Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-06@07:03:01 GMT

امدادرسانی به ۳۵۲۷ حادثه دیده در اردیبهشت‌ماه

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۵۹۸۱۶

امدادرسانی به ۳۵۲۷ حادثه دیده در اردیبهشت‌ماه

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان از امدادرسانی نجاتگران جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان به سه هزار و ۵۲۷ حادثه دیده در اردیبهشت‌ماه سال جاری، خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی محمدهاشمی با بیان اینکه در طول ماه گذشته در ۲۷۵ حادثه، سه هزار و ۵۲۷ حادثه دیده توسط امدادگران این جمعیت امدادرسانی شده‌اند، اظهار کرد: ۲۲۵ نفر در این حوادث نجات یافتند که از این تعداد، ۶۴ نفر به صورت سرپایی تحت درمان قرار گرفته و ۱۶۱ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در این مدت با ارائه خدمات امدادی به ۱۲۴ حادثه جاده‌ای و ترافیکی، این حوادث بیشترین سهم را به خود اختصاص داده‌اند، افزود: برای امدادرسانی به این حوادث در اردیبهشت‌ماه سال جاری یک هزار و ۶۹۶ نیروی عملیاتی در قالب ۳۰۶ تیم امدادی، عملیات امداد و نجات را با به‌کارگیری ۲۴۶ دستگاه آمبولانس به انجام رسانده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان با بیان اینکه در این مدت ۱۱ مورد عملیات رهاسازی توسط نیروهای هلال‌احمر انجام شده است، خاطرنشان کرد: شماره ملی ۱۱۲ ندای امداد جمعیت هلال‌احمر در خدمت شهروندان است و شهروندان در صورت بروز هرگونه حادثه‌ای ضمن حفظ خونسردی با این شماره تماس بگیرند یا به نزدیک‌ترین پست امداد و نجات مستقر در محل یا جاده مراجعه نمایند.

کد خبر 576895

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان علی محمد هاشمی جمعيت هلال احمر هلال احمر اصفهان امدادگران هلال احمر نجاتگران هلال احمر امدادگر جمعیت هلال احمر امداد رسانی امدادرسانی به مصدومان حوادث امدادرسانی در سوانح امدادرسانی هلال احمر به حوادث امدادرسانی هلال احمر به سیل زدگان امدادرسانی هلال احمر اصفهان به حوادث امدادرسانی هلال احمر به حوادث در استان اصفهان امدادرسانی هلال احمر به آسیب دیدگان سیل شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۹۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۱۶ شهرستان درگیر آبگرفتگی در خوزستان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: ۲ هزار و ۱۵۲ نفر درگیر با آبگرفتگی طی ۲ روز اخیر در پی بارش باران در ۱۶ شهرستان توسط هلال احمر امدادرسانی شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم در اهوزا، وحید شعبانی گفت:  2 هزار و 152 نفر درگیر با آبگرفتگی طی 2 روز اخیر در پی بارش باران در 16 شهرستان توسط هلال احمر امدادرسانی شدند.

وی افزود: 16 شهرستان خوزستان طی 2 روز گذشته تحت تاثیر سامانه بارشی قرار گرفته بودند و در مناطقی شاهد وقوع سیلاب و آبگرفتگی بودیم.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: نیروهای عملیاتی جمعیت هلال احمر استان در مدت یاد شده 90 عملیات امداد و نجات انجام دادند.

نجفی با اشاره به اینکه در این عملیات‌ها 57 دستگاه خودروی امدادی به کار گرفته شد، افزود: در این مدت زمان، تیم‌های تخصصی سیلاب موفق به تخلیه گل و لای و آب از 35 منزل مسکونی شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان بیان کرد: تیم‌های امدادی در حال ارزیابی مناطق دچار آبگرفتگی هستند و عملیات امدادرسانی نیز همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به بیش از ۵۳۰۰ تن در سیل و آبگرفتگی ۱۷ استان
  • امدادرسانی به ۱۶ شهرستان درگیر آبگرفتگی در خوزستان
  • ۴۱۵ حادثه‌دیده در بارش‌های اخیر چهارمحال و بختیاری
  • امداد رسانی به ۵۵ نفر حادثه دیده سیل و آب گرفتگی در خلخال
  • امدادرسانی هلال احمر قزوین به ۴۰ حادثه دیده در آزادراه‌های قزوین
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰۰ نفر در سیل و آبگرفتگی ۲۳ استان
  • امدادرسانی به ۵۵ نفر حادثه دیده سیل و آب گرفتگی در خلخال
  • امدادرسانی هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد به ۲۴۰ سیل زده
  • سیل‎ و کولاک در ١٣ استان/ امدادرسانی به ٨٠٠ حادثه‌دیده
  • سیل‎ و کولاک در ١٣ استان | امدادرسانی به ٨٠٠ حادثه‌دیده از سیل و آبگرفتگی