Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-27@23:59:35 GMT

دستگیری روانشناس قلابی در فضای مجازی

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۶۰۸۳۴

دادستان عمومی و انقلاب زنجان از دستگیری یک روانشناس قلابی که از بیمارانش اخاذی می‌کرد خبر داد و گفت: این متهم اهل استان یزد است.   به گزارش تسنیم، بهروز عباسی دادستان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یک متهم به جرم اخاذی از بیماران دستگیر شده است.   وی با اشاره به اینکه این متهم خود را به بیماران و خانواده‌های آنها به عنوان روانشناس معرفی می‌کرد؛ تصریح کرد: متهم در تماس با خانواده بیماران و با معرفی خود به‌عنوان یکی از پرسنل بیمارستان و روانشناس، خواستار دریافت اطلاعات پزشکی بیمار و انجام مشاوره با اعضای خانواده بیماران بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  دادستان زنجان ابراز کرد: این متهم بیماران را تهدید به انتشار فیلم و عکس آن‌ها در فضای مجازی می‌کرد و از این طریق از آن‌ها اخاذی می‌کرد.   وی با بیان اینکه متهم بیمار را در یکی از بیمارستان‌های استان زنجان شناسایی و سپس با برقراری تماس تلفنی با بستگان بیمار و اقناع سازی آن‌ها به انجام مشاوره و معاینه بدنی به‌صورت برهنه از طریق واتساپ، از بیمار فیلم و عکس برهنه تهیه می‌کرد.   عباسی با بیان اینکه متهم و روانشناس قلابی اهل استاد یزد بوده که پس از شکایت شاکی و بررسی‌ها، در شهرستان محل سکونتش دستگیر شد، ادامه داد: مردم باید آگاه باشند و به راحتی به کسی به ویژه در فضای مجازی اعتماد نکنند.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۰۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج

طبق تصاویر به دست آمده در فضای مجازی سگ بلاصاحبی به پسربچه ۱۲ ساله ای در کرج حمله کرده است.

به گزارش فارس، از صبح امروز تصاویر و کلیپی در فضای مجازی مبنی بر حمله یک سگ ولگرد به یک پسر ۱۲ ساله کرجی درحال باز نشر است.

بنا بر فیلم منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، پسر بچه ۱۲ ساله کرجی در پارک بهار محدوده کرج نو مورد  حمله وحشتناک سگ‌های بلاصاحب قرار می‌گیرد که توسط چند نفر در پارک او را از دهان سگ بیرون کشیدن و نجات دادند.

این پسر بچه در پی حمله سگ‌ زخمی و به بیمارستان منتقل می‌شود. 

او از ناحیه صورت (لب،بینی، پلک و گونه) دو تا دست و ران دچار مصدومیت شده است.

طی تماس‌های صورت گرفته با مدیریت پسماند موضوع توسط کارشناسان درحال برسی است و ابعاد مختلف حادثه از سوی این سازمان اطلاع رسانی خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اهدای عضو به ۳ بیمار نیازمند در چهارمحال و بختیاری
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در این بزرگراه تهران
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در بزرگراه حکیم
  • دستگیری مأمور قلابی موتورسوار در اتوبان حکیم/کشف یک قبضه سلاح گرم
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در بزرگراه حکیم تهران
  • شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • مزایده اموال شناسایی شده متهم پرونده کثیرالشالکی بهمئی