Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حامد کیخسروی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز فاز اول احداث «طرح اقدام ملی مسکن‌» اظهار کرد: فاز اول مرحله ساخت «طرح اقدام ملی مسکن» و «نهضت ملی مسکن» توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شهرهای پارس آباد، مشگین شهر، خلخال، نیر و اردبیل آغاز شده و در دست احداث است.

وی با بیان اینکه این واحدها بیش از یک‌هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی است، گفت: در حال حاضر بیشترین سطح تقاضا برای برخورداری از مسکن اقدام ملی در شهرهای پارس‌آباد و مشگین شهر از سوی متقاضیان برخورداری از این مسکن صورت گرفته که بنیاد مسکن استان اردبیل مجری طرح‌های مسکن اقدام ملی در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون مسکن شهری اداره کل بنیاد مسکن استان اردبیل بیان کرد: بنیاد مسکن استان اردبیل در نظر دارد با تأمین زمین موردنیاز از سوی اداره کل مسکن و شهرسازی استان مجموع واحدهای احداث شده اقدام ملی در شهرستان‌ها را افزایش دهد.

کیخسروی افزود: کل ثبت نامی‌های شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر در استان ۲۶ هزار و ۳۱۵ نفر است که از این تعداد، ۲۶ هزار نفر حائز شرایط شده‌اند؛ ۲ هزار و ۳۴۹ متقاضی نیز مراحل تشکیل پرونده، افتتاح حساب بانکی و واریز ۴۰ میلیون تومان آورده اولیه را تا امروز انجام داده‌اند.

وی ادامه داد: برای فاز دوم این طرح نیز ۲۴۰ واحد در پارس آباد، ۴۵۰ واحد در خلخال، ۳۰ واحد در سرعین و ۸۰ واحد در نمین در حال آماده سازی زمین و طی مراحل اخذ پروانه است که پس از تکمیل مراحل، عملیات اجرایی این پروژه‌ها نیز آغاز خواهد شد.

کد خبر 5496243

منبع: مهر

کلیدواژه: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بنیاد مسکن بنیاد مسکن اردبیل مسکن ملی نهضت ملی مسکن طرح نهضت ملی مسکن اردبیل بوشهر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه احتکار ویروس کرونا گرد و غبار آلودگی هوا آمار کرونا گرد و خاک خراسان رضوی هدفمندی یارانه ها سیدابراهیم رئیسی مشهد بنیاد مسکن اقدام ملی ملی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۹۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۸۴۰۴ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی با حضور وزیر راه

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی اظهارکرد: همزمان با حضور وزیر راه و شهرسازی ۸۴۰۴ واحد مسکونی شهری و روستایی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان افتتاح می‌شود.

سید احمد موسوی در حاشیه ورود وزیر راه و شهرسازی به تبریز در گفت‌وگو با خبرنگاران، افزود: وزیر راه، عملیات ساخت ۱۰ هزار و ۲۲۱ واحد مسکونی را نیز آغاز می‌کند.

وی اظهار کرد: افتتاح یک باب مدرسه هوشمند به مساحت ۱۸۶۵ متر مربع و کلنگ‌زنی چهار باب مدرسه ۱۲ کلاسه به مساحت ۱۵ هزار و ۶۰۰ متر مربع در شهر جدید سهند و آغاز عملیات ساخت مسجد علامه محمد تقی جعفری به مساحت ۲۵۲۴ متر مربع در شهر سهند از جمله برنامه‌های وزیر راه در آذربایجان شرقی است.

وی اظهارکرد: عملیات آماده سازی نخستین شهرک مسکونی آذربایجان شرقی با مساحت ۱۵۲ هکتار در شهرستان آذرشهر نیز با حضور وزیر آغاز می‌شود.

وی گفت: فرایند آماده سازی اولین دهکده شهری استان با ظرفیت ۱۴۰۰ قطعه هم در شهرستان سراب با حضور وزیر آغاز می‌شود.

وی از بهره برداری از معابر خاکی آسفالت‌ریزی شده طرح بازآفرینی شهری اهر به طول ۲۱ کیلومتر خبر داد .

وی یادآور شد: افتتاح طرح مشارکتی یک باب مجتمع تجاری در شهر جدید سهند با زیربنای ۲۵۰۰ متر مربع و ۳۱ باب مغازه نیز دراین سفر عملیاتی خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در حال ساخت است / احداث ۵۳ شهرک جدید استانی
  • واگذاری ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی
  • ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی واگذار شد
  • آغاز ساخت هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • آغاز ساخت یک هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • آغاز عملیات طرح یک هزار و ۶۸۰ واحدی نهضت ملی مسکن در مراغه
  • پروژه‌های فعال مسکن ملی کشور از مرز ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد گذشت
  • رشد بخش مسکن از منفی ۱۳.۸ در سال ۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال ۱۴۰۲
  • هشت هزار و ۴۰۴ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی افتتاح شد
  • افتتاح ۸۴۰۴ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی با حضور وزیر راه