Web Analytics Made Easy - Statcounter

نجفقلی حبیبی، پژوهشگر حوزه فلسفه و مصحح نسخ، در برنامه‌ای با حضور معاون اسناد سازمان اسناد و کتابخانه ملی و تعدادی از استادان و پژوهشگران فلسفه، شمع تولد هشتادویک‌سالگی خود را خاموش کرد.

به گزارش ایران اکونومیست، در گزارش این برنامه آمده است: در این برنامه که به میزبانیِ موسسه فرهنگی هنری خط سوم هنر و کافه فلسفه برگزار شد، تعدادی از اعضای هیئت علمی موسسه حکمت و فلسفه، محمدجواد جعفریان، معاون سازمان اسناد و کتابخانه ملی و نیکنام حسینی‌پور، مشاور مدیرعامل صندوق اعتباری هنر حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلامحسین معصومی همدانی، شهرام پازوکی، غلامحسین جوادپور، بهمن پازوکی، حسین وفاپور، محمود شیخ و محمد آسیابانی از جمله حاضران در این نشست بودند.

در این نشست صمیمانه هر کدام از حاضران به ذکر ویژگی‌های اخلاقی و کاری نجفقلی حبیبی و بیان خاطراتی از دوران حضور او در دانشگاه علامه طباطبایی، دانشکده‌های الهیات و حقوق دانشگاه تهران و... پرداختند.

نجفقلی حبیبی متولد اول خرداد ۱۳۲۱ است. او تا کنون دو بار برگزیده جایزه کتاب سال شده و یک دوره هم دبیر علمی این جایزه بوده‌است. تاسیس و ریاست دانشگاه تربیت مدرس، ریاست دانشگاه علوم قضایی، ریاست دانشگاه علامه طباطبایی، نمایندگی مردم تهران در سومین دوره مجلس شورای اسلامی، و عضویت در هیئت امنای خانه کتاب ایران از جمله سوابق مدیریتی اوست. نجفقلی حبیبی همچنین از سال ۱۳۹۴ تا کنون عضو هیئت امنای کتابخانه ملی ایران است.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: نجفقلی حبیبی ، نجفقلی حبیبی ۸۱ ساله شد

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: نجفقلی حبیبی نجفقلی حبیبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۰۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اولین کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای نشان از بلوغ فناوری هسته‌ای ایران است

رئیس انجمن هسته‌ای ایران گفت: برگزاری اولین کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای نشان از بلوغ فناوری هسته‌ای ایران است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، جواد کریمی‌ثابت صبح امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_در نشست خبری اولین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای ۲۰۲۴ اظهار کرد: اولین کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای از فردا ۱۷ اردیبهشت‌ماه به مدت ۳روز در شهر اصفهان برگزار خواهد شد، اگزاری این کنفرانس نشان از بلوغ فناوری هسته‌ای ایران است، سال گذشته در دیدار همکاران صعت هسته‌ای با رهبر، معظم له بر گسترش همکاری بین المللی با کشورهای همسو تاکید کردند در این راستا این موضوع در سازمان انرژی اتمی هدف گذاری شد و انجمن هسته پس از ۲۹ دوره کنفرانس هسته شرایط را برای برگزاری کنفرانس بین المللی علوم و فنون هسته‌ای مهیا دانست در این راست شاهد استقبال بسیار خوبی برای حضور در کنفرانس هستیم.

وی افزود: در حال حاضر بیش از ۵۰۰ مقاله برای این کنفرانس ارسال شده است و بیش از ۵۰ دانشگاه در این مسیر حضور داشتند و حدود ۴۰۰ مقاله تأیید شده است، همچنین ۱۶ میزگرد در این کنفرانس پیشبینی شده است.حدود ۱۰۰ سخنران به عنوان نویسندگان علمی این مقالات به عنوان سخنران انتخاب شده‌اند، این کنفرانس بستری شده است برای حضور صنعت هسته‌ای و اکثر دانشجو حوزه هسته است، تلاش شده است دانشجویان، دانشگاه‌ها و اساتید صنعت و همگان از آخرین پژوهش‌های هسته‌ای ایران اشنا شوند.

این خبر تکمیل می‌شود…

کد خبر 750733

دیگر خبرها

  • بررسی راه‌های گسترش همکاری دانشگاه صنعتی شریف با دانشگاه‌های عراق
  • بازگشت ستاره پرسپولیس در سالروز تولدش به نساجی
  • احتمال انصراف قالیباف از ادامه حضور در مجلس
  • برگزاری اولین کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای نشان از بلوغ فناوری هسته‌ای ایران است
  • داعش در افغانستان به طور جدی سرکوب شده است
  • تولد ستاره خوشتیپ پرسپولیسی در کنار پدرش + عکس
  • تعطیلی دانشگاهی در فرانسه در پی اعتراض دانشجویان حامی فلسطین
  • قالیباف و آقاتهرانی برای ریاست مجلس به توافق رسیدند؟
  • قالیباف و آقاتهرانی برای ریاست مجلس به توافق رسیدند؟ /متفکرآزاد: دعوا بر سر صندلی را دوست ندارم/یوسفی: تصمیمات باید در درون مجلس گرفته شود
  • چهارده تغییر مدیریتی استقلال در یک دهه