Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک وحید کاشانی تبار ظهر امروز در بازدید از بیمارستان اظهار کرد: در سال های گذشته بخصوص حین و پس از شیوع کرونا بخش ها و تجهیزاتی نظیر رادیولوژی پیشرفته،mri،دیالیز مجزا و بخش بستری vip به مجموعه ی درمانی و ظرفیت های این بیمارستان اضافه شد.

وی افزود : بعد از گذشت دو سال از همه گیری کرونا و شرایط نسبتا خوب و پایدار شهرستان دلیجان،این بیمارستان که تنها مرکز درمانی این شهرستان و روستاهای تابعه نیز است توسعه ی خوبی هم از لحاظ فیزیکی و هم از لحاظ تجهیزات و دستگاه های پزشکی یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد : اتفاقات مبارکی در حوزه ی سلامت این شهرستان رقم خورده که همگی ناشی از حمایت ها و تلاش های مسئولین دانشگاه و مردم به خصوص خیرین حوزه ی سلامت و البته صنعتگران این شهرستان بوده و خوشبختانه ادامه دار نیز است.

این متخصص جراحی های عمومی در ادامه خاطر نشان کرد : در طی این مدن دو واحد اکسیژن ساز برای این مرکز درمانی فعال و نصب شده و در حال حاضر بیمارستان امام صادق دلیجان مشکلی برای تامین اکسیژن مورد نیاز خود ندارد.

وی افزود: همچنین حدود 30 درصد به نیروی درمانی بیمارستان که شامل کادر های مختلف پرستاری،پزشکی اعم از عمومی و متخصص(فعالیت بیش از 28 پزشک متخصص ) است افزوده شده است.

وی تاکید کرد : همچنین سعی در افزایش هر چه بیشتر خدمات بهداتشی و درمانی در این شهرستان داشته ایم که در اینباره و طبق آمار یک سوم  بیماران که تا پیش از این برای درمان به شهرستان های مجاور مراجعه می کردند،کاهش یافته که آمار بسیار قابل قبولی است .

 کاشانی تبار در پایان ضمن تشکر مجدد از خیرین حوزه ی سلامت گفت : پروژه ی icuوccu پیشرفته با ظرفیت 12 تخت مهمترین پروژه ی در دست ساخت حوزه ی سلامت این شهرستان است که امیدواریم با کمک خیرین در آینده ی نه چندان دور به بهره برداری برسد.

انتهای پیام.

منبع: فارس

کلیدواژه: بیمارستان امام صادق تخت بیمارستان خیرین حوزه ی سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۸۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید

دکتر شیرجنگ گفت: رادیولوژی پرتابل - سرکانتر - ساک شن و تخت‌های اتاق عمل از جمله دستگاه‌هایی هستند برای بیمارستان خریداری شده است.

وی افزود:خرید دستگاه اتوآنالایزر برای آزمایشگاه نیز خریداری شده که تا یکماه آینده نصب خواهد شد و با نصب آن مشکلات آزمایشگاه رفع می شود ولی برای راه اندازی آن و نصب دستگاه‌های جانبی ۱.۵ میلیارد تومان هزینه نیاز است که از خیرین درخواست می کنیم برای بروز کردن آن ما را یاری کنند.

وی گفت: مجوز اصلی برای احداث بخش اتاق‌های عمل در فضای ۳ هزار متر مربع بیمارستان با هزینه‌ای بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان گرفته شده است که با احداث آن دیگر نیاز به ارجا ع بیماران به سایر شهر‌ها نخواهیم بود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • تحقق ۷۰ درصدی مصوبات حوزه درمان سفر رئیس‌جمهور به کاشان
  • کمبودهای درمانی استان بوشهر رفع شود
  • جذب نیرو‌های بومی در شرکت‌های منطقه از مهم‌ترین دغدغه‌های جوانان دهلرانی است
  • تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • میزان پیشرفت طرح‌های خدمات بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم ۵۵۰ درصد بوده است
  • توریسم درمانی در حال ترک ایران است؛ عراقی‌ها هم دیگر نمی‌آیند
  • اتمام پروژه‌های عمرانی حوزه درمان، اولویت‌ مهم سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جدید
  • ۱۵ پروژه جدید به مجتمع گردشگری صفه افزوده شد