Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی علیزاده تاکید کرد باشگاه مس رفسنجان در بیانیه اش جواب جواد خیبایانی را داده است

علی علیزاده معاون باشگاه مس رفسنجان درباره شرایط این تیم پیش از تقابل با استقلال صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، علی علیزاده در خصوص درگیری گادوین منشا و سیدمهدی حسینی حین بازی مس رفسنجان و صنعت نفت آبادان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر به ایلنا گفت:

این برخوردها طبیعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکن به نقطه جوش رسید. باید به آقای ربیعی تبریک بگویم که توانست در یک دقیقه کل ماجرا را جمع کند. دلیلی ندارد که این بازیکنان را جریمه کنیم. 

او در پاسخ به این سوال که آیا برای بازیکنان مس رفسنجان در صورت پیروزی مقابل استقلال، پاداشی در نظر گرفته شده است، عنوان کرد:

مدیران هر باشگاهی وقتی می بییند تیم‌شان بازی سختی دارد، برای بالاتر بردن سطح انگیزه بازیکنان در صورت پیروزی پاداش پرداخت می‌کنند. این موضوع روند عادی است که برای مس هم وجود دارد. امیدوارم شاهد بازی خوب و جانداری باشیم. 

معاون باشگاه مس پیرامون اینکه آیا از جواد خیابانی به خاطر اظهاراتش در برنامه تلویزیونی در مورد کادرفنی مس رفسنجان شکایت خواهد کرد، گفت:

نه برای چه باید شکایت کنیم؟ البته آن اظهارات تعجب برانگیز بود. او صحبت‌هایی را مطرح کرد که ما هم در بیانیه‌مان پاسخ دادیم. من نتوانستم با آقای خیابانی صحبت کنم، اما همکاران ما در باشگاه با او صحبت کردند و به آنها گفته بود صحبت خاصی را مطرح نکردم. چیزی را که شنیدم در تلویزیون مطرح کردم.

اخبار داغ 

پیام تبریک استراماچونی به مناسبت قهرمانی استقلال در لیگ برتر لیست مسافران کانادا 50 نفره شد / خروج نام رفقا از فهرست نهایی رسمی؛ آنخل دی ماریا از پاری سن ژرمن جدا شد تونل افتخار بازیکنان رئال مادرید و رئال بتیس برای یکدیگر / عکس

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مس رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۸۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفتار آموزنده وحید شمسایی پس از پیروزی بر ازبکستان

به گزارش قدس آنلاین، در حالی‌که بازیکنان تیم ملی فوتسال مقابل ازبکستان فرصت‌های گلزنی بسیار زیادی را هدر دادند و تیر دروازه و درخشش دروازه‌بان حریف مزید حساسیت مسابقه و کشیده شدن آن به ضربات مرگبار پنالتی شد، بعد از سوت پایان بازی وحید شمسایی به سمت بازیکنان تیم ملی ازبکستان رفت و آنها را دلداری داد.

بعضی شاگردان لوپز اسپانیایی که با دوندگی و بازی درگیرانه موفق شدند بازی را به ضربات پنالتی بکشند بعد از درخشش باقر محمدی و مهار دو پنالتی که ایران را برنده و راهی دیدار فینال کرد در میانه سالن بانکوک آره‌نا گریه کردند که وحید شمسایی به جای شرکت در جشن شادی شاگردانش به سمت آن‌ها رفت و تلاش کرد آن‌ها را آرام کند.

این رفتار شمسایی که شب بسیار سخت و پرفشاری را از سر گذراند ارزشمند بود و نشان داد او هر روز به مربی پخته‌تری تبدیل می‌شود.

دیگر خبرها

  • سردرگمی بایرنی‌ها: چرا هوینس به توخل حمله کرد!
  • آنچلوتی: گنابری شاید گل بزند، وینیسیوس هم همین‌طور
  • استقلال می‌خواهد صدای کامیون‌ها را نشنود و راحت بخوابد!
  • خاطرات تلخ اردیبهشتی آبی ها مقابل تراکتور!
  • توصیه بازیکن باتجربه پیکان به هم‌بازیان جوانش
  • توماس توخل: چرا اولی هونس باید پیش از بازی با رئال مادرید چنین حرف‌هایی بزند؟
  • زمانی: گلی که زدم تقدیم به کُردهای ایران
  • چالش عجیب برای عنایتی قبل از سفر به قزوین
  • پیروزی آلومینیوم شگفتی جام بود/ قرارداد «اوسمار» باید تمدید شود
  • رفتار آموزنده وحید شمسایی پس از پیروزی بر ازبکستان