Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بهمئی، نشست خبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی  با خبرنگاران به مناسبت ۳ خرداد در محل ستاد فرماندهی سپاه این شهرستان برگزار شد.

سرهنگ مهدی غلامی‌نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی ضمن گرامیداشت ایام‌الله سوم خرداد، اظهار کرد: برای این ایام بیش از 30 عنوان برنامه پیش‌بینی‌شده که توسط حوزه‌های مقاومت بسیج در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی  سوم خرداد را از صفحات زرین تاریخ انقلاب اسلامی دانست و افزود: این روز بزرگ و مهم برای همیشه در تاریخ این سرزمین اسلامی باقی خواهد ماند.

وی با بیان اینکه برنامه‌های فرهنگی ویژه حماسه سوم خرداد (سالروز آزاد سازی خرمشهر) با استفاده از ظرفیت‌های موجود  اجرا خواهد شد، افزود: فتح خرمشهر سند افتخاری برای ایران اسلامی است که در آن رزمندگان اسلام با دست خالی در برابر دشمن تا بن دندان مسلح ایستادگی کرده و این قطعه مهم از کشور را آزاد کردند.

سرهنگ غلامی‌نژاد عنوان کرد: امروز به این نتیجه می‌رسیم که هر زمان در این مسیر نورانی که شهداء و حضرت امام(ره) بر ایمان ترسیم کردند ثابت قدم باشیم پیروزی نهایی هم از آن ما خواهد بود چرا که امروز قدرت بازدارندگی ما برگرفته از آن مکتب عاشورایی است که در دوران دفاع مقدس بدست آوردیم.

وی اضافه کرد: سالروز آزاد سازی خرمشهر دستاوردهای بسیاری برای انقلاب و ملت ایران داشته که این ایام فرصت مناسبی برای بازخوانی آنها می باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی تصریح کرد: امروز همه کشورهای منطقه با الگوگیری از فرهنگ بسیجی، فرهنگ عزت و اقتدار ایران اسلامی در مقابل دژخیمان عالم یعنی آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب صف آرایی می‌کنند و با این وجود در حوادث اخیر همه شاهد بودیم که جوانان مظلوم فلسطینی با تبعیت از تفکر بسیجی، رژیم صهیونیستی را به ذلت کشاندند.

وی با تاکید بر اینکه پیروزی رزمندگان اسلام و ملت ایران در عملیات بیت‌المقدس جایگاه انقلاب اسلامی را در دنیا ارتقاء داد، گفت: این روز بزرگ، به عنوان نماد اقتدار نظام اسلامی به ثبت رسیده است و پاسداشت این روز و تبیین آن در بین نسل جوان و نوجوان امری ضروری است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی، برگزاری صبحگاه مشترک،  غبار روبی مزار شهداء، سرکشی از خانواده ایثارگران و شهداء، برگزاری نشست های بصیرتی، برگزاری نشست های آسیب اجتماعی، تجلیل از بسیجیان ، برگزاری اردو بسیجیان ، محفل جزء خوانی ، نواختن زنگ ایثار ، فراخوانی گردان های بیت المقدس،  را به عنوان برنامه های شاخص این هفته عنوان کرد.

وی با تاکید بر اینکه فتح خرمشهر از برجسته ترین و یکی از ماندگارترین حماسه‌های دوران دفاع مقدس بود، عنوان کرد: در این عملیات جوانان غیور کشورمان  توانستند در طول ۲۴ روز در عملیات بیت المقدس به اشغال ۱۹ ماهه عراق پایان داده و با کشتن بیش از 16 هزار عراقی و اسارت بیش از 19 هزار نفر از آنان ضربات سختی را برپیکره رژیم بعث وارد آورند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی نقش بانوان را در دوران دفاع مقدس نقشی بی بدیل عنوان و خاطرنشان کرد: پشتیبانی بانوان در پشت جبهه‌های جنگ و به دوش کشیدن بار خانواده توسط آنان موجب دلگرمی رزمندگان در جبهه‌های نبرد می‌شد.

انهای پیام/82009

منبع: فارس

کلیدواژه: لیکک فرمانده خرمشهر دوران دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۹۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی

اسماعیلی،‌ فرمانده سپاه ناحیه میامی در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج سازندگی گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند ما حز با کار انقلابی و جهادی نمی‌توانیم این کشور را به سرانجام برسانیم.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان میامی تصریح کرد: بسیج سازندگی شهرستان میامی در سال گذشته خدماتی از جمله اختصاص قیر رایگان در حدود بیش از یک هزار تن در شهر میامی و ۹ روستای شهرستان، اعطای تسهیلات #اشتغال‌زایی با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان، توزیع بیش از چهار هزار بسته #معیشتی، توزیع ۵۳ سری جهیزیه و... نیز ارائه داده است.

 اسماعیلی گفت: از ۱۷ اردیبهشت ماه به مدت یک هفته برنامه‌های هفته بسیج سازندگی در شهرستان میامی برگزار می‌شود. 

فرمانده سپاه #میامی افزود: امسال به مناسبت هفته بسیج سازندگی با شعار «همه با هم بسیج خدمت رسانی»، ۸۵ گروه جهادی در ۱۳ عرصه؛ ۱۵۲ عنوان برنامه را در شهرستان اجرا خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • عزت جمهوری اسلامی حاصل رشادت سپاه پاسداران و نیرو‌های مسلح است
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های ۳ خرداد استان مرکزی
  • امیر آراسته: جوانان درس مقاومت را از شهدا فرابگیرند
  • نقطه عطف وارثان جبهه دفاع از حرم «حماسه خانطومان» است
  • آیین تشییع و خاکسپاری شهید گمنام دوران دفاع مقدس در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت
  • دستگاه های اجرایی تنگستان در برگزاری مراسم سوم خرداد همکاری کنند
  • یادواره شهدای روستای عیش آباد رفسنجان
  • مجموعه انتظامی در خط مقدم جنگ نرم قرار دارد
  • تشییع و خاکسپاری جانباز سرافراز سردار ایافت در مشهد
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی