Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد سراج به ارزش ریالی پسماند خشک اشاره کرد و گفت: به زودی با استفاده از سیستم‌های هوشمند مشابه یکی از کلان‌شهر‌های موفق کشور، پسماند‌های خشک از درب منازل مردم جمع‌آوری می‌شود و هزینه آن به حساب تحویل‌دهنده پسماند واریز می‌شود.

او می‌گوید: در صورتی که کاربر نخواهد مبلغ را استفاده کند نیز می‌تواند این مبالغ را از طریق همان اپلیکیشن در اختیار گروه‌های جهادی برای هزینه در امور خیریه، محرومیت‌زدایی، ساخت امکانات درمانی یا رفاهی قرار دهد و سیر کار را نیز ببیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر اهواز گفت: مقدمات این کار توسط سازمان پسماند شهرداری اهواز در حال انجام است و بخش زیادی از کار انجام شده است. امیدواریم در شش ماهه اول سال این موضوع محقق شود تا عملیات جمع‌آوری پسماند خشک از درب منازل با این سیستم‌های هوشمند انجام شود.

این مقام مسئول گفت: در کارخانه تفکیک زباله سایت صفیره نیز در حال فراهم کردن شرایط هستیم تا کود کمپوست تولید شود و برای فضای سبز و کمربند سبز اهواز مورد استفاده قرار بگیرد.

آقای سراج  از وارد مدار شدن سلول شماره ۲ سایت صفیره نیز که مدتی تعطیل بود، در آینده نزدیک خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پسماند خشک جمع آوری پسماند خشک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۸۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صلح و سازش در پرونده نزاع دو برادر اهوازی پس از سه سال

ایسنا/خوزستان پرونده نزاع خانوادگی بین دو برادر در اهواز با پیگیری کارگروه مشترک شورای حل اختلاف و زندان به صلح و سازش و فراهم شدن شرایط آزادی زندانی منجر شد.

حجت‌الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان امروز (۱۱ اردیبهشت‌ماه) در خصوص این پرونده به رسانه‌ها اظهار کرد: اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ بین دو برادر درگیری رخ داد که در این نزاع یکی از آنان مجروح و دیگری بازداشت و روانه زندان شد.  

به گزارش ایسنا، وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع، پیشگیری از گسترش و تشدید اختلافات بین اعضای خانواده و همچنین ابراز ندامت و پشیمانی زندانی از بزه خود، پرونده برای حل و فصل به کارگروه مشترک شورای حل اختلاف و زندان ارجاع شد.

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان در ادامه گفت: خوشبختانه پس از برگزاری چندین جلسه، یکی از این برادران با بخشش و گذشت از حق و حقوق خود زمینه آزادی برادر خود از زندان را فراهم کرد و این پرونده پس از سه سال منتهی به صلح و سازش شد.  

وی افزود: از برنامه‌های مهم و کاربردی معاونت توسعه حل اختلاف خوزستان، تقویت شعب شورای حل اختلاف مستقر در زندان‌ها است و فعالیت این شعب می‌تواند در آزادی زندانیان تاثیر بسزایی داشته باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تلاش خدمات شهری شهرداری اهواز برای جمع‌آوری آب‌های سطحی
  • جمع آوری ۹۰ تن پسماند و نخاله ساختمانی در پویش «مسیرسبز- ایران پاک»
  • جمع آوری ۹۰ تن پسماند و نخاله ساختمانی در پویش مسیر سبز ایران پاک
  • ۹۰ تُن پسماند و نخاله ساختمانی در استان مرکزی جمع‌آوری شد
  • احداث شهرک بازیافت، گامی برای جمع‌آوری انبارهای غیرمجاز در نصف‌جهان
  • از لزوم جدیت در تفکیک زباله، تا سهم فاضلاب خانگی در آلودگی رودخانه های رشت
  • پورموسوی: به زودی طوفان به پا می‌کنم؛ می‌گویم چه کسانی خیریه صوری دارند
  • کسب رتبه نخست منطقه ۹ اصفهان در افزایش تناژ جمع‌آوری مواد بازیافتی
  • صلح و سازش در پرونده نزاع دو برادر اهوازی پس از سه سال
  • هر ثانیه ۲۰ کیلو گرم پسماند در مشهد تولید می‌شود