Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو نظام صنفی کشاورزان اصفهان بابیان اینکه فعلا آب زاینده‌رود برای کشاورزان و باغداران غرب بازگشایی‌شده است، گفت: احتمالاً تا دو روز آینده برای کشاورزان شرق هم رهاسازی شود.

«احمدرضا جعفری» در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در نوبت پیشین رهاسازی آب، به دلیل رهاسازی هم‌زمان آب برای شرق و غرب مشکلاتی در برداشت به وجود آمد، بنابراین مقرر شد که این بار رهاسازی آب باکمی تأخیر انجام گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر اساس آخرین تصمیمات و وعده‌های داده‌شده، بازگشایی اخیر، آخرین نوبت خواهد بود که با هدف آبرسانی به زمین‌های شرق اصفهان انجام می‌شود. بازگشایی‌های بعدی منوط به برگزاری جلسات دیگر خواهد بود.

عضو نظام صنفی کشاورزان اصفهان گفت: به دلیل بارندگی مناسب با مدیریت صحیح، با شرایط بسیار بهتری در تخصیص آب مواجه خواهیم بود.

جعفری درخصوص میزان استفاده کشاورزان از آب زاینده‌رود در طول این مدت بازگشایی، اضافه کرد: کشاورز زمانی می‌توانست از رهاسازی آب منفعت کامل را ببیند که این تصمیم در آبان‌ماه سال قبل عملی می‌شد؛ اما اکنون نیز اگر این جاری‌سازی انجام نمی‌گرفت، کشاورز با شرایط بسیار دشوارتری روبه‌رو می‌شد؛ چراکه آب مایه حیات است و نبودش در هر زمان باعث به خطر افتادن کشاورزی، دام، طیور و درنهایت زندگی انسان‌ها می‌شود.

کد خبر 576853

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کشاورزان شرق اصفهان غرب اصفهان زاینده رود بازگشایی زاینده رود بارندگی سد زاینده رود رودخانه زاینده رود حوضه آبریز زاینده رود خشکی زاینده رود احیای زاینده رود حوضه زاینده رود جاری با زاینده رود زاینده رود اصفهان کاهش خروجی سد زاینده رود رهاسازی آب زاینده رود ساماندهی زاینده رود رهاسازی آب سد زاینده رود وضعیت آب زاینده رود بازچرخانی آب در زاینده رود زمان رهاسازی اب زاینده رود شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق رهاسازی آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۹۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نایب رئیسان فدراسیون کونگ‌فو مشخص نشدند

معرفی دو نایب رئیس فدراسیون کونگ‌فو به مجمع آینده این فدراسیون موکول شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مجمع انتخاباتی فدراسیون کونگ‌فو برگزار و سیدعباس هاشمی‌منش به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب و معرفی شد.

در مجمع امروز، رای گیری برای معرفی اعضای هیئت رئیسه نیز صورت گرفت.

با توجه به نامشخص بودن وضعیت تایید  صلاحیت نایب رئیس اول معرفی شده از سوی سیدعباس هاشمی‌منش رئیس جدید فدراسیون کونگ‌فو، قرار شد رای‌گیری برای فاطمه شهریاری نایب رئیس دوم معرفی شده نیز در مجمع آینده این فدراسیون که کمتر از سه ماه آینده برگزار خواهد شد، انجام شود.

البته رای‌گیری برای امین عباسی به عنوان خزانه‌دار و هاله زینب پیرقربان کارشناس خبره انجام شد و عباسی با کسب  47 رای و پیرقربان با کسب 31 رای ضمن انتخاب به عنوان خزانه‌دار و کارشناس خبره به عضویت هیئت رئیسه فدراسیون نیز درآمدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نایب رئیسان فدراسیون کونگ‌فو مشخص نشدند
  • بازگشایی گردنه پیچ‌بن در الموت+ فیلم
  • بازگشایی جاده سه هزار تنکابن پس از ۵ ماه (فیلم)
  • عرضه خودروهای برقی از یک شنبه هفته آینده آغاز می‌شود
  • امسال آب سد سفیدرود زودتر رهاسازی می‌شود
  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  • اجرا نشدن شبکه فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • اجرا نشدن فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • خرید شبانه روزی گندم از کشاورزان دهلران
  • فضاپیمای رباتیک چین در روزهای آینده به ماه می‌رود