Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-09@02:01:53 GMT

زاینده‌رود تنها رگ حیات اصفهان است

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۵۹۲۵۸

زاینده‌رود تنها رگ حیات اصفهان است

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان خطاب به رئیس جمهور گفت: همان طور که موضوع دریاچه ارومیه برای شما اهمیت دارد و در سفر استانی خود به طور ویژه به آن پرداختید، باید گفت زاینده‌رود تنها رگ حیات اصفهان است و باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجید نادرالاصلی امروز _یکشنبه، اول خردادماه_ در نطق میان دستور چهل و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر با اشاره به مناسبت‌های خردادماه، اظهار کرد: لحاظ تمام سخنان و ویژگی‌های امام خمینی (ره) در زندگی از الزامات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به فرازهایی از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص ویژگی‌های امام راحل (ره)، افزود: ایشان فرمودند: «جذابیت‌های امام آنقدر قوی بود که توانست قشرهای مختلف مردم و جوان‌ها را وارد میدان کند، برخی از این جذابیت‌ها مربوط به شخص امام بود. ایشان دارای شخصیتی بسیار قوی، مستحکم و دارای قدرت ایستادگی مقابل سختی‌ها بود. در کنار این جذابیت‌ها بخشی مربوط به اصولی بود که امام ارائه می‌کرد. ما امام را همواره با صفات متعددی توصیف می‌کنیم، اما صفت مؤمن متعبد انقلابی که ما کمتر امام را با آن توصیف کرده‌ایم یک حقیقت جامع است. امام انقلاب یعنی پیشوای همه خصوصیاتی که کلمه انقلاب متضمن آن است، قدرت‌های مادی هم که نسبت به امام همواره غضبناک بوده‌اند و از او می‌هراسیدند بیشتر به خاطر این صفت بوده است. صفت انقلابی‌گری امام، امروز هم دشمنان ملت ایران با خصوصیت انقلابی‌گری او دشمن هستند».

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه به نظر می‌رسد در شأن امام راحل (ره) نتوانستیم کلامی بگوییم، تاکید کرد: مهم است در سیاست‌گذاران کلان مدیریت شهری در اصفهان این ایام به ویژه سالگرد رحلت امام خمینی (ره) را گرامی داشته و به ویژگی‌ها و اصولی که امام خمینی (ره) برای ما ترسیم کرد توجه کنیم، علاوه‌بر این مدیریت شهری، مسئولان و مجموعه فرهنگی شهر را به این مهم توصیه می‌کنم.

وی با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر، اظهار کرد: اصفهان و مردم این شهر و شهدای آن در عملیات‌های مختلف دفاع مقدس درخشیدند و همیشه نسبت به همه کشور در صدر بودند، به‌عنوان مثال آمار شهدای بیت‌المقدس ۵۵۵۳ نفر است که از این آمار ۲۷ درصد یعنی ۱۵۰۰ نفر اصفهانی بودند و این جایگاه ویژه اصفهان را نشان می‌دهد.

نادرالاصلی اضافه کرد: اصفهان ۲۳ هزار شهید، ۴۸ هزار جانباز و ۳۵۰۰ آزاده را تقدیم انقلاب اسلامی و دفاع مقدس کرده و گلستان شهدای اصفهان را بزرگ‌ترین مزارهای شهدای عالم کرده است.

وی گفت: جا دارد از بیانات رهبر معظم انقلاب در این خصوص بهره بگیریم و ویژگی‌های اصفهان را برشماریم و تذکراتی را ارائه کنیم؛ ایشان می‌فرمایند: «حقیقتاً چهره‌های برجسته شهدای اصفهان همین حالا مثل ستاره می‌درخشند و راه انقلاب را به ما نشان می‌دهند. با این ستاره‌ها می‌شود راه را پیدا کرد. آن اخلاص، آن ایمان و صفا و بی‌خود شدن مقابل هدف و ارزش‌ها، لذا اینها باید تجلیل شود و بنده معتقدم اینها یکی از فرایض ما است» و این نکته مهمی است که باید به آن بپردازیم.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: رهبر معظم انقلاب همچنین می‌فرمایند: «اصفهان در خیلی از میدان‌ها جلوتر از دیگران حرکت کردند، از جمله میدان جنگ و شهادت؛ به هر حال در میدان، شما حق بزرگی به گردن جنگ و کشور دارید و این حق را همین بزرگان شما و فرماندهان سپاه به وجود آورده‌اند».

وی خاطرنشان کرد: سید شهیدان اهل قلم می‌گوید: «طینت مردم اصفهان با حب حضرت محمد و آل محمد (ص) قوام گرفته و این حقیقتی است که در طول جنگ بیش از پیش به اثبات رسیده. اینجا اصفهان است که در کردستان و غرب و جنوب و جبهه‌های نبرد هرجا می‌روی بیشتر از همه لهجه شیرین اصفهانی را می‌شنوی.امروز اصفهان شاهد راهپیمایی ۲۵ لشکر از لشکرهای احتیاط قدس است. بیایید همراه با این راهیان قدس امشب در ضیافتی که مردم خوب اصفهان برای رزمندگان و فرزندان دلاور خویش در مسجد شهید بهشتی ترتیب داده‌اند شرکت کنید. کاش شما هم در سرتاسر خیابان چهارباغ کامیون‌های هدایای مردم و حیاط مسجد را هم می‌دیدید که دیگر جای خالی ندارد».

نادرالاصلی با بیان اینکه درباره اصفهان وظیفه‌ای بر عهده نظام و انقلاب است که باید به آن توجه شود، اظهار کرد: آقای رئیس جمهور، همان طور که موضوع دریاچه ارومیه برای شما اهمیت دارد و در این سفر به طور ویژه به آن پرداختید، باید گفت زاینده‌رود تنها رگ حیات اصفهان است و باید برای شما نیز اهمیت داشته باشد.

وی تصریح کرد: طرح بن- بروجن را به هر شکل ممکن پیش بردند و طرح انتقال آب سولگان و ونک و سمیرم از ناحیه وزارت نیرو کلید خورد، این در حالی است که فرونشست را همگان دیدیم که در قلب اصفهان حتمی است.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: مسئله مهاجرت به خصوص از کشور همسایه به زیرساخت‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی اصفهان خسارت وارد می‌کند؛ مسئولان استان این موارد را مسائل کلیدی خود و اصفهان قلمداد کنند و در سفر رئیس جمهور به آن بپردازد.

کد خبر 576876

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شورای شهر اصفهان شهر اصفهان رودخانه زاینده رود شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ویژگی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۹۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی حرم مطهر رضوی از زائران غیرایرانی در دهه کرامت

مدیریت زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی گفت: امسال نیز همانند سال‌های گذشته همزمان با ایام دهه کرامت برنامه‌های ویژه‌ای را برای زائران غیرایرانی حرم مطهر تدارک دیده‌ایم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از آستان‌نیوز، حجت‌الاسلام سید محمد ذوالفقاری اظهارداشت: از جمله ایام الله، دهه کرامت است که آغاز و انجام آن به ولادت دو کریم از خاندان کرامت و مجلای اسم اعظم کریم خداوندی، مزین گشته است، البته نام‌گذاری این ایام به دهه کرامت حکمتی اجتماعی دارد که برخاسته از روح کریمانه و قلب پاک مردم جامعه ما است، نکته جالب این‌که این دو بزرگوار که از خاندان کرم هستند در یک فاصله زمانی کوتاه در ماه ذی‌القعده به دنیا آمدند و این بازه زمانی پر برکت به دهه کرامت معروف شده است. 

وی ادامه داد: دﻫﻪ ﮐﺮاﻣﺖ ﯾﺎدآور ﻋﺎﻟﯽ‌ﺗﺮﯾﻦ و ﭘﺮﻣﻌﻨﺎﺗﺮﯾﻦ ﻋﻼیق ﻣﻬﺮ و وﻓﺎی ﯾﮏ ﺧﻮاﻫﺮ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﻣﻘﺎم ﺷﺎﻣﺦ اﻣﺎم و ﻣﻘﺘﺪا در ﻗﺎﻣﺖ ﯾﮏ ﺑﺮادر دﻟﺒﻨﺪ اﺳﺖ و ﻣﻈﻬﺮ ﺗﻤﺎم اﯾﺜﺎر و ﻋﺸﻖ ﮐﺎروان ﺧﺎﻧﺪان رﺳﺎﻟﺖ ﺑﻪ ﺳﺮﮐﺮدﮔﯽ ﺣﻀﺮت اﻣﯿﺮ اﺣﻤﺪﺑﻦ ﻣﻮﺳﯽ(ع)، اﻣﯿﺮ ﺟﺎوداﻧﻪ ﻋﺸﻖ و وﻓﺎ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ اﻣﺎم، ﺑﺮادر و وﻟﯽ اﻣﺮ اﺳﺖ. 

حجت‌الاسلام ذوالفقاری افزود: ﻣﻬﺮ و وﻓﺎ و ﻋﺸﻖ و اﯾﺜﺎری ﮐﻪ ﺧﻮاﻫﺮ ﻣﻬﺮﺑﺎن و دﻟﺪاده را ﺑﻪ ﻫ ﺮت ﮐﺸﺎﻧﺪ و ﻏﺮﺑﺖ و ﺑﯿﻤﺎری و ﻣﺮگ در ﻓﺼﻞ ﺟﻮاﻧﯽ را ﺑﺮای او آﺳﺎن ﮐﺮد و ﺑﺮادر آزاده و ﺳﺮاﻓﺮاز ﺣﻀﺮت ﺷﺎﻫﭽﺮاغ ﻋ ﯿﻪ‌اﻟﺴﻼم را وادار ﺑﻪ ﺟﺎﻧﺒﺎزی و ﺷﻬﺎدت ﮐﺮد. ﻣﻬﺮﺑﺎﻧﯽ و ﻋﺸﻘﯽ ﮐﻪ ﺟﺰ در ﻣﻮرد ﻋﺸﻖ ﺣﻀﺮت زﯾﻨﺐ ﮐﺒﺮی و ﺑﺮادر ﺑﺎ وﻓﺎﯾﺶ ﺣﻀﺮت اﺑﻮاﻟﻔﻀﻞ ﻋﺒﺎس(ع) ﻣﺼﺪاق ﻧﺪارد. 

به گفته مدیر زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی، با توجه به اهمیت این ایام و حضور پرشور زائرین غیرایرانی در این ایام خاص در کشورمان و به طور ویژه در مشهد و حرم امام رضا(ع) آستان قدس رضوی برای گسترش سیره و منش اهل بیت (ع) قدام به برگزاری برنامه های خاص برای این زوار عزیز نموده است. این برنامه‌ها با محوریت موضوعات فرهنگی هنری و جشن تکلیف و مداحی و مسابقات ویژه بوده است تا همه زائرین غیرایرانی در کنار فیض حضور در حرم مطهر رضوی از  چشمه معارف اهل بیت جرعه‌ای بیشتر نوشیده و امکان ترسیم خاطراتی ماندگار و مؤثر در تغییر سبک زندگی و طی مسیر در جهت تربیت دینی و وحدت بیشتر جامعه مسلمین در سطح جهان و به خصوص شیعیان فراهم گردد.    
 
ویژه برنامه‌های بخش غرب آسیا 

وی گفت: همزمان با سالروز میلاد حضرت معصومه(س) و آغاز دهه کرامت در روز چهارشنبه 26 اردیبهشت مراسم جشنی با حضور بانوان قاری و مداح به همراه اجرای گروه سرود، برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی و دریافت جوایز، تدارک دیده شده است. 

ذوالفقاری تصریح کرد: مراسم جشن شب و شام میلاد حضرت امام رضا(ع) نیز در شب و شام ولادت امام رضا(ع) به صورت شعرخوانی و مدیحه سرایی با حضور شاعران ، ذاکران، مدیحه‌سرایان و سخنران عرب زبان در صحن غدیر برگزار می‌شود. 
 
اهدای 8 تاج گل به حرم مطهر رضوی 

وی ادامه داد:  پیاده‌روی زائران عرب زبان با اهدای 8 تاج گل به حرم مطهر رضوی از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده این مدیریت است. این برنامه برای عرض تشکر و احترام به ساحت امام رضا(ع) وخدام حرم برگزار می‌شود که طی آن 1000 نفر از زائران عرب زبان از کشورهای مختلف با در دست داشتن 8 عدد تاج گل برزگ با همراهی و مشایعت خادمین امام هشتم(ع) وارد حرم مطهر شده و با مدیحه‌سرائی مداحان و ذاکران اهل بیت(ع) با اهداء تاج گل به مسئولین و خادمین در پشت پنجره فولاد مراتب ارادات و تبریک خود را به امام مهربانی تقدیم دارند. 

ویژه برنامه‌های کاروان‌های زیارتی عرب زبان 

به گفته مدیر زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی، ایام دهه کرامت فرصت مناسبی برای آشنایی و درک بیشتر از جایگاه و مقام اهل بیت(ع) و تقرب به این خاندان و انسجام و اتحاد جامعه مسلمین در زیر لوای ثامن الائمه فراهم می‌سازد از همین رو برای بهره‌مندی از این امکان علاوه بر خدمات‌رسانی، خدمات ویژه‌ای نظیر پخش کلیپ در مورد حضرت معصومه(س) و نیز امام رضا(ع)، اجرای مسابقات متنوع فرهنگی، خاطره‌نویسی، اجرای گروه‌های سرود «سید الکلام» و «خورشید هشتم» به پنج زبان با لباس رسمی خود، بازدید از موزه و کتابخانه هم ارائه می‌شود.  
 
تجلیل از نویسندگان فعال در حوزه امام رضا(ع) و خیّرین  

حجت‌الاسلام ذوالفقاری عیادت از بیماران غیرایرنی بستری در بیمارستان رضوی را یکی دیگر از برنامه های در نظر گرفته شده ویژه این ایام برشمرد و افزود: با توجه به توصیه‌های اهل بیت(ع) در مورد عیادت و بیمار پرسی افراد بیمار غیرایرانی بستری در بیمارستان رضوی هم از این سنت حسنه محروم نمانده و خدام حامل پرچم حرم مطهر رضوی با حضور در این بیمارستان و اهدای نبات و فیش غذا حس زیبای لطف و عنایت امام رئوف را به این عزیزان تقدیم می‌نمایند.

حمایت از تولیداتفرهنگی با موضوع زندگی و سیره اهل بیت(ع) 

وی گفت: حمایت از تولیدات فرهنگی به خصوص فیلم و انیمیشن با موضوع زندگی و سیره اهل بیت گامی در جهت گسترش محبت و معرفت به این خاندان است.  بر همین اساس از کارگردان و عوامل فیلم اخت الرضا با موضوع زندگی نامه حضرت معصومه(س) دعوت به عمل آمده تا در دهه کرامت ضمن معرفی این اثر از ایشان وسایر عوامل ساخت آن تقدیر و تشکر به عمل آید. 
 
برپایی نمایشگاهی متشکل از آثار هنری با محتوای معارف اهل بیت (ع) 

مدیریت زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی ادامه داد: دعوت از خطاطان کشورهای عراق، عمان، بحرین و کویت جهت خطاطی و نقاشی روی پرده، بوم و... با موضوعات رضوی نیز از دیگر برنامه‌های این مدیریت است، در واقع هنر یکی از بهترین و البته موثرترین راه‌ها برای بیان محبت و گسترش معارف شیعی است. در همین راستا مدیریت زائرین غیرایرانی نمایشگاهی متشکل از آثار هنری با محتوای معارف اهل بیت (ع)، حضرت امام رضا(ع)، حضرت زهرا(س) و حضرت معصومه(س) را برگزار می‌نماید که هنرمندان و خطاطانی از کشورهای امارات عمان بحرین کویت و عراق و ایران با حضور زائرین در صحن غدیر شرکت کنند. 

ویژه برنامه‌های کاروان‌های زیارتی عرب زبان 

به گفته مدیر زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی، ایام دهه کرامت فرصت مناسبی برای آشنایی و درک بیشتر از جایگاه و مقام اهل بیت(ع) و تقرب به این خاندان و انسجام و اتحاد جامعه مسلمین در زیر لوای ثامن الائمه فراهم می‌سازد از همین رو برای بهره‌مندی از این امکان علاوه بر خدمات‌رسانی، خدمات ویژه‌ای نظیر پخش کلیپ در مورد حضرت معصومه(س) و نیز امام رضا(ع)، اجرای مسابقات متنوع فرهنگی، خاطره‌نویسی، اجرای گروه‌های سرود «سید الکلام» و «خورشید هشتم» به پنج زبان با لباس رسمی خود، بازدید از موزه و کتابخانه هم ارائه می‌شود.  
 
تجلیل از نویسندگان فعال در حوزه امام رضا(ع) و خیّرین  

حجت‌الاسلام ذوالفقاری عیادت از بیماران غیرایرنی بستری در بیمارستان رضوی را یکی دیگر از برنامه های در نظر گرفته شده ویژه این ایام برشمرد و افزود: با توجه به توصیه‌های اهل بیت(ع) در مورد عیادت و بیمار پرسی افراد بیمار غیرایرانی بستری در بیمارستان رضوی هم از این سنت حسنه محروم نمانده و خدام حامل پرچم حرم مطهر رضوی با حضور در این بیمارستان و اهدای نبات و فیش غذا حس زیبای لطف و عنایت امام رئوف را به این عزیزان تقدیم می‌نمایند.

حمایت از تولیداتفرهنگی با موضوع زندگی و سیره اهل بیت(ع) 

وی گفت: حمایت از تولیدات فرهنگی به خصوص فیلم و انیمیشن با موضوع زندگی و سیره اهل بیت گامی در جهت گسترش محبت و معرفت به این خاندان است.  بر همین اساس از کارگردان و عوامل فیلم اخت الرضا با موضوع زندگی نامه حضرت معصومه(س) دعوت به عمل آمده تا در دهه کرامت ضمن معرفی این اثر از ایشان وسایر عوامل ساخت آن تقدیر و تشکر به عمل آید. 
 
برپایی نمایشگاهی متشکل از آثار هنری با محتوای معارف اهل بیت (ع) 

مدیریت زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی ادامه داد: دعوت از خطاطان کشورهای عراق، عمان، بحرین و کویت جهت خطاطی و نقاشی روی پرده، بوم و... با موضوعات رضوی نیز از دیگر برنامه‌های این مدیریت است، در واقع هنر یکی از بهترین و البته موثرترین راه‌ها برای بیان محبت و گسترش معارف شیعی است. در همین راستا مدیریت زائرین غیرایرانی نمایشگاهی متشکل از آثار هنری با محتوای معارف اهل بیت (ع)، حضرت امام رضا(ع)، حضرت زهرا(س) و حضرت معصومه(س) را برگزار می‌نماید که هنرمندان و خطاطانی از کشورهای امارات عمان بحرین کویت و عراق و ایران با حضور زائرین در صحن غدیر شرکت کنند. 


 
ویژه برنامه‌های بخش شبه قاره (اردو زبانان) 

حجت‌الاسلام ذوالفقاری در ادامه به ویژه برنامه‌های بخش شبه قاره (اردو زبانان) اشاره و خاطر نشان کرد: جشن‌های ویژه دهه کرامت با عنوان «شکوه کرامت»  به‌صورت روزانه با فیض‌رسانی مداحان و سخنرانان معروف شبه قاره و با حضور پرشور عاشقان و زائران حریم قدس رضوی تدارک دیده شده است. 

وی گفت: حرکت دسته جمعی و طواف عموم زائرین اردو زبان دور حرم امام رضا(ع) با در دست داشتن شاخه گل، تلاوت دسته جمعی سوره مبارکه «یس» توسط زائرین اردو زبان و اهدای ثواب آن به محضر امام رضا(ع)، همایش ویژه بانوان شبه قاره با عنوان «رایحه رضوی»، برگزاری نشست تخصصی «سیره سیاسی و اجتماعی امام رضا (ع)»، برگزاری جشن «کریمان اهل بیت (ع)» ویژه بانوان اردو زبان و... از جمله برنامه های ویژه اردو زبانان است. 

حجت‌الاسلام ذوالفقاری پذیرایی از عموم زائرین حضرت رضا علیه‌السلام با 14 هزار بستنی توسط بانی پاکستان و برگزاری مسابقه بین‌المللی مداحی و شعرخوانی (مشاعره و مقاصده) را از دیگر این برنامه ها برشمرد. 
 
ویژه برنامه‌های بخش آسیای مرکزی 

وی در ادامه برگزاری جشن‌های ویژه دهه کرامت، پخش زنده برنامه‌های معارفی از فضای مجازی، نشست تخصصی نخبگان، طلاب و فعالان فرهنگی آذری، خدمات ویژه کاروان‌های زیارتی آذری زبان و ترک زبان را از جمله برنامه های تدارک دیده شده ویژه مهمانان بخش آسیای مرکزی دانست. 
 
ویژه برنامه‌های بخش اروپا، آمریکا و آسیای شرقی 

مدیر زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی همچنین با بیان اینکه برنامه‌هایی نیز ویژه زائرانی در بخشهای اروپا، آمریکا و آسیای شرقی تدارک دیده شده است، گفت: نشست تخصصی «جایگاه دختر در خانواده از نگاه اسلام» به زبان انگلیسی، مراسم مذهبی ویژه ولادت حضرت رضا(ع) (در صورت حضور کاروان) و اهداء یک شاخه گل به مراجعین غیرمسلمان از جمله این برنامه هاست.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • میزبانی حرم مطهر رضوی از زائران غیرایرانی در دهه کرامت
  • اجرای ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مازندران
  • خط انتقال آب جدید شهر زاینده‌رود بهره‌برداری شد
  • «هشت شب، هشتِ شب» قرار عاشقی با امام هشتم در منطقه ۱۱ اصفهان
  • نشست چندباره خیابان‌های اصفهان/وقتی زمین زیر پای مردم سست می‌شود
  • ۳۰۰ برنامه ویژه دهه کرامت در کرمانشاه اجرا می‌شود
  • نشست زمین برای چهارمین بار در خیابان شهیدان کاظمی + عکس
  • ۱۱ شب جشن و شادمانی رضوی کاشانی‌ها با «آه و آهو»
  • دیدار کارگزاران حج با رهبر انقلاب
  • عقب نشینی ذخیره سد زاینده‌رود؛ ۳۹۶ میلیون مترمکعب آب آخرین موجودی