Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-07@16:17:51 GMT

واکنش وزیر کار درباره خبر اعزام ۴۳ نفر به سوئیس

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۵۹۸۹۸

واکنش وزیر کار درباره خبر اعزام ۴۳ نفر به سوئیس

به گزارش خانه ملت، حجت‌الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در واکنش به خبر اعزام ۴۳ نفر از وزارت کار به سوئیس در دوران جراحی اقتصادی گفت: اجلاس بین‌المللی کار یکی از موسسات سازمان ملل متحد است که به امور کار و کارگران می‌پردازد و هنوز فهرست این افراد توسط وزارت کار برای حضور در این اجلاس نهایی و بسته نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در دوره‌های قبل تعداد افراد شرکت کننده در اجلاس بین‌المللی کار بیش از 40 نفر بود که اکثریت آنها از نمایندگان کارگری و کارفرمایی بودند. دولت در دوره‌های قبل این اجلاس،پرتعداد شرکت می‌کرد اما اکنون تصمیم بر حضور 43 نفر قطعی نیست و ما اصلا این فهرست را نبسته‌ایم.

عبدالملکی تاکید کرد: تعدادی که از طرف دولت برای حضور در اجلاس بین‌المللی کار خواهند رفت، قطعا نسبت به دوره های قبل کمتر خواهد بود. البته اکثریت افراد برای حضور در این اجلاس نیز نمایندگان کارگری و کارفرمایی هستند.

حدود دو روز پیش با نزدیک شدن به برگزاری اجلاس بین‌المللی کار، خبری در خصوص حضور ۴۳ نفر از نمایندگان کارگران، کارفرمایان و مسئولان در این اجلاس و سفر به سوئیس منتشر شد، این در حالی است که مردم درگیر اصلاح اقتصادی و اصلاح نظام یارانه ها هستند این خبر واکنش های متعددی را در میان افکار عمومی بوجود آورد.

منبع: فارس

منبع: فردا

کلیدواژه: وزیر کار سوئیس نمایندگان کارگری و کارفرمایی اجلاس بین المللی کار اجلاس بین المللی کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۹۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالی در گامبیا

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین امیرعبداللهیان در محل برگزاری اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در بانجول با عبدالله جوپ وزیر خارجه مالی گفت و گو و رایزنی کرد.

وزیر امور خارجه از صبح امروز با وزرای خارجه مصر، اندونزی، عربستان سعودی، ترکیه، بنگلادش، سودان و همچنین دبیر کل سازمان همکاری اسلامی دیدار کرده است.

رایزنی‌های امروز امیرعبداللهیان با سامح شکری و فیصل بن فرحان همتایان مصری و سعودی بیش از دو ساعت به طول انجامید.

رئیس دستگاه دیپلماسی در خصوص جزئیات سفر خود به گامبیا و شرکت در اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی نوشت: تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف جنگ و نسل کشی در غزه جدی‌تر شده است.

کد خبر 6096733

دیگر خبرها

  • حضور غایب بزرگ پارسال در نمایشگاه کتاب امسال
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران مطرح کرد؛باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی
  • بازدید وزیر فرهنگ از مراحل آماده سازی نمایشگاه کتاب تهران
  • نظر رهبر اقلیت مجلس نمایندگان آمریکا درباره احتمال اعزام نیرو به اوکراین
  • بلاروس آماده میزبانی مذاکرات صلح اوکراین است
  • لاوروف: غرب و اوکراین برای مذاکره جدی با روسیه آماده نیستند
  • حضور وزیر فرهنگ در جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب
  • وزیر خارجه گامبیا: ایرانیان را به شجاعت‌شان می‌شناسیم
  • امیرعبداللهیان با وزیر خارجه گامبیا دیدار کرد
  • ملاقات امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالی در گامبیا