسی منابع تامین مالی از جمله مباحث مطرح در این جلسه بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان غربی
  • نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌های ریلی کشور برگزار شد
  • منع نمایندگان هیات مدیره شرکت‌های دولتی از داوطلبی مجلس
  • حضور ۳۳۷ حافظ آذربایجان شرقی در آزمون اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم
  • نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌ های ریلی کشور برگزار شد
  • اولویت مجلس خدمتگزاری به بخش مالی اقتصاد باشد
  • آغاز بررسی پیش‌نویس سند کوآنتوم / تشکیل هیئت امنای واحد برای ستاد‌های توسعه فناوری‌های اولویت‌دار
  • تقویت و تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن اولویت مدیران شهرستانی باشد
  • برگزاری جلسه کارگروه ایمنی و بهداشت آب و فاضلاب در ماکو
  • همسطح سازی دریچه های شبکه جمع آوری فاضلاب آذربایجان شرقی