Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون ژیمناستیک بابت سنوات جعلی یکی از مسوولان سابق این فدراسیون به پرداخت جریمه ۳۰۰ میلیون تومانی حق بیمه محکوم شده است.

به گزارش قدس آنلاین، فدراسیون ژیمناستیک به خاطر سنوات یکی از مسوولان سابق این فدراسیون محکوم به پرداخت جریمه ۳۰۰ میلیون تومانی به بیمه تامین اجتماعی شده است. این مبلغ به صورت اقساط پرداخت می‌شود که طی روزهای گذشته دومین قسط به مبلغ ۵۰ میلیون تومان از سوی فدراسیون ژیمناستیک پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
این محکومیت در نتیجه شکایت و ادعایی است که این مقام مسوول سابق فدراسیون ژیمناستیک بابت سال‌هایی که ظاهرا مدعی اشتغال در این فدراسیون را داشته اعمال شده است. البته به گفته درویش‌زاده، رییس سابق فدراسیون ژیمناستیک ادعای این فرد برای فعالیت در سال‌های ریاست او و محتشمی جعلی و غیر واقعی است. مبلغی که این فرد از بیمه به عنوان سنوات سال‌هایی که در فدراسیون کار کرده دریافت کرده مبلغ ۱۷۰ میلیون تومان بوده است. البته طبق شنیده‌ها فرد دیگری نیز از کارمندان فدراسیون با همین شرایط مبلغ ۱۴۰ میلیون بابت سنوات گرفته که هنوز برای آن از سوی بیمه اجراییه‌ایی بابت سنوات تامین اجتماعی صادر نشده است. جعفر درویش‌زاده درباره این موضوع گفت: من به بازرسی وزارت ورزش مراجعه کردم. سندهایی به من نشان دادند که با مهر و امضای محتشمی و من جعل شده بود. آن اسناد کذب محض و سرقت و خیانت در امانت است. این دو نفر در زمان ریاست من و محتشمی در فدراسیون سمتی نداشتند اما آنها بدلیل دسترسی به مدارک در ارتباط با بیمه و سنوات، اسنادی را با مهر و امضای ما جعل کرده‌اند. آن اسناد سبب شده که اکنون فدراسیون از سوی بیمه بمبلغ ۳۰۰ میلیون جریمه شود. انتهای پیام منبع: ایسنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ژیمناستیک تامین اجتماعی فدراسیون ژیمناستیک ۳۰۰ میلیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۹۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای عجیب بار الکتریکی گل ها و زنبور عسل (فیلم)



منبع:پیج 639hearts

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نمای نزدیک از نحوه عملکرد نیش زنبور عسل (فیلم) دلیل مردن زنبور عسل پس از نیش زدن (فیلم) فرآیند برداشت ژل رویال لوکس زنبور عسل؛ خوراک ۲۰ میلیونی ملکه زنبور‌ها (فیلم)

دیگر خبرها

  • ماجرای ترور رییس سابق فدراسیون کشتی ایران! / فیلم
  • ژیمناستیک و «پرش» از روی انتخابات/ فرود «آرام» نیاز رشته مادر است
  • مورد عجیب عبدالله
  • برکناری رییس هیات ژیمناستیک اصفهان در آستانه انتخابات/ نکویی: وزارت ورزش شفاف‌سازی کند
  • عضو سابق هیات مدیره استقلال افشاگری کرد؛ از حواله خودروها تا مشاوران 400 میلیونی!
  • اقدام عجیب خودی‌هاعلیه ژیمناستیک/وطن‌فروشی منفعت طلب‌ها
  • افشاگری از ماجرای حواله‌های خودرو، افزایش قراردادها، مشاوران ۴۰۰ میلیونی و برکناری مدیر سرشناس آکادمی/ هشدار به مالکان جدید استقلال
  • اقدام عجیب خودی‌ها علیه ژیمناستیک/ اعتراض به سهمیه المپیک ایران!
  • افشاگری از ماجرای حواله‌های خودرو،افزایش قراردادها، مشاوران۴۰۰ میلیونی و برکناری مدیر سرشناس آکادمی/ هشدار به مالکان جدید استقلال
  • ماجرای عجیب بار الکتریکی گل ها و زنبور عسل (فیلم)