Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: ابعاد و دست‌آوردهای انقلاب برای مردم تبیین شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح زاگرس آیت الله سیدنصیر حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد نیز در نشست بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) گفت: بحث تبیین شخصیت امام ره یکی از مسائل مهمی است که باید در دستور کار داشته باشیم، انسان‌ها گاهی در اوج و گاهی در سقوط هستند گاهی افکارشان توحیدی و گاهی افکارشان شرک‌آلود است، فکر توحیدی در بهشت و فکر شرک آلود در جهنم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به شکل گیری جهاد تبیین گفت: اگر شخصیت‌ها به درستی شناخته نشوند اگر راه ها به درستی معرفی نشوند مسائل خطرناکی ایجاد می شود، گاهی یک باور غلط به نامی زیبا به قلب مردم وارد می شود و مردم را از مسیر اصلی منحرف می کنند.

آیت‌الله حسینی گفت: اگر بحث معرفی شخصیت ها در تاریخ صورت نگیرد خطر انحراف و تحریف وجود دارد، امام ره یک شخصیت ممتاز جهانی هستند، یک عارف و فقیه و عادل و عالم هستند شخصیت ایشان باید تبیین شود.

وی گفت: بحث تبیین شخصیت ها بسیار مهم است، دشمنان انقلاب اسلامی می گویند استبداد برداشته شود در حالی که خودشان بانی استبداد هستند، ۴۰ هزار کودک یمنی کشته می شود اما هیچ رسانه ای نمی پردازد وقتی یک فرد چشم آبی کشته شود هزاران رسانه به آن می پردازد.

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان گفت: جوانان ما امام را ندیده اند و در فضای مجازی زندگی می کنند، امام باید به این نسل شناخته شود اگر شناخته نشود در آینده مشکلاتی ایجاد می شود، ابعاد شخصیتی حضرت امام باید معرفی شود.
آیت الله حسینی افزود: دین اسلام با عظمتش تحریف شد امام را نیز تحریف می کنند  دست اوردهای نظام جمهوری اسلامی نیز باید تبیین شود، امروز امام را با انقلاب معرفی کنیم  مردم ایران در گذشته چگونه بودند،  این مردم همیشه کتک می خوردند بعد از انقلاب شرایط مردم چگونه شد.

آیت الله حسینی افزود: بعد از انقلاب این همه قدرت باید گفته شود،  تحقیر شدن ایران در گذشته باید گفته شود، رسانه ها همکاری کنند، تاریخ بسیار مهم است این نکات تاریخی لازم است به مردم گفته شود.
وی گفت: ابعاد و دست اوردها انقلاب برای مردم گفته شود.

آیت الله حسینی با اشاره به زعامت رهبر انقلاب  گفت: رهبر انقلاب ذخیره انقلاب بود، برای این لحظه حساس تاریخ ذخیره شده بود ، تصور ارتحال امام برای ما بسیار سخت بود مقدرات الهی بر این بود ، در ساعات ابتدای خلا هایی ایجاد شد و دشمن تحرکاتی را ایجاد کرده بود.

وی گفت: وقتی رهبر معظم انقلاب در این جایگاه قرار گرفتند یک آرامش در کشور بقرار شد، توطئه های دشمن نیز خنثی شد.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: فضاسازی محیطی برای این روز بسیار مهم است، در بخش های مختلف استان می بینیم مناسبت های ملی و مذهبی می شود  اما می بینیم در برخی شهرها خبری از فضاسازی  نیست خیلی بد است شرایط یک شهر اینگونه باشد.

حجت الاسلام والمسلمین خاضع رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان نیز در این نشست  گفت: سی و سومین سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی است، یاد ایشان را گرامی می داریم که با اندیشه های والای الهی مسیر تاریخ را دگرگون کردند و نمونه انسان کامل و شخصیتی کامل هستند که انقلاب را رهبری کردند.

حجت الاسلام والمسلمین  خاضع گفت: انقلابی که سر منشا تحولات عظیمی در دنیا شد ، این انقلاب ارکان غرب و شرق را متزلزل کرد، چه آنهایی که موافق و مخالف انقلاب اسلامی بودند همه بر تاثیرگذاری امام ره در دنیا صحه گذاشتند.  وی گفت: برای تبیین اندیشه های نورانی حضرت امام باید تلاش شود، علاوه بر ۱۴ خرداد ما قیام بزرگ ۱۵ خرداد را داریم که این قیام آغاز رشد سریع انقلاب اسلامی بود. رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان افزود: تبیین و اندیشه سیاسی مقام معظم رهبری باید در دستور کار قرار بگیرد و  زعامت رهبر انقلاب نیز باید مد نظر باشد.   وی گفت: برای ۱۵ خرداد باید برنامه ریزی های لازم انجام شود، از ظرفیت های مختلف برای تبیین این قیام استفاده کنیم ، دانشگاه ها و مراکز علمی در راستای ترویج گفتمان امام و تبیین قیام ۱۵ خرداد اقدام کنند. حجت الاسلام والمسلمین  خاضع گفت: تولید محتوا و انتشار در فضای مجازی حول محورهای مطرح شده لازم و ضروری است، شهرداری ها و ادارات باید نسبت به فضاسازی شهری اقدام کنند، برگزاری نمایشگاه آثار امام، نشست های ویژه و تخصصی در سطح ادارات ، همایش تخصصی ولایت فقیه از برنامه هایی است که در استان مورد تاکید است. وی بیان کرد: انتظار است در بقاع متبرکه نیز این گونه برنامه ها برگزار شود، سخنرانی قبل از خطبه ها در استان به این موضوع اختصاص داده می شود، برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی و مجازی از دیگر برنامه هایی است که انتظار می رود در استان برگزار شود.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: آیت الله حسینی انقلاب اسلامی گفته شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۰۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطبه های نماز جمعه نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا  و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، دفاع دانشجویان غیر مسلمان از مردم مظلوم فلسطین و غزه بازتاب نامه‌‌های مقام معظم رهبری و فعالیت‌های فرهنگی انقلاب اسلامی است.

 نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: حرکت دانشجویان کشورهای غربی برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین و غزه بازتاب نامه‌های مقام معظم رهبری و نشان دهنده این است که حرف حق جای خود را باز خواهد کرد.

 آن هم دانشجویانی که مسلمان نیستند و چه بسا این حرکت بازتاب همان نامه‌ها باشد و نشان دهنده این است که حرف حق جای خود را باز خواهد کرد و راه خود را پیش خواهد برد.

 به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان، آیت‌الله مصطفی محامی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته زاهدان گفت:  یکی از راه‌های تحصیل تقوای الهی تلاش برای ارتقا علمی، فرهنگی و رشد اقتصادی جامعه اسلامی است.

امام جمعه زاهدان ضمن اشاره به ۲۵ شوال تسلیت سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) عنوان کرد: امام صادق(ع) نمونه انسان کامل، پیشتاز، پیش‌رو و یک نمونه عالی برای بندگی صالح و شایسته خدا بود که دوست و دشمن به عبادت، زهد، علم، اخلاق، عرفان و معنویت ایشان شهادت دادند.

وی گفت: به واسطه اینکه سن امام صادق(ع) بیشتر از سایر ائمه بود به نام شیخ‌الائمه شناخته می‌شوند و ایشان در سن۳۱ سالگی به امامت رسیدند و ۳۴ سال امامت داشتند و در سن ۶۵ سالگی به دست منصور دوانیقی به شهادت رسیدند. وی گفت: ما باید از امام صادق(ع) درس بگیریم و در جهت تقویت وحدت، اتحاد و انسجام امت اسلامی و نیز تقویت مکتب اهل بیت(ع) و ترویج معارف مکتب اهل بیت(ع) با فرستادن فرزندان مستعد خود به حوزه‌های علمیه تلاش کنیم تا با معارف اسلام آشنا و در برابر هجوم دشمنان از اسلام ناب دفاع کنند و مبلغ شایسته‌ای باشند.

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید آیت‌الله مرتضی مطهری و تبریک روز معلم با اشاره به عملیات وعده صادق عنوان داشت: عملیات وعده صادق نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت بود و ایران اسلامی توان نظامی، دفاعی، علمی و اطلاعاتی خود را به رخ دشمنان جهان اسلام کشید و با اقتدار کامل این عملیات را انجام داد و دل مسلمانان و آزادی خواهان جهان را شاد کرد.نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان بیان داشت: در عرصه بین‌المللی همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند جریان فلسطین و غزه در صدر اخبار است خصوصا در این روزها که دانشجویان و دانشگاهیان آمریکا و اروپا هم به طرفداری از مردم غزه به میدان آمده اند و علیه رژیم غاصب صهیونیستی شعار می‌دهند و می‌بینیم که چه برخوردهایی با آن‌ها ‌می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • تزکیه و تعیلم اصلی‌ترین کار همه امامان
  • شهدای روحانی الگوی مجاهد تبیین محسوب می‌شوند
  • برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع) در ارومیه
  • امام جعفر صادق(ع) ترویج‌دهنده فرهنگ اصیل شیعه بودند
  • برپایی آیین‌ سوگواری شهادت امام جعفرصادق (ع) در یاسوج
  • برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت شهادت امام صادق(ع) در ارومیه
  • شدت و حجم باورنکردنی باران در کهگیلویه‌وبویراحمد | ویدئو
  • مکتب امام صادق(ع) جامعه اسلامی را به سوی درستی هدایت کرد
  • انقلاب اسلامی ایران ادامه دهنده مکتب امام صادق (ع)است
  • خطبه های نماز جمعه نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان